Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Za duze cisnienie, 25 bar to juz zle i moze porozrywac weze, chlodnice badz jeszcze gorzej. Wedlug jakiejs specyfikacji na necie przy 18.5 bara wentyl powinien zalaczyc sie na 2bieg i cisnienie powinno sie zmniejszyc. Mozliwe, ze to czujnik badz wentylator. Patrzylem przed chwila na jakies forum BMW, wpisz to w google i zaglebij sie w temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wentylator wogóle nie działa ani na 1 ani na 2 biegu bo są walniete oporniki ale podpinałem wiatrak bezposrednio pod akumulator na njsztbszy trzeci bieg wtedy cisnienie waha sie w granicach 21,22 bar i nie spada wiec oprócz wiatraka jeszcze jest coś walniete... Ogólnie klima działa bardzo dobrze super chłodzi zwłaszcza podczas jazdy wiadomo wtedy czynnik w chłodnicy sie schładza... nie wiem co jeszcze moze byc przyczyna ze cisnienie nie spada,.. na zegarach od urzadzenia klimy na niskim cisnieniu jest ok 2.4 bar ale na wysokim to az 25 i wiecej... może to zawór rozpreżny jak myslicie?? wiecie gdzie on sie znajduje i jak to wygląda??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...