alvaro02 Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Witam wszystkich czy ktoś rozwiązał problem bo ja mam taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Wtrysk możesz zawsze jeden kupić używkę i podmienić aby wykluczyć. Sondy też używki są za parę złotych więc możesz spróbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mluki Opublikowano 27 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 nie sądzę żeby sondy miały coś wspólnego z pracą zimnego silnika aczkolwiek wszystko jest możliwe mam u siebie w M54 podobnie że rano odpalę i czuję delikatne trzęsienie jest to do wychwycenia w inpie, jest taka zakładka w wartościach rzeczywistych że bada równomierność pracy silnika na każdym cylindrze i tam po odpaleniu od razu sobie podejrzyjcie na których cylindrach jest gorsza praca później można pozamieniać świece, cewki czy wtryski żeby cokolwiek ustalić. ja bym od tego zaczął ale w swoim nic na razie nie robię bo aż tak na razie mi to nie przeszkadza jak np słynne zużycie oleju (uroki M54) czy drgania nadwozia podczas jazdy na zimnym silniku powodzenia w szukaniu przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro02 Opublikowano 28 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Witam kolego gdzie dokladnie jest ta zakladka w inpie jak sie nazywa? pozdrawiam nie sądzę żeby sondy miały coś wspólnego z pracą zimnego silnika aczkolwiek wszystko jest możliwemam u siebie w M54 podobnie że rano odpalę i czuję delikatne trzęsienie jest to do wychwycenia w inpie, jest taka zakładka w wartościach rzeczywistych że bada równomierność pracy silnika na każdym cylindrze i tam po odpaleniu od razu sobie podejrzyjcie na których cylindrach jest gorsza praca później można pozamieniać świece, cewki czy wtryski żeby cokolwiek ustalić. ja bym od tego zaczął ale w swoim nic na razie nie robię bo aż tak na razie mi to nie przeszkadza jak np słynne zużycie oleju (uroki M54) czy drgania nadwozia podczas jazdy na zimnym silniku powodzenia w szukaniu przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mluki Opublikowano 28 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 w zależności jaką masz inpę ale u mnie np jest tak: wchodzisz w silnik (MS43), potem F5 (status), F7 (LU) i tam to je Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro02 Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 (edytowane) A to wiem kolego myslalem, że to może cos innego, ale dzieki. A powiedz mi czy orientujesz się bo u mnie te sondy przed katami to nie równo pracuja, a te za katami to w miarę równo czy to może mieć wpływ na te drgania silnika zimnego Edytowane 29 Lipca 2013 przez alvaro02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mluki Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 sondy a nie sądy. jak to nierowno? jakie jest napiecie sond na rozgrzanym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro02 Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 (edytowane) A sory nie zwróciłem uwagi. Chodzi mi o to że napiecie wzrasta i opada równo na tych za katem a na tych przed czyli regulacyjnych nie równo wzrasta tak jakby jedna szybciej albo ta druga wolniej. A napięcie mam od 0,1 do 0,8 Edytowane 29 Lipca 2013 przez alvaro02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidjawor Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Mam ten sam problem,jak odpale zaczyna kulec pusci chmure dymu za to obstawiam odme. A co do nieruwnej pracy to przez przypadek podjechalem dokolegi i wyszlo na kompie ze 4 cewka klekla. I tak samo jak u Ciebie zagrzeje sie i nie slychac wogole silnika tak cicho mruczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Jak stwierdził,że cewka pada ?nie pracowała? podłączał pod inpę ? tak z ciekawości i na przyszłość ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Koledzy - zbędna polemika - trochę logiki i wszystko jasne. Mnie już w tym roku 2 cewki padły i do diagnozy wcale INPA nie była potrzebna. Włączyć trzeba myślenie (no chyba że zupełnie nie ma się zmysłu motoryzacyjnego to lepiej za naprawę samemu się nie brać). Pod INPĘ podłączyłem się dopiero dla potwierdzenia. Jak kuleje silnik wystarczy podczas pracy silnika wypinać wtyczki kolejno od poszczególnych cewek i się wyłapie czy i który gar nie chodzi. Potem można zacząć żonglowanie cewką, fajką czy świecą i się trafi co jest przyczyną (o ile któryś z tych elementów umarł) bo może inna przyczyna - wtrysk, sonda, i.t.d. Potem dla potwierdzenia można się podpinać pod INPĘ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 A jest jakaś metoda sprawdzenia cewki w rękach jakiś miernik czy coś ? albo INPA ? ktoś ma jakieś pomysły jak najprościej sprawdzić. Bo czasem jest tak,że cewka chodzi ale się "wiesza" a nie od razu pada całkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Cewke można sprawdzić oscyloskopem , diagnoskopem a mierzy się uwojenie pierwotne i wtórne robisz porównanie wykresu i widzisz która cewka jest słabsza a która mocniejsza to tak w skrucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 (edytowane) A jaki majster ma takie urządzenia ? dobry elektryk ma ? pewnie może nie mieć happy_bmw Edytowane 3 Września 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Na każdym lepszym warsztacie mają diagnoskop więc nie ma z tym żadnego problemu co do elektryka to akurat nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 4 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Tylko specjaliści maja tego typu aparaturę (nie biorę pod uwagę tych co się tylko za nich uważają), większość elektroników powinna posiadać oscyloskop i w warunkach "biurkowych" :lol: mogliby ją sprawdzić. Zwykłym multimetrem nie da się sprawdzić (oprócz szczególnych przypadków) - najczęściej nie ma iskry, chociaż uzwojenia z pomiarów miernikiem wyglądają na OK. A tak poza tym nie ma sensu zagłębiać się w rodzaj uszkodzenia cewki tylko "namierzyć", która ma humorki i jej podziękować za pracę - o ile to wina cewki?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidjawor Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Jak stwierdził,że cewka pada ?nie pracowała? podłączał pod inpę ? tak z ciekawości i na przyszłość ? podpiol jakis komp z nowym programem napewno nie byla to inpa i odrazu wyszlo ze cewka nr 4 zla praca czy jakos tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Masz takiego kogoś u siebie ? Może kiedyś bym podjechał czy u mnie okej wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s_wirus Opublikowano 29 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Masz takiego kogoś u siebie ? Może kiedyś bym podjechał czy u mnie okej wszystkie Witam kolegów. Przeczytałem wątek, bo miałem podobny problem. Co do odmy, dużo pomaga jej wymiana i trzeba ją wymieniać. Tu jednak jest problem ze złą pracą silnika na zimno i na biegu jałowym, a nie w czasie jazdy. Jeśli podczas jazdy jest ok, to dlaczego stawiacie na wtryski czy cewki, co? 1. Trzeba go podpiąć przede wszystkim pod komp i zobaczyć jakie są błędy. (Komp pokaże jeśli są błędy cewek.) 2. Zła praca na biegu jałowym, tu stawiam na silnik krokowy, który jest za to odpowiedzialny. Zanim się nim zajmiesz, wymień filtr paliwa, oraz sprawdź filtr powietrza (też można wymienic). Być może zasyfiony nagarem silniczek krokowy nie działa w sposób właściwy, a po rozgrzaniu nagar mięknie powodując że zachowuje się prawidłowo. Jak jest zasyfiony, wyczyść go (najlepiej benzyną ekstrakcyjną). Takie czyszczenie nie zaszkodzi a nawet jak nie wyeliminujesz problemu, to zyskasz kilka koni więcej, zobaczysz 3. Jeśli nic z powyższych nie pomogło, odłącz przepływomierz i zobacz czy jest różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 (edytowane) Widzisz np. u mnie praca jest okej tylko w inpie pokazuje dość dużą korekcie na biegu jałowym na jednym cylindrze po ok 800-1000 się waha,może tak ma być tylko czemu większość cylindrów pokazuje 0 albo na chwilę max 200 potem 0 a na jednym wartość jest 1000... ? Edytowane 2 Października 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 (edytowane) Chciałem podłączyć się pod temat gdyż mam identyczne objawy. Auto odpala normalnie od pierwszego strzału, wszystko cacy i po chwili zaczyna telepać silnikiem co przenosi się na auto, jak silnik trochę się nagrzeje tak że strzałka jest jeszcze na niebieskim polu to znowu jest ok, obroty są ciągle takie same ( może jakiś nie znaczny ruch). Mechanik stwierdził, że przestaje działać 4 i 5 cylinder a na 6 jest ciśnienie ok 16 bar, po przekładaniu cewek dalej nie paliły te same cylindry. Widzę, że temat jest dość długi ale chyba jeszcze nikt nie uporał się z problemem. [ATTACH=CONFIG]27200[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27201[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27202[/ATTACH] Dodatkowo wstawiłem skriny z inpy, program nie pokazuje żadnych błędów. Edytowane 13 Października 2013 przez DrzewoRMT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STANLEJ Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 witam sam z problemem też sie mie uporałem ale to morze być nieszczelność na dolocie lub nawet na kolektorze ssącym tak sie dowiedziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STANLEJ Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 dodaje link do mojej wypowiedzi BMW-klub.pl ? Zobacz temat - 320i - Nierówna praca silnika na benzynie ,a i sam to bede to sprawdzał tylko musze sobie garaż zorganizować i oczewiście dam znać pozdro.bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 (edytowane) Gumy i dolot sam sprawdzisz kolego jeśli ktoś odkręcał kiedyś kolektor i dał stare uszczelki to tam też może być można popsikać samostartem itp, w tamte okolice na odpalonym silniku jak zmieni się praca silnika to będzie nieszczelność ale zawsze to nie wyjdzie jak mała dziurka to może nie zadziałać Jeśli robiąc gaz odkręcali ci kolektor to pewnie skręcili na starych uszczelkach i tu masz przyczynę ale ciesz się jak to tylko uszczelki na kolektorze bo co niektórzy nie ruszają go i wiercą a opiłki są potem w silniku widziałem taki silnik od środka :shock: Edytowane 12 Listopada 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Jutro właśnie wybieram się do gazownika bo wydaje mi się, że to właśnie gaz tak miesza u mnie. Po wymianie Komputera i EWS-u auto jeździło ok a po kilku dniach na LPG objawy powróciły. kilka dni temu skasowałem adaptacje i jeździłem na samej benzynie ok 150-200km i któregoś dnia przy temperaturze ok 60 stopni przełączyłem na LPG, dojechałem do domu ok 5km i rano znowu lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.