DrzewoRMT Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Gazownik powiedział,że nie odkręcał kolektora do wiercenia bo jest plastikowy. Ktoś poradził sobie z tym problemem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Sprawdziłeś cały dolot: całą gumę za przepływomierzem odkręciłeś patrzyłeś z każdej strony,rurka do krokowego itp. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 (edytowane) Guma mam nowiutką a co do krokowego to chyba gdy by tam było coś nie tak to też na ciepłym by wariował, tak po za tym to obroty są równe nie wariują, tylko dwa gary przestają palić do ok 30 stopni a później jest cacy, to się dzieje tyko na całkowicie zimnym silniku np po nocy. Szkoda, że osoby które też się z tym borykały olały temat bo lubię moje BMW nawet z wadami ale wolał bym bez:) Edytowane 4 Grudnia 2013 przez DrzewoRMT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Może coś ze ssaniem bo tylko na zimnym świruje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin90 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Witam tez mam ten problem z rana auto nie zawsze ale czesto po odpaleniu nie pracuje na 6cylinder ma wypadanie zaplonu, cisnienie na cylindrach jest w granicach 13-13,5 odma wymieniona cewki tez kupilem nowe razem z fajkami i swiecami bez zmian , mialem nieszczelnosc w ukladzie dolotowym za przeplywka zmienilem dwie rury ale to zmian nie przynioslo , na komputerze zadne czujniki sondy nie pokazuja bledow , juz szalu dostale jak mam ja na zimnym palic, rozwiazal ktos ten problem pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 ostatnio stojąc przy aucie zaraz po odpaleniu czułem paliwo tak jak by lały wtryski, może to one zalewają cylindry aż do tych 30 stopni i dla tego nie działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 moze poprostu jakis czujnik temperatury siedzi i przez to daje niewiadomo jakie dawki paliwa na zimnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 16 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Jeżeli nawet to który? jak to sprawdzić bo błędów nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 bledow nie bedzie czujnik dziala jako tako ale oszukuje jak sprawdzic hmm nawet nie znam patentow na sprawdzenie go w rekach za to kiedys jak sprawdzalem auta komputerem Boschem KTS to byla mozliwosc odczytania wartosci jakie pokazuje kazdy czujnik w aucie niewiem jak to sie ma w INPIE itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro02 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam Kolega STANLEJ moze miec racje, ja dlugo nie moglem dojsc co jest przyczyna nierownej pracy na zimnym silniku, mialem peknieta pokrywe zaworow w dwoch miejscach i tam wlasnie lewe powietrze sie dostawalo. Najlepszy test na nieszczelnosc to taki test jak w tym filmiku: BMW Mixture Too Lean P0170 P0173 Unmetered Air Problems BMW 3 Series E46, 5 Series, X3, X5 witam sam z problemem też sie mie uporałem ale to morze być nieszczelność na dolocie lub nawet na kolektorze ssącym tak sie dowiedziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 No właśnie u mnie pokrywa musiała być kiedyś łatana, klejona, bo widać na wypukleniu vanosa, że coś sie działo ale u mnie niemal równo przy 30 stopniach praca silnika wraca do normy a nierówna praca nie wynika z falowania obrotów tylko nie działających dwóch cylindrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Pokrywę pękniętą się bym starał się wymienić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Też mam nie raz tak na zimnej, tylko mam 2,5 tds. Pali na dotyk jak zimna i gorąca tylko że jak zimna to jest tak jak kolega pawel83 napisał jest, tak jak by na którymś cylindrze nie łapał co chwile. Gdy przejadę trochę więcej km tak około 10, jest gitara... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 15 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 kolejny "poszkodowany" a rozwiązania cięgle brak. Wymieniłem pokrywę z uszczelkami ale nie ma różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Co sądzicie o przyczynie leżącej w którymś czujniku temperatury, pawel83 sądzi, że to może być to. Też mam takie podejrzenia, bo zanik pracy cylindrów występuje tylko jak jest chłodno, im zimniej tym mocniejsze objawy a jak silnik osiągnie ok 30 stopni to wszystko wraca do normy. Wczoraj auto cały dzień stało na słońcu i jak wieczorem po pracy je odpaliłem to temperatura na starcie miała właśnie 30 C i wszystko było ok, zero telepania, od razu mogłem jechać, nie tak jak zawsze oczekiwanie aż się uspokoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Może wszystkie wtyki czas potraktować kontakt spreyem potem zetrzeć nadmiar i jakaś wilgoć-śniedź zostanie usunięta... A tak poza tym patrzyłeś na podgląd pracy na cylindrach na zimno i ciepło ? warto by było zrobić screeny i porównać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Niestety z jakiegoś powodu przy próbie podglądu pracy cylindrów wywala błąd i inpa nie pokazuje jej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 To może udaj się do kogoś kto ma inny program,warto zobaczyć jak pracują na zimno i ciepło.U mnie np.wyszła padająca cewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamik Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 W jaki sposób to u Ciebie wyszło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]30245[/ATTACH]Padająca cewka lub zużyta świeca zapłonowa wykaże wypadający zapłon lub spalanie stukowe na tym cylindzrze na którym pada cewka , ja tutaj raczej stawiam na zakłucenia działania czujnika temperatury do ecu lub sonda lambda która ma jakieś załamania sygnału do czasu osiągnięcia odpowiedniej temperatury , muszę jeszcze sprawdzić oporność grzałki sond moze któraś nie dogrzewa , podpiołem dziś obydwie sondy do FSA i zrobiłem wykres sygnału z pracy sond , wyszło że sygnał się załamuje i nie jest taki jak powininien więc sondy trzeba będzie w przyszłości wymienić , ale jeszcze sprawdze resztę czujników i sprawdze sygnały jakie emitują... Jak będe miał chwilę to wrzuce wykres z sondami... Takim sprzętem jak na załączonej fotce można sprawdzić praktycznie wszystko w aicie jeśli chodzi o elektronoke itd... trzeba tylko mieć sporo czasu Edytowane 26 Maja 2014 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamik Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Kurcze, miałem wypadający zapłon ostatnio i go skasowałem. Zapomniałem później sprawdzić czy wrócił. Silnik mi się lekko trzęsie na wolnych. Będę musiał to znowu sprawdzić i pomierzyć cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) sprawdz uzwojenie wtórne i porównaj wykres pracy wszystkich cewek , wszystkie powinny pracować w takim samym zakresie , jeśli sygnał z którejś cewki bedzie odbiegał od pozostałych bedzie to oznaczało jakąs nieprawidłowość w jej pracy z jakiegoś tam powodu , a z jakiego to wszystko zależy od jej sygału... Mierzeniem tylko samej oporności cewki nie uzyskasz dokładnej odpowiedzi czy jest ona sprawna czy nie , jeśli padnie całkiem to wtedy oczywiście opornościowo jak najbardziej , ale jeśli pracuje choć nie dokonca tak jak powinna to tylko pomiar oscyloskopem... Edytowane 26 Maja 2014 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamik Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 OK, a masz jakąś instrukcję jak wykonać pomiar oscyloskopem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Nie do końca pomiar cewek pokaże uszkodzoną często cewka świruje dopiero jak się rozgrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 [ATTACH=CONFIG]30335[/ATTACH] OK, a masz jakąś instrukcję jak wykonać pomiar oscyloskopem? Bardzo prosto , podpinasz kolor ciepły do przewodu sygnałowego cewki zapłonowej a kolor zimny do masy pojazdu lub przewodu cewki , a do których przewodów trzeba sie wpiąc to trzeba zerknąć na schemat lub oznaczenie zacisków sterownika... Synał musi być równomierny i nie może być załamania sygnału... Kolego Georgii mówimy tu o pomiarze oscyloskopowym wiec nie ma tu znaczenia czy cewka jest zimna czy też gorąca , to nie jest sprawdzanie opornościowe... Tak mniej więcej powinien wyglądać syganał z cewki zapłonowej bezrozdzielaczowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.