marczello25 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Witam tak jak w temacie. Potrzebuje w miarę ogarnięta osobę z kablem do mojej e39 530d 184KM prod(12.99) Wyjście chyba okrągłe pod maska. Chciałbym zrobić ogólna diagnostykę pokasować bledy sprawdzić ciśnienie pompy progowej i etc gdyż borykam sie z jakimiś problemami w aucie leci 200 i koniec i często sie wiesza, np do 140-150 normalnie przyspiesza a nagle mul nie wiem co to może być i dlatego w pierwszej kolejności chce ją sprawdzić na kopmpie. Czy byłby ktoś na tyle uczynny i mógłby podłączyć pod kabel i obadać o co może chodzić ? Oczywiście nie ma nic za darmo i jakaś flaszka będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 a skąd jesteś?bo nie wiem,czy mi kabel starczy:p aaa,i jestem w miare ogarnięty,chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 a skąd jesteś?bo nie wiem,czy mi kabel starczy:paaa,i jestem w miare ogarnięty,chyba Dirty ale miałeś ostatnio telepatyczny serwis diagnostyczny wdrożyć :drunk: Sory za OT ale się nie mogłem powstrzymać kuog PS... a nawiązując do Magików ... to Dirty spokojnie ogarnie temat :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 telepatyczny serwis diagnostyczny wdrożyć taaa,ale wiesz upały,takie tam różne,ciężko się skupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Przeplywka badz czujnik walka rozrzadu moze dawac takie objawy, rowniez pompa paliwa oraz zapchany filtr paliwa (czesto). Zapraszamy do tematu przedstaw sie oraz do uzupelnienia profilu cisnienia pompy raczej nie da sie sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 cisnienia pompy raczej nie da sie sprawdzic w dieslu da się,progowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marczello25 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Mieszkam we Wrocławiu. Profil uzupełnię wraz ze zdjęciami tylko potrzebuje trochę czasu. Musze zdiagnozować co w tym aucie sie dzieje bo planuje zrobić wydech i soft co by auto sie lepiej zbierało bo na 19 ledwo idzie To co mnie nie pokoi to przy włączeniu zapłonu głośna praca pompy progowej, i reszta możliwych przyczyn to tak jak pisaliście jeszcze do tego chciałbym porównać czy u Was podczas upalnych dni tak głośno "wisko" chodzi. Auto mam od ok. 2 miesięcy i nie mam jeszcze nawet podstawowej wiedzy o tym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 jak wisko sie załącza,to masz odgłos v8 pod machą:lol:,no chyba,że ty masz startującego JumboJeta:p,więc jest głośno(i fajnie),głośna praca progowej,już ją kwalifikuje do wymiany,bez kompa,jakby ci siadała pompa w zbiorniku,miałbyś problem 15 litrów:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marczello25 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 dirty.73 To skąd Ty jesteś ? Okolice Wrocławia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Okolice Wrocławia ? tia,niecałe 150 km:p,poczekaj,ktoś się odezwie z twojej okolicy,napewno ktoś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marczello25 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 To może jestes z okolic Bolesławca, Zgorzelca ? bo tam jestem 2 razy w miesiącu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 dokładnie,okolice Lubania,napisz kiedy będziesz,to ci podepne pod DISa czy INPE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrycu Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 dokładnie,okolice Lubania,napisz kiedy będziesz,to ci podepne pod DISa czy INPE Dirty najbardziej pomocny czlowiek na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 leci 200 i koniec Na co dzień tak sobie latasz? Ciekawe gdzie my mamu takie drogi żeby jeździć ponad 200 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 A gdzieś napisał, że na codzień? Po co takie posty nie na temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 zapraszam do siebie od wrocka 20-25km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 apropo u siebie też miałem problem taki że przy 150 czasem 180 zawiecha i nie chciał jechać dalej, ogarnąłem i teraz zapier.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 przy 150 czasem 180 zawiecha i nie chciał jechać dalej, ogarnąłem i teraz zapier a powiedz,co zrobiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Wsadził turbo a Ty Dirty dołóż jeszcze do turbo intercooler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Nie wiem kolego marczello25 czy się tu jeszcze pojawisz ale jak tak to podjedź na Strzegomską od 9-17 lub na Nowy Dwór po 17 i się podłączymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas_wrock Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 lijo jeżeli dysponował byś czasem w następnym tygodniu po 17 to ja chetnie skorzystam z twojej pomocy oczywiście nie za darmo, chciałem swoją machine podłączyć i sprawdzić co tam jej nie pasuje. Przepraszam za wcinke w temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marczello25 Opublikowano 2 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Dzięki Panowie za chęc pomocy. Byłem u dirtiego w sobote podpielismy pod kompa i tak jak przewidywałem progówka laduje 3,3 bara na biegu jałowym. Nowa progówka z najnowszej serii zamówiona pod koniec tyg wymieniam i mam nadzieje, że to bedzie strzał w dziesiatke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Trzeba było Dirtiemu powiedzieć niech przefleszuje całe auto i odświeży systemy jeździłoby samo... na auto pilota happy_bmw Dirty :dance: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marczello25 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Witam ! Nie chcąc zakładac nowego temetu pisze tuaj. Jestem po wymianie pompy progowej. Niestety nie rozwiązało to moich problemów. Auto leci 200 i koniec. Najlepiej byloby sprawdzic cienisnei doładowania turbiny podczas logow dynamicznych tzn w jezdzie ? Wydaje mi, że mogą to być zapieczone kierownice turbiny. Muszę chyba wkoncu sciagnąć ta obudowe i sprawdzic czy to ciegno pracuje w plełnym zakresie. To teraz pytanie w jakim zakresie ma sie poruszac to ciegno co jest przy gruszcze turba. Nie wiem jak to dokladnie jest w tym aucie pisze w oparciu o poprzednie tez ze zmienna geometria lopatek. W tamtym aucie to byla przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 18 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 moje tylko 210jechało..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.