grzesiek2304 Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Drzewo masz screeny tych błędów? Trzeba zawsze czytać opisy w których jest zazwyczaj informacja czy to błąd sygnału z czujnika czy nieprawidłowa pozycja wałka, to dużo rozjaśni. Miałem sytuację gdzie błąd czujnika wyskakiwał przez uszkodzony lub nieszczelny vanos. Olej i jego ciśnienie ma bardzo duży wpływ na pracę vanosa, ale jak już pisałeś poziom między min i Max nie wpływa na niego, co innego gdyby nie było go na bagnecie Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 15 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) oto zapisany błąd czujnika. Czujnik już zamówiłem, gdzieś czytałem, że te wszystkie problemy które mam moga być od walniętego czujnika mimo, że wcześniej nie było błędów, jednym z objawów jest ponoć cykanie wtryskiwaczy bp tak jak to przeważnie jest na lpg i u mnie tak właśnie zaczęły pracować. Edytowane 15 Lutego 2015 przez DrzewoRMT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinS Opublikowano 22 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam, nie wiem czy problem masz już rozwiązany, ale w swoim aucie miałem to samo, pomogła wymiana uszczelnień na vanosie, być może u ciebie też pomoże, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Czujnik wymieniony, uzupelniony olej, błędów brak ale dalej na zimnym po odpaleniu telepie. Edytowane 23 Lutego 2015 przez DrzewoRMT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Może teraz wypada zaglądnąć do vanosa...Chociaż nie musi on być przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Właśnie nie mam kiedy umówić się z mechanikiem, ale będzie trzeba Edytowane 23 Lutego 2015 przez DrzewoRMT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinS Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Uszczelnienia łatwo jest wymienić samemu, czas wymiany na spokojnie max 2 godziny, ja robiłem to tak że demontowałem dekiel zaworów, odłączałem wężyk vanosa + elektrozawór i odkręcałem obudowe vanosa, tłok zostawał na swoim miejscu, przy wałku rozrządu, więc nie trzeba było regulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 24 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Właśnie boje się ewentualnej konieczności regulacji no i vanos to nie tylko problem uszczelniaczy, mogą być tez luzu, konieczność szlifowania a tego się nie podejmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 To możesz zrobić też luzy Regeneracja Vanos Pojedynczy BMW M50 M52 S52 (5093852562) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i będziesz miał spokój Będziesz miał zrobione wszystko na cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinS Opublikowano 24 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Jeśli odeślesz vanosa do naprawy to konieczny właściwy montaż, raz kiedyś to robiłem i się udało:) , przed włożeniem vanosa trzeba cofnąć wałek do tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 25 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Tak właśnie myślałem więc nie będę się w to bawił a i tak najpierw auto musi trafić do mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darson81 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Witam. Mam ten sam problem z telepaniem na zimnym. Śledzę ten temat od dwana. DrzewoRMT jak przebiegła wizyta u mechanika? Robiles tego vanosa? Znalazłes źródło problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Niestety ciągle nie mam kiedy oddać auta, szkoda, że założyciel tematu milczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darson81 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Też czekam na odpowiedni moment kiedy będę mógł oddać auto na badania. Jak tylko się coś dowiem to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Założyciel tematu milczy ponieważ nie zabrał się do tego czsu za rozwiązanie tego problemu Zwyczajnie nie mam czasu żeby pogrzebac głębiej w tej sprawie , jak uda mi się znaleść przyczynę to na pewno napiszę co było jego zródłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 6 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) Ponieważ część użytkowników łączy te wszystkie dziwne objawy z uszkodzonym czujnikiem wału korbowego, którego to niesprawność często nie jest widoczna przy podłączeniu do kompa, postanowiłem go wymienić profilaktycznie, zobaczę czy coś to da. Komputer wskazuje znowu dwa błędy vanosa, elektryczny 21 i o blokowaniu vanosa 212 ale czy vanos ma wpływ na pracę silnika na postoju. Obserwowałem pracę sond lambda, nr 1 pracowała w zakresie od niemal zera do ok 4,8 V a druga stała w miejscu na 4,83. INPA grzanie pokazuje chyba w %, pierwsza wskazywała max ok 88 a druga bez zmian 2,34. Czy to oznacza, że sonda nr2 jest padnięta i dla tego ten cyrk na zimnym silniku, czuć paliwo itd? Edytowane 6 Maja 2015 przez DrzewoRMT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) No dokładnie u mnie jest to samo pierwsza sonda pracuje a druga stoi w miejscu , dopiero po zagrzaniu silnika zaczyna pracować , przyczyn może byc kilka i nie koniecznie jest to padnięta sonda... Może byc np: uszkodzona grzałka sondy , nieszczelny wtryskiwacz , nieszczelny kolektor wydechowy lub ssący itp... To właśnie może być przyczyna tej telepawki na zimnym silniku że sonda stoi w miejscu , teraz trzeba zdiagnozować co jest tego przyczyną... Postaram się w przyszłym tygodniu znalesc odpowiedz na to pytanie bo będe miał wkońcu urlop więc bedzie czas pogrzebać przy silniku Edytowane 6 Maja 2015 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Sonde można sprawdzić miernikiem u mnie była jedna padnięta w inpie stała w miejscu.Sprawdzałem na rozgrzanym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darson81 Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Ja czujnik obrotu wału wymieniałem całkiem niedawno bo mi padł. Wczesniejszy własciciel auta założył Meyle, a ja kupiłem Siemensa. Po wymianie czujnika bez zmian. Sprawdzał ktoś z was kompresje na zimnym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Kompresje sprawdza się na rozgrzanym silniku, min 80 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Najlepiej kompresje sprawdzić jak temperatura ma pion. Oczywiście na zimnym też można sprawidzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Dla tego napisałem, że min 80 a na zimnym może być bardzo zakłamana np jeżeli w cylindrach będzie trochę oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darson81 Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Pytam bo objaw telepania jest na zimnym. Dodam jeszcze że jak ostatnio bylem na kompie to wyskakiwał błąd przepływki. Zamieniłem się przepływkami z kolegą i moja u niego chodzi ok a umnie dalej lipa. Teraz brak kasy na diagnoze problemu u mojego mechanika, ale w czerwcu bede już (mam nadzieje)cos wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Darson podpinałeś auto pod kompa aby zobaczyć parametry pracy silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Kompresję sprawdza się na roboczej temperaturze,zagrzej silnik aż obieg puści i wtedy sprawdzaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.