promyczek Opublikowano 28 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Mam problem z cabrioletem! gdy przekroczy 4000 obrotow to zaczyna dymic raz na czarno a raz na jasniejszy kolor. poza tym na gazie chodzi rowno a na paliwie utyka na jeden gar. a do tego ciezko pali. co to moze byc? czy ktos mial podobny problem? prosze o pomoc. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 28 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 czarno hmm a ten jasniejszy kolor to aby niebieskawy ? Tylko i wylacznie na benzynie utyka na jeden gar ? Wytlumacz teorie ciezkiego palenia bo sam ostatnio to u siebie rozwiazywalem I jaki dokladnie masz motor > Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promyczek Opublikowano 29 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 utyka na jeden gar. mysle ze nie chodzi na jeden wtryskiwacz bo jest iskra a jak odepne kostke od wtrysku to jest bez zmain na drugim garze. a ten dym to ma wszystkie mozliwe kolory. a silnik to 2.3 150KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 29 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 czyli M20B23 :mrgreen: proponuje jednak jakiegoś diagnostę :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promyczek Opublikowano 29 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 byla robiona glowica i panewki. model silnika M20 [ Dodano: 29 Październik 06, 11:47 ] BMW miala spotkanie z diagnosta i to nie jednym i nic. jak nie bedzie dala sie wyleczyc to zrobie jej spotkanie z drzewem [ Dodano: 29 Październik 06, 11:50 ] a tak szczerze to stoi juz 3 tygodnie u mechanika znawcy BMW inie moga dac jej rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 szkoda ze nie jestes z wrocka bo u nas są prawdziwi znawcy tematu i kazda bmke mysle ze ruszą <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 29 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 wlasciwie jedyny dym jaki ma prawo sie wydobywac z bmw powinien pochodzic z opon ... ale nie do wiary ze przez 3 tygodnie nie mozna sobie dac z tym rady ... tacy znawcy niestety ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promyczek Opublikowano 29 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 moj maz jest wedlug mnie najlepszym znawca od BMW ale nie ma go teraz w polsce. chyba zaczekan na niego bo te rady nic mi nie daja.... pozdrawiam [ Dodano: 29 Październik 06, 12:35 ] dym szedl z opon ale do czasu...... cos jest z silnikiem. moze uszczelniacze albo peknieta glowica. ale jak to sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 29 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 pekniecie glowicy lub defekt uszczelki niesie za soba naogol jakies inne dolegliwosci czyli mieszanie sie plynu chlod. z olejem , nadmierne spalanie oleju (we wlsnym doswiadczeniu z bmw nie spotkalem sie z peknieciem glowicy typu olej do cylindra) lub plynu chlod. lub wdmuchiwanie kompresji do ukladu chlod. mysle ze jesli masz gaz i na benzynie auto chodzi kiepsko to niestety zaczynaja wychodzic niedomagania ukladu wtryskowego . czyli padl wtryskiwacz lub przeplywomierz . moze po jakims strzale (niekoniecznie duzym) nie chce sie otworzyc do konca . przyczyn moze byc b. wiele i jest to pole do popisu dla fachowca . kompleksowa kontrola diagnostyczna zajmie najwyzej 2 dni wiec nie wiem czemu to taki problem . sprawdzic wtryski (w razie watpliwosci wymienic ) przeplywke (czy lekko sie rusza klapa w srodku - ewentualnie wyczyscic) sprawdzic dolot do silnika czy nie lapie lewego powietrza (latwo sprawdzic przy pomocy samostartu) , sonda lambda , zawor dodatkowego powietrza (lub silnik krokowy ... jak kto woli ... raczej nie ale sprawdzic ewent .wyczyscic) czujnik polozenia przepustnicy i walu , kable , swiece , kopulka , kompresja , luzy zaworowe , sterownik silnika . dla dobrego fachury to moment . uszczelniacze zaworowe naogol powoduja dymienie przy puszczeniu pedalu gazu z wyzszych obrotow , natomiast gdy dymi na "ciagu" problem moze byc po stronie pierscieni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 29 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Mozliwe ze to uszczelniacze jak są zurzyte sa objawy dymienia , tylko znowu dziwi mnie czemu u Ciebie sa rozne kolory tego dymu ... Bo nie tylko sa objawy dymienia przy puszczaniu gazu , po calo nocnym staniu auta i porannym odpaleniu tez powinna Ci strzelic hmura dymu masz taki objaw ? Jezeli nie moja sugestia odpada ... Wtedy rowniez stawial bym jak kolega na pierscienie , mozliwe ze ktos Ci spartolil remont tego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promyczek Opublikowano 31 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 dziekuje wam serdecznie za rady az mnie glowa rozbolala od tego wszystkiego co moze byc przyczyna tego niedomagania w aucie. dzieki serdeczne jeszcze raz. a po calonocnym odpalaniu tez jest dym i to wielki... moze jedynym wyjsciem jest wymiana silnika? bo z tych mechanikow to niezle magiki jak widac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 31 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 dziekuje wam serdecznie za rady az mnie glowa rozbolala od tego wszystkiego co moze byc przyczyna tego niedomagania w aucie. dzieki serdeczne jeszcze raz. a po calonocnym odpalaniu tez jest dym i to wielki... moze jedynym wyjsciem jest wymiana silnika? bo z tych mechanikow to niezle magiki jak widac.... No to jak napisalas ze po calonocnym staniu auta odpalasz i jest wielki dym ... To masz do wymiany uszczelniacze ... Do zdjecia glowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promyczek Opublikowano 31 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 no ladnie to jeszcze raz to samo......... dzieki wielkie [ Dodano: 31 Październik 06, 17:58 ] na to wyglada ze do wymiany silnik. poczekam na meza niech jeszcze on w nia zerknie.... pozdrawiam [ Dodano: 31 Październik 06, 18:00 ] szkoda sie bujac z tym... pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 31 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 no ladnie to jeszcze raz to samo......... dzieki wielkie [ Dodano: 31 Październik 06, 17:58 ] na to wyglada ze do wymiany silnik. poczekam na meza niech jeszcze on w nia zerknie.... pozdrawiam [ Dodano: 31 Październik 06, 18:00 ] szkoda sie bujac z tym... pytanie_bmw A wymieniali Ci juz te uszczelniacze ?wtedy przy remoncie pierscieni itd ?... Dziwna sprawa ... Chyba ze spartolili Ci cos przy piercieniach ... ? Ja jezdzilem w poprzedniej E30 troche z taka dymiaca nic sie nie dzialo poza tym ze musialem dolewac oleju no i czulem sie jak w starym rupieciu , ale pozniej to naprawilem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 u mnie dymila jak zaczalem jezdzic ale to sie chyba pajaki wypalaly z uklady wydechowego (stala 2 miesiace) :lol: bo przez tydzien to byl mul jak cholera i z kazdym dniem bylo coraz lepiej a silnik przejrzal dobry mechanik i stweirdzil ze wszystko jest lokej :mrgreen: wiec rura i teraz jest piknie (pali laki 225 tylko troche ich szkoda bo sa w dobrym stanie ) tylko cos ma za wolne obroty na zimnym silniku ale po 2min jest juz ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 mysle ze jesli masz gaz i na benzynie auto chodzi kiepsko to niestety zaczynaja wychodzic niedomagania ukladu wtryskowego . czyli padl wtryskiwacz lub przeplywomierz . moze po jakims strzale (niekoniecznie duzym) nie chce sie otworzyc do konca . przyczyn moze byc b. wiele i jest to pole do popisu dla fachowca . kompleksowa kontrola diagnostyczna zajmie najwyzej 2 dni wiec nie wiem czemu to taki problem . sprawdzic wtryski (w razie watpliwosci wymienic ) przeplywke (czy lekko sie rusza klapa w srodku - ewentualnie wyczyscic) sprawdzic dolot do silnika czy nie lapie lewego powietrza (latwo sprawdzic przy pomocy samostartu) , sonda lambda , zawor dodatkowego powietrza (lub silnik krokowy ... jak kto woli ... raczej nie ale sprawdzic ewent .wyczyscic) czujnik polozenia przepustnicy i walu , kable , swiece , kopulka , kompresja , luzy zaworowe , sterownik silnika . dla dobrego fachury to moment . dziekuje wam serdecznie za rady az mnie glowa rozbolala od tego wszystkiego co moze byc przyczyna tego niedomagania w aucie. dzieki serdeczne jeszcze raz. Tak jak pisał Maniek to jest moment dla dobrego fachowca który potwierdza lub wyklucza te usterki bardzo szybko. W rejonie Wrocławia jak i w samym mieście są mechanicy dla nas tzw.magicy którzy szybko lokalizuja i usuwaja usterki wszystkie a na podkarpaciu mianem mechanika magika określa sie mechanika,który tylko czaruje i patrząc na bmw nie ma o tym bladego pojecia jednocześnie objecując ze jest najlepszy w okolicy-tymczasem pojecie ma tylko o samochodach marki fiat(nie ujmując nic właścicielom samochodów tej marki) p.s. pochodze z podkarpacia wiec znam podejscie wielu mechanikow z tamtych stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promyczek Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 witam kolegow! sprawa sie wyjasnila. wczoraj wracam sobie z cmentarza i BMW nagle zaczela sie tluc jak zla po czym po chwili zgasla. patrze pod maske a tam niespodzianka! obrocilo panewki!!!!!! szlak by trafil!!! i tym sposobem BMW wrocila do domu na sznurku! narobila i mi i sobie obciachu! teraz stoi i snieg na nia sypie. i niech tak sobie stoi..... mam jej dosc!!!! dziekuje za wszystkie porady i pozdrawiam cieplutko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Nie zlosc sie na nia Dziwne ze Ci obrocilo panewke w taki sposob ... Zazwyczaj gdy panewka sie konczy strasznie zaczyna klepac metalicznym dzwiekiem , pozniej dopiero jak sie obroci lklepie 3 razy glosniej niz STAR ... Ale auto nadal jest na chodzie hmm ... W BMW zawsze pada 6 panewka mi padly dwie w 2 E30 ... Ale auto mi nigdy nie zgaslo zawsze jezdzilo z tym ze glosno ... Wspolczuje troche bo normalnie gdy w M20B20 pada panewka kupujesz blok i przekladasz tylko koszt 450zl ? Ale ty masz M20B23 ciezko i raczej nie wykonalne znalezienie jest bloku urzywanego Ale mam andzieje ze ja doprowadzisz do stanu urzytkowania ... Trzymam kciuki i bez nerwow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promyczek Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 dziekuje za slowa pocieszenia... niestety czasem tak bywa......... jak to sie mowi umarlemu sie nie przytrafi a poza tym BMW jak kazdej kobiecie trudno dogodzic [ Dodano: 2 Listopad 06, 11:22 ] ona chyba ma gorsze dni ))) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 dziekuje za slowa pocieszenia... niestety czasem tak bywa......... jak to sie mowi umarlemu sie nie przytrafi a poza tym BMW jak kazdej kobiecie trudno dogodzic [ Dodano: 2 Listopad 06, 11:22 ] ona chyba ma gorsze dni ))) pozdrawiam nie ma za co poprostu jestem pozytywnie nastawiony ... Jak sie kocha to sie wybacza nawet takie fochy Ja juz tyle tym E30 swoim wybaczylem ze hoho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeztom Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Przykra sprawa, raczej szukac jakiejść 323 na części i kupić silnik. PS: Ale z takimi konsekwencjami trzeba było się liczyć, jeżdżąc tak..."niesprawnym" silnikiem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promyczek Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 jeztom a skad ty wiesz czy ja jezdilam z niesprawnym silnikiem?????? akurat siadl podczas proby. oxstyle dzieki wielkie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 oxstyle dzieki wielkie pozdrawiam Nie ma za co zawsze sluze pomoca o ile moge ... A jeszcze pytanko po czym Ci ktos i wogole kto Ci stwierdzil ze ta panewka sie obrocila ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeztom Opublikowano 3 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 jeztom a skad ty wiesz czy ja jezdilam z niesprawnym silnikiem?????? akurat siadl podczas proby. oxstyle dzieki wielkie pozdrawiam no a wiem bo sama napisałaś: witam kolegow! sprawa sie wyjasnila. wczoraj wracam sobie z cmentarza i BMW nagle zaczela sie tluc jak zla po czym po chwili zgasla. :roll: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promyczek Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 panewke? bo samochod tlukl sie jak grzechotnik i nie bylo czlowieka ktory by sie za nia nie ogladnal.... poza tym jakies dymy z niej szly tzn z okolic glowicy. (sorki za taki prostacki opis ale jeszcze sie dokladnie nie orientuje co gdzie i jak w fachowych terminach) i po tym tluczeniu zgasl i juz go nie odpalilam. a wczesniej temperatura skoczyla mu na maxa. zagotowalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.