picasso_088 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam, od niedawna mam E46 318i z 1999r. Kilka dni temu zapaliły mi się kontrolki ABS ASC i ręcznego... Z tego co wyczytałem to padł jeden z czujników ABS co często się zdarza. Aby zdiagnozować który z czujników padł kupiłem interfejs diagnostyczny OBDII (o dziwo moja bawarka należy do niezbyt licznego grona E46 które posiadają zarówno 16- jak i 20-pinowe gniazdo). Po małych przebojach udało mi się odpalić INPA. Program bez problemu połączył się i udało mi się skasować błędy z silnika, ale już to co było powodem całego zamieszania zrobić nie potrafię... Jak wchodzę w układ jezdny i zakładkę ASC/DSC to wyskakuje "IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT. Program will be stopped!"... Przy próbie wejścia w Karoseria -> Liczniki wyskakuje mi "IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED". Praktycznie nic nie mogę sprawdzić bo cały czas błędy, np. Karoseria -> Parktronik i znowu IFH-0009 ... Pomoże ktoś? PS. Wiem że to nie jest lewy tylni czujnik bo działa chwilowe spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 mimo,że masz dwa wejścia,to przez obd połączysz się tylko z silnikiem,z resztą modułów połączysz się dopiero po 20 pin,więc potrzebna ci przejściówka i to nie jest dziwne,że masz dwa,wszystkie '98,'99 tak mają,e39 też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picasso_088 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Czyli kupić przejściówkę na 20 pin, sprawdzić który modu ABS i wymienić. Dzięki za szybką odpowiedź i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Czyli kupić przejściówkę na 20 pin, sprawdzić który modu ABS i wymienić dokładnie w tej kolejności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 wtrące się... miałem e39 z 97r i nie miałem obd2 a teraz mam e39 z 98 i też nie mam.... mam auto z października 98r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Dyziu napewno nie masz?sprawdź po lewej stronie ,od spodu,nad lewym kolanem:lol:,chyba,że diesle inaczej miały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 wszędzie szukałem może diesel ma innaczej... dobra koniec off topa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 nom obd gniazdo jest tylko na silnik i jego diagnostykę reszte obsługuje 20 pinowe gniazdo . U siebie już bawiłem się tylko nie dałem rady Inpy spiąć z moim lapkiem na Win 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picasso_088 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 nom obd gniazdo jest tylko na silnik i jego diagnostykę reszte obsługuje 20 pinowe gniazdo .U siebie już bawiłem się tylko nie dałem rady Inpy spiąć z moim lapkiem na Win 7 W win 7 od opcji premium jest wbudowany tryb zgodności z win xp sp3, u mnie to zadziałało Co do usterki mojego auta to uwalony był czujnika ABS prawy, tył. Z naprawą udałem się do Radwanic k. Wrocławia do Klaudiusza Krasochy (Diagnostic-Car). Jestem strasznie POZYTYWNIE zaskoczony. Nie było lekko, najpierw zapieczony czujnik, potem ukręcona śrubka... w sumie ponad 2h dłubania, ale dali radę. Za robociznę policzyli 100zł co uważam za niewygórowaną cenę biorąc pod uwagę, że widziałem jak się chłopaki męczyli. POLECAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 nom obd gniazdo jest tylko na silnik i jego diagnostykę reszte obsługuje 20 pinowe gniazdo .U siebie już bawiłem się tylko nie dałem rady Inpy spiąć z moim lapkiem na Win 7 klikasz prawym przyciskiem myszy na instalke, wybierasz właściwości - zgodność i zaznaczasz tryb zgodności z xp sp3 i normalnie instalujesz i tak samo przy instalowaniu bazy Ediabas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 sprubuje bo nie mogę ze złomkiem dośc do ładu ale najpierw muszę zacząc od kanałui wycięcia tłumika środkowego. a z inpą to się pomęcze tylko najpierw muszę wyczyścić kąpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.