Dziki Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Pewnego dnia jak zamykałem tylne drzwi to usłyszałem dzwięk tak jakby ktoś rzucił monetę na stół i długi czas się telepała. Okazuje się że w końcowym tłumiku cos jest-jakby kamień? Obawiam się że to wkład ceramiczny kata już się kruszy i rozpada. Ewentualnie jakiś kawałek wewnętrzny końcowego tłumika przekorodował i wpadł na dno puszki. Jeśli druga opcja to po kłopocie-"noje "końcowy i już.W sumie jak może dostać się cokolwiek na dno puchy sprawnego końcowego? Jeśli pierwsza opcja to : Zaznaczam że układ wydechowy to ostatni w którym chciałbym grzebać. W normalnym układzie jest KAT>ŚRODKOWY>KOŃCOWY. W stanie awaryjnym jaka ścieżka byłaby przyzwoita czasowo:? ŚRODKOWY>ŚRODKOWY>KOŃCOWY? RURA PRZELOT>ŚRODKOWY>KOŃCOWY? Znalezienie kata uniwersalnego z wkładem metalowym i 2 wejscia i 2 wyjścia to jakiś koszmar. A jak sie wnerwie to jak probin-walne wszystko od portek w kwas:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Albo zamów tylko kata takiego jak potrzebujesz w Siemianowicach i będzie oki, ale z drugiej strony co to za różnica w cenie - za kata 700-800PLN+ nie wiadomo co z końcowym a za całość 2400PLN i spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 IMO opcja : RURA PRZELOT>ŚRODKOWY>KOŃCOWY? jest słuszna, kat silnikowi w ogóle nie jest potrzebny, zabiera 5KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Jaki pisze piotr tez bym to wycioł w diabli , sprzedał za parę stówek i zastapił bym go np. strumienicą lub zwykłą rurą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 nom nie potrzebny tylko potem wali za autem ze szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Ja katy zawsze wycinam i wstawiam rurkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 a czy w e34 środkowy nie jest czasem przelotowy? Wali wali za autem-w sumie smierdziałoby do momentu przełączenia na LPG potem już tak nie wali. Czyli opcja Środkowy>środkowy>końcowy byłaby łatwa do wykonania bo środkowy ma 2we i 2wy o odpowiednich fi. Ale jeśli mają być typowe tłumiki przelotowe to trzeba rzeżbić dwa-po jednym na rurę. Nie lubie rzeżbić więc tak żeby to miało ręce i nogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Ja katy zawsze wycinam i wstawiam rurkę u nas nie przeszedł byś już przeglądu my robimy tak że otwieramy kata od góry i ładnie po wywaleniu wnętrzności go zamykamy w yglądzie nic się nie zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Ja całkowite wywalenie odradzam. Sam wyrzuciłem w zeszłym roku. Auto zaczęło kopcic, o smrodzie już nie wspomnę. W końcu wróciłem do kata (dałem tylko jeden) i jest gitarka... Wysłane z mojego GT-I9100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 a czy w e34 środkowy nie jest czasem przelotowy?Wali wali za autem-w sumie smierdziałoby do momentu przełączenia na LPG potem już tak nie wali. Czyli opcja Środkowy>środkowy>końcowy byłaby łatwa do wykonania bo środkowy ma 2we i 2wy o odpowiednich fi. Ale jeśli mają być typowe tłumiki przelotowe to trzeba rzeżbić dwa-po jednym na rurę. Nie lubie rzeżbić więc tak żeby to miało ręce i nogi. No ale co to za rzeźba, u mnie środkowy to dwie grube parówy zespawane od dołu kawałkiem blachy tak że stanowią całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 @Jaro bo Ty ma dizla w benzyzie jest zupełnie inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 @Jaro bo Ty ma dizla w benzyzie jest zupełnie inaczej. Wiem, ale jestem świeżo po wspawaniu nowego, dlatego taki uczulony jestem na całkowite wyrzucenie... Wysłane z mojego GT-I9100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszjo5g Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Witam u mnie w e36 m52b25 też się posypał wyciąłem wstawiłem rure końcowy dedykowany ultera jest git Po tym zabiegu dół się ładnie poprawił wygłuszenie zostało bo przelot za bardzo po uszach daje pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Tematy o kacie i wydechu zawsze sprowadzają się do gadki ja wyciąłem tu pospawałem tam odpadło tu wzrosło a to kawałek przelotu a to kawałek z ultera a to z bosala.wwwrrr. Dedykowany kompletny układ wydechowy z kwasa w błysku od portek w MGMotorsport w Siemianowicach za 2,8 tysiąca. Temat zamykam żeby się teorie nie tworzyły i nie topić siana jak Wozu w przeróbki. Narazie popierdzę na tym Polmostrów co mam,kat niech się rozleci dokumentnie. Jakieś nadgodzinki i w listopadzie wstawiam kwas od portek po czubek nosa. Wtedy jak nie urwę to będzie na wieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Moim zdaniem wycięcie kata nic nie daje a do tego auto jest głośniejsze i wali z rury no chyba ze chce się śmigać z wielkim rykiem jak wrc :confused: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszjo5g Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Wycinać dobrego kata nie ma sensu ale jak już się posypie a nie stać cię na nówkę a wiadomo ile może kosztować taki katalizatorek to czemu nie ps najlepiej zimą napierdziela z wydechu trochę siarrra :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.