Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, muszę jak najszybciej wymienić łożyska. Na pewno tylnie ale raczej jak wymieniać łożyska to wszystkie jednocześnie ;)

Pytanie jakie to mają być łożyska, jakie są na nich numery(te wszystkie dane, długości itd). I po ile ich jest? Bo np w matizie po 1 stronie są 2 czy coś takiego, ale betka nie jest made in china więc myślę że nie będę miał takiego zonka.

Byłem i pytałem już w paru sklepach, krzyczą mi od 80 do 160zł za 1 łożysko o.O na allegro znalazłem jakieś za 50zł, ale mam w mieście sklep z samymi łożyskami, tylko tam nie wiedzą jakie są w moim aucie i muszę podać im wymiary...

e36 1.8 91r. sedan

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz tak czy masz ABS czy nie bo coś mi się zdaje że są różnice. Proponuje kupić lepsze łożyska w rozsądnej cenie. Te z najniższej półki nie do końca mogą spełniać naszych oczekiwań.

X2 na łożyskach nie ma co oszczędzać po co robić 2 razy to samo:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej kupować w kompletach czyli oś tylna obie strony.Z tego co wiem to tył wymienia się same łożyska z przodu całe piasty.

ŁOŻYSKA KOŁA TYŁ BMW E36 M3 ,BMW E46 330d (2540922320) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. x2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Z tylu sa szerokie dwurzedowe mocne lozyska. Po sztuce na strone. Jak kupisz najtansze to pojezdzisz krocej, drozsze dluzej. Z katalogu dobiora ci bez problemu. Przy wymianie uzywaj tylko prasy hydraulicznej badz sciagacza. Pamietaj zeby wlasciwie ustawic samoregulator w hamulcu bebnowym jak masz oczywiscie bebny bo bedzie wpadal pedal przy hamowaniu i mozesz nie zdazyc sie nacieszyc nowym lozyskiem;-)

Ogolnie jak tego wczesniej nie robiles to nie polecam samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o tylne łożyska to można to zrobić samemu pod warunkiem że masz przynajmniej kanał i kilka kluczy + młotek :) sciagasz koło , zacisk hamulcowy , tarcze , odkrecasz ta dużą nakretke na piascie , idkrecasz półoś od dyfra , wyciągasz półoś , sciągasz seger zabezpieczający łożysko a pózniej wybijasz piaste ale musisz uważać by jej nie uszkodzić bo póżniej bedziesz miał problemy z wsunieciem półosi na wieloklin , nastepnie wybijasz łożysko jakimś solidnym wałkiem za pomocą młota... po wybiciu łożyska wbijasz nowe za pomocą starego łożyska zeby nie uderzac w nowe , zabezpieczasz nowym segerem , nastepnie wbijasz delikatnie piaste do nowego łożyska a z tyłu łożyska przykładasz coś żeby nie wyskoczyła bieżnia i składasz wszystko w odwrotnej kolejności... oczywiscie najlepiej było by uzyć prasy ale do tego trzeba było by sciagnąć wachacz co wiąże sie z dodatkowymi kosztami , możan też dorobić sobie sciągacz w postaci solidnej sruby z nakretkami i dotoczonymi pierscieniami które pasują do łożyska ale jesli nie dysponuje sie takimi narzedziami to można zastosować pierwszą metode tylko z głową...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...