glowapl Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 co do cisnienia w oponach to sprawdzalem na kilka wariantow i zawsze szarpie DSC na zakretach. wiec rozumiem ze jezeli cos jest poluzowane w zawieszeniu to logicznie kierownica idzie w prawo a auto sciaga w lewo. i ten sam luz moze tez powodowac ze na zakretach DSC szaleje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Może uszkodzili wahacz przy ich wymianie ewentualnie wymienił bym jeszcze gumy i drążki stabilizatora. Kiedyś to było rozhuśtane i nie było tego czuć teraz gdy wahacz dostał nowa tuleje luzy odezwały się na reszcie i pokazała się szopka. Dlatego zaleca się wymiany kompletów i tylko pojedynczych podzespołów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowapl Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 no stabilizatory wymienialem razem z tulejkami, ale bez gum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Kiera w prawo a auto ucieka w lewo Pokręcili końcówkami tym samym symetria uciekła Byc może i katy sie zmieniły po tym jak zdjeli wahacze. Ewidentna przyczyna. Opony masz na 100% dobre możesz je nabłyszczyć i spokojnie je zostawić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowapl Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Kiera w prawo a auto ucieka w lewo Pokręcili końcówkami tym samym symetria uciekła Byc może i katy sie zmieniły po tym jak zdjeli wahacze. Ewidentna przyczyna. Opony masz na 100% dobre możesz je nabłyszczyć i spokojnie je zostawić. Wielkie dzieki za poswiecony czas i wasze pomylsy. Zdecydowanie pojde w tym kierunku i jutro szukam kumatego Anglika ktory podniesie ze mna auto i po sprawdza jeszcze raz wszystko... a przy okazji wymienie jeszcze te gumy na stabilizatorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.