qolar Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 [ATTACH=CONFIG]21930[/ATTACH] pojawia mi sie sporadycznie da sie go skasowac ale powraca po jakims czasie auto sie krztusi czasem potrafi zgasnac,czy wymniana samego czujnika pompy załatwi sprawe?pompiarz mówił tez ze to nie koniecznie ten czujnik w pompie uległ uszkodzeniu moze byc czujnik połozenia wału (albo wałka rozrzadu nie pamietam) ktos przerabiał ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 w opisie błędu jest czujnik pompy wtryskowej,czujniki wału i wałka mają inne numery,więc wątpie,żeby to one były,tyle teoria:wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 pompiarz cos gadał ze jak dostanie zły sygnał z tamtego czujnika to moze ten wywalac,podejrzewam ze mówił tak zeby nie robic naprawy gwarancyjnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 W zeszłym roku też miałem taki przypadek, że auto szarpało, a jak szarpnięcie było podczas przyspieszania to nawet zgasnął. U mnie niestety okazał się cały sterownik... Było to w busie, ale pompa ta sama, a więc nie wiadomo.. Jak nie będziesz mógł ogarnąć tematu to polecam kolesia z Odolanowa. Trochę daleko, ale diagnoza była trafiona i naprawa szybka, a wcześniej byłem u kilku mechaników i każdy rozkładał ręce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 mam goscia z grodkowa wylutuje ze sterownika ten czujnik i wlutuje nowy,okazało sie zu juz mu za to zapłaciłem w zeszłym roku ale z jakiegos powodu tego nie zrobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Pomogła wymiana tego czujnika jeszcze nie sprawdzałem czy bład znikł ale autko przestało szarpac,zaczeło płynnie przyspieszac bmw_3i podejzanie mało palic ale moze tak ma byc hehe czujnik wygladał mniej wiecej tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 pompiarz mówił tez ze to nie koniecznie ten czujnik w pompie uległ uszkodzeniu moze byc czujnik połozenia wału (albo wałka rozrzadu nie pamietam) słuchaj inpy a nie mechaników,prawde ci powie:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 błędu nie ma,ale zauważyłem ze teraz autko po odpaleniu przez chwile utrzymuje tysiac obrotów po chwili obroty spadają na 850 czy tak ma być wcześniej odrazu stawał na 850 obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik91 Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Witam, odkopuję trochę temat, ale zostało mi to forum polecone . Pompa VP44 320D 136 koni. Błąd czujnika obrotów pompy wtryskowej. Jeśli auto jest zimne pali bez zarzutów, ale jeśli już się rozgrzeje to gaśnie i jest problem z zapalaniem. Jak zapali, dodam gazu, to obroty wskoczą na 2 tysiące i auto znowu gaśnie. Wiele teorii już słyszałem, ale chyba najbardziej prawdopodobne będzie to, że wymieni się czujnik i będzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.