gracjan177 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Witam forumowicze. Mam taki problem. Autko chodziło idealnie wszystko oki do czasu kiedy pękł wąż od intercoolera i ciśnienie uciekało i tak się czołgałem bez turbo prawie 500 km. Po powrocie do domu wymieniłem ten wąż na nowy i teraz chodzi wszystko fajnie tylko że idzie do 140km/h lub 150km/h 3 tys obrotów i włącza się tryb awaryjny. Odcina go i muszę zwolnic lub wyłączyć silnik i ponownie uruchomić i chodzi znowu dopóki nie przekroczę 3 tys obrotów, ale przeważnie na 4 biegu lub 5 bo na 2 i 3 nieraz ciągnę ponad 4 i jest ok. Byłem na kompie i wyskoczył błąd, że jest za duże ciśnienie doładowania i nie bardzo rozumiem w czym jest problem, może wy mi pomożecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Przyczyną najprawdopodobniej będzie źle wyregulowana sztanga turbiny. Tego nie powinno się dotykać !!! Niestety trzeba mieć troszkę pojęcia i poświecić sporo czasu by to dokładnie wyregulować. Wykona Ci to dobry zakład regenerujący turbosprężarki lun jakiś dobru tjuner. Poza tym, jeżeli masz zapieczone łopatki turbiny, też będziesz miał miał przeładowania na wyższych biegach.Mogło się to posypać po przejechaniu tych 5 stówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Dokładnie, mogły się zapiec łopatki. Miałem tak kiedyś w innym aucie. Spróbuj przegonić furę (przeciągnij do 4 tysi na 1 2 i 3 biegu, jak sie uda to na 4 też). I tak nawet kilka razy. Powiem Ci, że różnie bywa, ale mi kiedyś pomogło... Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Sprawdził bym tez elektrozaworek sterujący turbiną - może poprostu łopatki turbiny Ci sie nie otwierają co powoduje przeładowanie. Zrób sobie test dynamiczy i sprawdź cieśnienie podczas przyspieszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 (edytowane) bez komputera bedzie ciezko najlepiej bedzie zrobic live data podczas jazdy.Sprawdz czy po odpaleniu sztanga turbiny wysywa sie (czy gruszka ja zasysa) moze jest tak jak pisza wyzej zmnienna geometria sie zacieła [video=youtube;r1_dZFy6kpk] odepnij sobie wezyk od akumulatora podcisnienia i sprwdz czy sztanga pracuje jak gosc na filmiku apropo błedu przeładowania miałem taki sam winna była przepływka Edytowane 8 Sierpnia 2012 przez qolar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.