pawel83 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 wystarczą zwykłe spinacze biurowe , albo cienki drucik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Spinacze dzięki za pomysł hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Ja robilem igla, do dziurki drucik wkrecalem. Igla latwo wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Igła cieniutka łatwiej wejdzie wepcham co się zmieści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 no wiec wkoncu zebrałem sie za sprawdzenie sond i obydwie na szczescie działają w pełnym zakresie od 0,1 do 5 V trzeba było zagrzać dobrze motor i inpa również pokazuje ze obydwie sondy pracują przepływka też niby działa ale zastanawia mnie to że w inpie w wartościach mierzonych obciążenie silnika na wolnych obrotach nie miesci sie w zakresie i jest zaznaczone wykrzyknikiem , nie wiem co może jeszcze to powodować ze szarpie silnikiem na zimnym , dodatkowo dziś autko mnie zaskoczyło gdy odpaliłem je rano gdyż pracował na może 4 lub 5 cylindrów z wydechu kupa dymu i smrodu a po kilku minutach wszystko mu przeszło, było zdarzenie jednorazowe i mam nadzieje ze sie nie powtórzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert991 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 no wiec wkoncu zebrałem sie za sprawdzenie sond i obydwie na szczescie działają w pełnym zakresie od 0,1 do 5 V trzeba było zagrzać dobrze motor i inpa również pokazuje ze obydwie sondy pracują przepływka też niby działa ale zastanawia mnie to że w inpie w wartościach mierzonych obciążenie silnika na wolnych obrotach nie miesci sie w zakresie i jest zaznaczone wykrzyknikiem , nie wiem co może jeszcze to powodować ze szarpie silnikiem na zimnym , dodatkowo dziś autko mnie zaskoczyło gdy odpaliłem je rano gdyż pracował na może 4 lub 5 cylindrów z wydechu kupa dymu i smrodu a po kilku minutach wszystko mu przeszło, było zdarzenie jednorazowe i mam nadzieje ze sie nie powtórzy Czy udalo sie Tobie rozwiazac ten problem bo mam to podobnie tzn. na zimnym silniku trzesie silnikiem i calym autem jak tylko dodam gazu telepanie ustaje? Wymienione mam swiece, odme+rurki oraz waz przeplywomierza. Jak odpale auto i od razu jade to problemu nie da sie zauwazyc. Na kompie brak bledow, gdy temp. przejdzie niebieska skale auto chodzi bez zarzutu, jak gdzies pojade i go zgasze na 2 czy 3h i odpalam to problemu tez nie ma - tylko rano jak sie totalnie wystudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 A może krokowy trzeba wyczyścić lub wymienić tylko lipny dostęp do niego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert991 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Ale wtedy pewnie tez bylby problem z obrotami tzn by np. falowaly ? U mnie stoja rowno ale buda telepie... A na cieplym idealnie, w dowolnym korku jak staje co chwile zadnego nawet minimalnego telepania nie ma.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 No falowałyby obroty może być również błąd na kompie.Ewentualnie jak telepie to może poducha silnika do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert991 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Ale poduszka moga by dawac takie objawy w sensie, ze na cieplym nagle jest jest ok ? Wydalem sporo kasy na wymiane obecnych rzeczy +robienie roznych testow i zaczynam tracic nadzieje, ze da sie to jakos naprawic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Czy udalo sie Tobie rozwiazac ten problem bo mam to podobnie tzn. na zimnym silniku trzesie silnikiem i calym autem jak tylko dodam gazu telepanie ustaje? Wymienione mam swiece, odme+rurki oraz waz przeplywomierza. Jak odpale auto i od razu jade to problemu nie da sie zauwazyc. Na kompie brak bledow, gdy temp. przejdzie niebieska skale auto chodzi bez zarzutu, jak gdzies pojade i go zgasze na 2 czy 3h i odpalam to problemu tez nie ma - tylko rano jak sie totalnie wystudzi. niestety nie udało mi sie jeszcze dojść do tego co jest nie tak zamówiłem dziś kompletną odme oryginał oczywiscie i mam nadzieje że to może od tego jest to telepanie bo dziwnie syczy w okolicach odmy... A ty wymieniałeś na oryginał czy zamiennik jakiś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert991 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 niestety nie udało mi sie jeszcze dojść do tego co jest nie tak zamówiłem dziś kompletną odme oryginał oczywiscie i mam nadzieje że to może od tego jest to telepanie bo dziwnie syczy w okolicach odmy... A ty wymieniałeś na oryginał czy zamiennik jakiś?? Oryginal wraz z rurkami, ktore mialy dziury ale niestety telepanie jest nadal:( Mialem tez robiony test silnika tzn badanie endoskopowe ale wyszlo pozytywnie. Moze jakas cewka lub dwie sa slabsze gdzies wyczytalem ze poczatki ich padania to takie objawy, tylko teraz trzeba by wymienic wszystkie czyli 1200 zlocisza+robota... Jeden mechanik mowil tez o wtryskach, ze moga byc podjechane i na zimnym taki efekt dawac ale a cieplym by sie naprawily ? Bo co jeszce zostaje ktos ma jakies pomysly ? Zaczynam tracic nadzieje, ze da sie to rozwiazac (( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 wymienie u siebie odme i zobazce co bedzie a co do cewek to wydaje mi sie ze albo działa albo nie a nie że raz słabiej a raz mocniej , co do wtrysków to raczej odpada co to ma do rzeczy... może jakiś czujnik ale jaki hmm... Po odpaleniu jest takie wrażenie jakby silnik nie do końca palił na jakiś gar ale to może być złudne odczucie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert991 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Moze jest jescze opcja uszczelki pokrywy zaworow u mnie jest stara i jest silikonowana moze tam lapie lewe powietrze i dlatego na zimnym tak sie zachowuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Ja dawałem nową uszczelkę i po wymianie musiałem robić wszystko jeszcze raz i posmarować lekko silikonem wysokotemperaturowym bo się pociło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Moze jest jescze opcja uszczelki pokrywy zaworow u mnie jest stara i jest silikonowana moze tam lapie lewe powietrze i dlatego na zimnym tak sie zachowuje? gdyby miał łapać tam lewe powietrze to musiała by być duża nieszczelność co wiązało by sie z dużymi wyciekami oleju wiec ta opcja raczej odpada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Może rzeczywiście ktorys garnek nie domaga. Sprawdź ciśnienie , zrób probe olejowa. Cos się może rozjasni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Sprawdzić nie zaszkodzi ale gdyby było coś nie tak z kompresją to problem byłby cały czas a nie tylko na zimnym silniku , a nie trzeba go grzać wiecej niż ok 5 minut i problem znika , wydawało by sie więc że problem tkwi w czujniku temperatury silnika lub w czujniku zasysanego powietrza lecz te działąją prawidłowo bynajmniej u mnie... ciekawa zagadka z tym telepaniem... A sprawdzał może ktoś jeszcze czy syczy mu na środku kolektora przy pracującym silniku i na wyłączonym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Na wyłączonym to dziwne. Na wlaczonym to jeszcze rozumiem bo jak to ktoś mi powiedział na zlocie m50-tki muszą syczec. :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 no właśnie dziwne... tylko tutaj chodzi o m52 ale nie wiem do końca czy tu też tak ma być bo jedni mówią że nic im nie syczy a drudzy mówią że tak ma być , wymienie odme i wężyk od podciśnienia do listwy wtryskowej i posprawdzam jeszcze przy okazii węże od odprowadzenia oparów paliwa bo jest tam też taki zaworek zaraz przy filtrze oleju i jak sie go przyciśnie to właśnie tak samo syczy nie wiem po co to jest ale jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert991 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 U mnie nie trzeba pieciu minut a jedna lub dwie max ale to pewnie zalezne od temp. zew. ja auta garazuje. Cholera wie co to za przyczyna, a u CIebie to wystapilo nagle tak z dnia na dzien? Bo ja kupilem auto z taka niespodzianka jakis miech temu. Zaczyna mnie to powoli coraz mocniej draznic. Zobacze jeszce co powie mechanik zostawilem mu auto na 2-3 dni zeby stwierdzil co to jest wg niego jak nic sensownego nie wyjdzie to mam opcje jezdzic z tym i czekac az sie to poglebi i wtedy moze latwiej bedzie przyczyne znalezc albo pchnac to auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Wyczyściliście silniczek krokowy ? może być również przyczyną falowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 wiesz co nie pamiętam kiedy to zauważyłem ja też dość nie dawno kupiłem to auto ok 6 miesięcy temu ale od ok 4 miesięcy to sie dzieje... Georgi silniczek krokowy dawał by znać o sobie cały czas gdyby coś z nim nie tak było a jak auto pochodzi chwile to jest juz wszystko git... Nie wiem jak u ciebie robert991 ale jak ja odpale auto nawet z rana to przez chwile chodzi super no i za chwile sie zaczyna bujanie a po chwili jak u ciebie przechodzi... Daj znać jak możesz czy mechanik sie upora z tym problemem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 miałem podobnie z tym falowaniem ale do tego musiałem go odpalać trzy razy i po odpaleniu przez jakies 2 minuty falowały obroty i spokój -o to chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 nie do końca bo w moim przypadku wskazówka na obrotościomierzu ani drgnie tylko telepie całą budą... krokowiec odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.