misiosl Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam Temat raczej szybki do ogarnięcia ale potrzebuje porady - dzis zapaliły mi sie kontrolki od abs, aku, i inne kolejne ale tylko poniżej 1500 obr...powyżej gasną... sprawdziłem miernikiem i na stałe mam tylko 12V na akumulatorze nawet po dodaniu gazu... więc brak ładowania rzecz jasna co muszę zakupić do wymiany??Regulator napięcia ?? i dwa czy wymienie to sam z podnośnika bo niestety nie mam kanału. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 wymienić powinieneś sam ale nie kupuj nic... wymontuj najpierw cały alternator, roboty nie ma za wiele... i rozkręć go na stole.... niewiem jakie masz pojęcie na mechanice ale jeśli nie chcesz czegoś zrypać to oddaj w dobre ręce pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 jak wykręcisz alternator to nie kombinuj,do elektryka i zrób remoncik,tuleje,łożyska...,koszty niewielkie,a masz spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 1.Szczotki 2.Regulator V 3.Pierścienie miedziane. To tak na szybko-wyciągniesz to zobacz w jakim stanie szczotki,i pierścienie. Wszystko do zrobienia we własnym zakresie. Ja zregenerowałem sobie dwa altki w domu:)140A i 90A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil7s Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 A może lepiej kupić sprawny używany alternator za 50zł? Np ode mnie Wtedy wykręcasz stary zakładasz ten i jeździsz, a w spokoju tamten sobie kiedyś zregenerujesz. I sprzedasz ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarunia2 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 mialem ten sam problem. poniej 1500obr palily sie kontrolki po dodaniu gazu przygasaly az potem caly czas sie palily. powodem byly szczotki. wystawaly moze z 2/2,5mm nad plastik. wymienilem caly regulator napiecia i po problemie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Witam, zmierz napięcie na alternatorze, tzn. między jego przewodem prądowym a obudową, jeżeli będzie ok to wyczyść masę do silnika jak nie regulator napięcia. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej26 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 witam:lol: rozładował mi się dzisiaj akumulator w pracy ale podpiąłem prostownik i odpaliłem, gdy wracałem do domu to po mniej więcej 15km zaczął mi przerywać i szarpać przy 1500, oraz brak ładowania... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 (edytowane) dokładnie nie masz ładowania a jak nie ma prądu w akumulatorze to i nie ma jazdy elektronika wariuje wtedy... Wymień regulator napięcia i po problemie no chyba że alternator jest już na wymarciu wtedy zostaje ci kupno używki albo altek po regeneracij... Edytowane 8 Stycznia 2013 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej26 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 zaraz jade wymienić regulator napięcia. a czy mogą to być szczotki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.