Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

co do cisnienia w oponach to sprawdzalem na kilka wariantow i zawsze szarpie DSC na zakretach. wiec rozumiem ze jezeli cos jest poluzowane w zawieszeniu to logicznie kierownica idzie w prawo a auto sciaga w lewo. i ten sam luz moze tez powodowac ze na zakretach DSC szaleje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może uszkodzili wahacz przy ich wymianie ewentualnie wymienił bym jeszcze gumy i drążki stabilizatora. Kiedyś to było rozhuśtane i nie było tego czuć teraz gdy wahacz dostał nowa tuleje luzy odezwały się na reszcie i pokazała się szopka. Dlatego zaleca się wymiany kompletów i tylko pojedynczych podzespołów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiera w prawo a auto ucieka w lewo :( Pokręcili końcówkami tym samym symetria uciekła Byc może i katy sie zmieniły po tym jak zdjeli wahacze. Ewidentna przyczyna. Opony masz na 100% dobre możesz je nabłyszczyć i spokojnie je zostawić.

Wielkie dzieki za poswiecony czas i wasze pomylsy. Zdecydowanie pojde w tym kierunku i jutro szukam kumatego Anglika ktory podniesie ze mna auto i po sprawdza jeszcze raz wszystko... a przy okazji wymienie jeszcze te gumy na stabilizatorach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...