Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat

Rekomendowane odpowiedzi

witam-wlasnie zostalem posiadaczem e46 325 141kW- autko ma odejscie za***iste ale chce sie troche pobawic z tym ze w gre nie wchodzi zaden chip tuning bo to bajka -podajcie jakies dobre linki z dobrymi czesciami typu strumienice filtry kolektory swiece itp. ktore sa dobre z doswiadczenia-i co moge pozmieciac aby bylo lepiej -nie jestem mechanikiem wiec prosze o pomoc bmw_0

ale dlaczego nie chcesz chipa? bo nie rozumiem ? to chyba najpewniejszy i sprawdzony sposób na podniesienie mocy i osiągów auta??

Hamownia obciążeniowa zrobią pomiary silnika podciągnąć niuty i konie do bezpiecznej granicy może jakieś 45-50+- i będzie fruwać.

Strumienica nic nie daje to tylko zamiennik katalizatora. Samymi świecami raczej osiągów nie podciągniesz chyba ze obecna już padły i auto kaszle.

ale dlaczego nie chcesz chipa? bo nie rozumiem ? to chyba najpewniejszy i sprawdzony sposób na podniesienie mocy i osiągów auta??

W benzynie???

bylem dzis w jet tronik i powiedzieli mi ze silniki z turbina ok nie ma sprawy bez tego lipa

Hmmm...dziwna sprawa. Ogarniają tam EVO itd a nie zrobią 2.5 ze stajni BMW? Może nie mają czasu lub za mało by na tym zarobili :)

... zacznij od hamowni ... może tam połowa zdechła a w dowodzie dalej jest 192KM :)

50KM w wolnossącym to za***isty optymizm ... za taki przyrost to auto w rozliczeniu oddasz :)

Najbardziej opłacalne to swap na 330i albo kupno nowego auta .... rzeźby garażowe na zasadzie tu wspawam , tam przykleję ... nie dadzą Ci tych 40KM.

Chipem w benzynie , możesz podnieść przy tej mocy , około 5kmlolol Polecam przedewszystkim pobawić się baranami , kompresorem , czy też turbem napewno uzyskasz sporo , bo na ten moment , to 320d po programie ma lepsze odejście:4: