koko090681 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 witam-wlasnie zostalem posiadaczem e46 325 141kW- autko ma odejscie za***iste ale chce sie troche pobawic z tym ze w gre nie wchodzi zaden chip tuning bo to bajka -podajcie jakies dobre linki z dobrymi czesciami typu strumienice filtry kolektory swiece itp. ktore sa dobre z doswiadczenia-i co moge pozmieciac aby bylo lepiej -nie jestem mechanikiem wiec prosze o pomoc bmw_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 powiedz mi ile masz przeznaczone na te spawy???? i co chcesz osiągnąć???? np 40km więcej??? czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 zrobić swapa na takie coś [ATTACH=CONFIG]22024[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 zrobić swapa na takie coś[ATTACH=CONFIG]22024[/ATTACH] Dirty daj mi taka jednostkę z osprzętem a oddam ci nerkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 40 koni bylo by dobrze a cena ??? hmmm ile trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Jak masz nadmiar siana i chcesz konkretnie wzmocnic auto - myślę, że w Jetronik Wrocław za odpowiednią opłata uzyskasz fachową poradę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 solidnie? kilka tysięcy chip tuning bo to bajka ten z allegro oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 ale dlaczego nie chcesz chipa? bo nie rozumiem ? to chyba najpewniejszy i sprawdzony sposób na podniesienie mocy i osiągów auta?? Hamownia obciążeniowa zrobią pomiary silnika podciągnąć niuty i konie do bezpiecznej granicy może jakieś 45-50+- i będzie fruwać. Strumienica nic nie daje to tylko zamiennik katalizatora. Samymi świecami raczej osiągów nie podciągniesz chyba ze obecna już padły i auto kaszle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 bylem dzis w jet tronik i powiedzieli mi ze silniki z turbina ok nie ma sprawy bez tego lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 ale dlaczego nie chcesz chipa? bo nie rozumiem ? to chyba najpewniejszy i sprawdzony sposób na podniesienie mocy i osiągów auta?? W benzynie??? bylem dzis w jet tronik i powiedzieli mi ze silniki z turbina ok nie ma sprawy bez tego lipa Hmmm...dziwna sprawa. Ogarniają tam EVO itd a nie zrobią 2.5 ze stajni BMW? Może nie mają czasu lub za mało by na tym zarobili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 powiedzial mi koles ze mi to da jakies 5 koni wiec co tu jest grane? chyba wie co mowi wiec od razu zwatpilem -teraz to juz nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 141kW Ups nie doczytałem dokładnie kw zlało mi się w km. No tak PB fakt hmmmm trzeba było kupić kopciucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 ... zacznij od hamowni ... może tam połowa zdechła a w dowodzie dalej jest 192KM 50KM w wolnossącym to za***isty optymizm ... za taki przyrost to auto w rozliczeniu oddasz Najbardziej opłacalne to swap na 330i albo kupno nowego auta .... rzeźby garażowe na zasadzie tu wspawam , tam przykleję ... nie dadzą Ci tych 40KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 w benzynie- bylem z kuzynem on ma diesle i u niego niby o te 40 kucow nie ma problemu a u mnie kicha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Chipem w benzynie , możesz podnieść przy tej mocy , około 5kmlolol Polecam przedewszystkim pobawić się baranami , kompresorem , czy też turbem napewno uzyskasz sporo , bo na ten moment , to 320d po programie ma lepsze odejście:4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 nie no konie nie zdechly ale myslalem ze cos mozna zrobic ale jesli to taki problem to looz na razie polatam takim -silnik nie zmeczony i czuc co ma pod maska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Myślę tak 192 km powinny wystarczyć skoro jesteś nowym posiadaczem E46. Nie chcieli byśmy przeczytać kolejnego artykułu typu " Kolejny śmiertelny wypadek z udziałem BMW" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 no to szacuneczek dla ciebie za odp. wiec narazie po chulam tym co mam a w przyszlym roku zmienie na cos mocniejszego i nowszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 I tu masz u mnie szacunek. Idealne podejście do sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 wiesz np za kompesor z strojeniem to jakieś 12tyś.... turbo z hamownią to jakieś 11tyś strumiennica to jakieś 30zł i -15km i do d... dzwięk filtr stożkowy to jakieś 100zł i przyrostów nie ma za bardzo ale dzwięk jest lepszy spod maski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 dokładnie, diesla łatwo podnieść programem, do benzyna więcej ingerencji w budowe silnia i kasy sporo... ale na Twoim miejscu pomyślałbym nad jakimś kompresorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 (edytowane) Kolega naogladal sie filmow i myslal ze za 1000zl zrobi + 100 koni ja podchodzilem do tego tematu i dalej jest w planach, benzyne ciezko podrasowac. Skoro taki kompresotr Eaton M62 ze strojeniem i sprzetem wyniesie 20 kapci, a doda Ci 100 koni to sprzedaj te 325 i kup 540.. Jesli 540 Ci bedzie za malo i bedziesz chcial wlozyc kompresor to sprzedaj 540 i doloz te 20tysi i kup M5 ;D jak Ci M5 nie starczy i bedziesz chcial wlozyc kompresor ( tutaj to juz konkretna kasa ) to sprzedaj M5 E39 i kup M5 E60 bo chodza po okolo 80-90tys juz. Diesla porobisz tanio, benzyny tylko niektore. Temat na tyle nieoplacalny, ze poprostu oplaca sie kupic nowsze mocniejsze auto za ten hajs jak to wyjasnilem juz wyzej jak chcesz poczytac to polecam: racingforum.pl Studiowalem dzial BMW kilka tygodni.. Poki co zrobilem sobie przerwe, ale wroce za jakis czas do tematu. Pozdro edit: Dodam jeszcze kilka faktow, zeby zrobic porzadny dolot + wydech trzeba odpowiednio policzyc badz kupic zestaw dedykowany ( wydech kosztuje 2-3tysiace, albo wiecej ) do tego musisz pozniej zrobic od nowa mape benzyny to da pewnie przyrost okolo 20-30 koni. Samo wlozenie stozka czy strumiennic jak pisal Dyzio nic nie da, a nieumiejetne grzebanie przy wydechu moze jeszcze auto zmulic. Podstawa calej zabawy jest doprowadzenie auta rzecz jasna do stanu fabrycznego, tak ze spalaniem jak i z osiagami. Ja wymienilem u siebie juz mase czesci, niektore byly juz zuzyte, niektore wymienilem bo sie poprostu wymienia ( odme naprzyklad ), wtedy uderzasz na hamownie i jak masz zdrowa serie mozna zaczac sie bawic. Ja w sumie zrobilem juz chyba wszystko co moglem, pozostalo mi zaktualizowanie programu skrzyni oraz silnika i wypad na hamownie. Przy wiekszych przyrostach trzeba wymienic hamulce na mocniejsze zeby jezdzic bezpiecznie, zadbac o sprzeglo ( kolega porobil Audi A4 110 na 170koni i 2 sprzegla skonczyly zywot w pol roku ) itp itd temat rzeka Edytowane 16 Sierpnia 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 takn jak juz mowilem -pojezdze tym a pozniej pomalu lepsze furki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.