Georgii Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Tylko jak są dwie to ciekawe czy tylko pod jedną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 3 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Tylko jak są dwie to ciekawe czy tylko pod jedną ? Wg instrukcji to pod drugą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1maro1 Opublikowano 17 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Witam, podobne objawy mam i ja w moim m54b30 po nocy gdy odpalam lekko trzęsie budą, tak jakby poszarpuje. Po dosłownie minucie efekt ustaje. Dodam że auto ma przebieg 160 tyś i chyba nawet świece są jeszcze oryginalne 4-ro elektrodowe bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 To skoro są świece jeszcze Bmw to zacząłbym od ich wymiany i pewnie fajki też już spękane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 24 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Podłącz sobie obydwie sondy fajnie mieć podgląd jak zachowuje się mieszanka w open loop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 6 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Jednak sondy nie są u mnie podłączone pod lpg Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 O widzisz a jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 14 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Jestem akurat na wyjeździe, generalnie trasa ok 400km, większość trasą s8 ok 110km/h, auto praktycznie całą drogę szarpało, 2-3s spokoju i 2-3s szarpania, zarówno na lpg i na bp. Czyżby jednak sonda padła i przez to takie objawy, wypadanie zapłonu? jutro wracam do domu i zobaczę czy będzie tak samo bo tutaj na krótkich przelotach z prędkością do 90km/h nic się nie działo, raz zgasł silnik przy zatrzymywaniu się na krzyżówce na lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Raczej stawiałbym na cewkę,świecę sprawdź parametry choćby inpą na odpalonym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 19 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 cewki niedawno były sprawdzane a na wakacje wymieniane świece, nawet jedna cewka jest nowa Bremi. Ciągle zastanawiają mnie sondy bo niby druga stoi w miejscu ale jak zamienię sondy miejscami we wtyczkach to nadal druga nie działa, jak już zostało ustalone żadna nie jest podpięta do lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Ale jak zamiana miejscami nic nie daje to problem w instalcji może gdzieś przewód uwalony.Powinny pracować dwie góra,dół nawet inpa to pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 22 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Słonko świeci więc postanowiłem sprawdzić czy Bunia pokaże coś nowego co pomorze ją uleczyć, no i pokazała:) [ATTACH=CONFIG]38785[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38786[/ATTACH] Nowości to 27, 30, 56 30 z tego co znalazłem oznacza problem z cewką nr 3, połączeniem cewki ze świecą lub ustawieniem szczeliny elektrody na świecy a o reszcie nic nie wiem. Edytowane 22 Stycznia 2016 przez DrzewoRMT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Podmieniałeś świece czy cewkę na tym cylindrze ? Może też elektrozawór vanosa leży... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Na razie nic nie robiłem bo pogoda nie zachęca a i Dębica nie daje z podwórka wyjechać więc jeżdżę drugim autem. Jak pogoda i chęci pozwolą to wymienię cewkę bo mam nową Beru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Sprawdź cewki czy nie są przykopcone na obudowie od strony fajki u mnie tak było tzn. fajka na górze miała przebicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emoneyabc Opublikowano 6 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia u mnie była to guma za przepływka, sparciała i popękała ze starości, pow ymianie jak ręką odjął, dodam że kleiłem taśmą i było lepiej ale nadal szarpał dławił sie na tyle że też myslałem że to będzie jakas większa awaria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.