CrisELdi Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zażegnałem jeden problem mam kolejny ... Komputer nie widzi czy drzwi są otwarte dotyczy to drzwi kierowcy oraz tylni prawy pasażer. Tym samym nie uzbroi alarmu po zakończeniu jazdy nie informuje mnie o zapalonych światłach. Problem jest z tiggerem umieszczonym w zamku [Contact door] pad całkowicie, triger zwiera do masy sprawdziłem pod zamkiem 8 pin w kosci zwarłem do masy i działa ale bez triggera... koszt nowego zamka to 100zl + tył 100zł Czy ktoś poradził sobie z tym problemem? poz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 w autach koncernu VW wystarczy wymienic mickrostyk (koszt 3 zl sztuka) roboty na 45minut, wiem bo robilem... pewnie w BMW jest podobny sposob pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Nie mogę uwierzyć udało się a tyle miałem z tym problemu... Jednych z forum BMW-USA doczytałem się ze trigger typu N/O [Door sensor E46] się blokuje z brudu i kurzu wymagają czyszczenia a nie jest to proste bo jest w zamku. Wiec szybko pogoniłem to przetestować znalazłem WD-40 do otłuszczania i oczyszczania - Nie nie standardowy WD-40 choć piszą że działa. Wiec zapuściłem tylny zamek i sprężonym powietrzem oczyściłem każą dziurę na zamku i zadziałał od razu. Ale zamek od strony kierowcy nie odpuścił tak łatwo w ogóle nie zadziałał - Wlałem w niego puł WD-40 i nic! Wiec spróbowałem dostać się jeszcze inaczej odpinając malutką zaślepkę przy górnej śrubie mocując zamek. przez tą dziurkę za sprejowałem jeszcze raz zamek i ruszałem zamkiem otwierają zamykają aby odskoczył trigger i pierwszy raz od bardzo dawna zobaczyłem jak zadziała choć na chwilę. Wiec zrobiłem tak i zadziałało 1. Ugnij rurkę od pistoletu jak na foto Sprzężone powietrze. 2. Wymuś aby triger zadziałał otwieraj i zamykaj drzwi. Jeżeli zadziała pozostaw go tak! 3. Pociągnij klamkę ["z kluczykiem"] zapuść do małego otworu WD-40 i odczekaj chwilę 4. Pociągnij klamkę ["z kluczykiem"] włóż do małego otworu ugiętą rurkę tak aby końcówka była skierowana w duł zamka i sprężonym powierzę usuniesz brud kurz z zamka oraz trigera! 5. Powtórz tą kilka razy i na pewno zadziała u mnie to zadziałało po pierwszym razem ...! Aby problem nie wrócił zasmaruj zamek dobrym produktem ... Ja się z tym męczyłem dość długo i byłem już zrezygnowany ale pięknie zadziałał i działa do tej pory wszystko wróciło do normy światła alarm podświetlanie ...... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 dlaczego przebieg masz w milach??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 w autach koncernu VW wystarczy wymienic mickrostyk (koszt 3 zl sztuka) roboty na 45minut, wiem bo robilem... pewnie w BMW jest podobny sposobpozdro Dzięki za odpowiedź ale w E46 zamek nie rozbroisz i nie wyciągniesz mirro styku a jak ci się to uda to już go raczej nie złożysz wszystko się wysypie ... mikro styk jest wtopiony w plastikową obudowę zamka brak kabli czy płytki. Tylko nowy zamek .... Poz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 dlaczego przebieg masz w milach??? Sory kolego ale jestem w inny kraju tu nawet jadą na lewaka! :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Sory kolego ale jestem w inny kraju tu nawet jadą na lewaka! o w morde,nie zauważyłem,że ty u fajwokloków jesteś:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Ale mi się trafiło co? Idzie się przyzwyczaić za te pieniądze :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 14 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 (edytowane) Inny sposób na odblokowanie trigera. Jeżeli nadal nie działa tryger to przy otwartych drzwiach [na tych drzwiach gdzie nie działa triger ] wszystko inne drzwi zamknięte! Zamknij samochód z pilota alarm powinien się uzbroić klikaj tak kilka razy [zamknij otwórz] i w otwór gdzie widzisz nimbusa pociągnij klamkę i trzymaj ją, tym samym śruba odsłoni ci całkowicie otwór do zamka tam wtryskaj WD-40 powtarzaj ten proces i nie żałuj WD-40 powinien odskoczyć triger jak tylko odskoczy i będziesz widział informacje że drzwi są otwarte to pakuj w otwór WD-40 ale pod kontem w duł zamka włóż dozownik/rurkę WD-40 i za sprejuj go dobrze. U kompla problem kilkakrotni wrócił ale po takim zabiegu wszystko wróciło do normy i dział bez przerwy. ! Tu gdzie lać WD-40 Jeżeli od bardzo dawna triger nie działa to potrzebujesz trochę czasu aby to naprawić ale warto bo zadziała! kuog Edytowane 14 Października 2012 przez CrisELdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 20 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 dlaczego przebieg masz w milach??? Bo w milach wydaje się mniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 20 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Bo w milach wydaje się mniejszy no i to też jest dobre wyjaśnienie:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 20 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 no i to też jest dobre wyjaśnienie:lol: kuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odi Opublikowano 17 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Witam, dodam coś od siebie w związku z problemem kontrolki otwartych drzwi, też miałem z tym problem Spróbowałem metody Crisa i niestety nie udało się, prób było kilka i kilka wd40 500ml zużyłem i niestety bez efektu, co ciekawe kontrolka czasem dzialala i sygnalizowała otwarte drzwi gdy było zimno, poniżej 5 stopni C. Postanowiłem że wymienię zamek na używkę kopiłem dwa na wszelki wypadek i na moje nieszczęście oba zamki były niesprawne, jeden miał ten sam problem co mój czyli nie sygnalizował ze drzwi są otwarte a drugi świrował tak że drzwi po zamknięciu można było otworzyć dopiero po pewnym czasie, blokowały się, wkurzony wróciłem do domu biedniejszy o 100pln (koszt wymiany zamka) + drugie 100PLN za dwa zamki Stary zamek wrócił na swoje dawne miejsce. Postanowiłem rozebrać a raczej rozwalić jeden z uszkodzonych zamków aby sprawdzić gdzie ten nieszczęsny trigger otwartych drzwi jest i jak wygląda. Na zdjęciu zaznaczyłem czujnik. Jak widać składa się on z dwóch elementów. Cześć elektroniczna i czymś przypominającym mały magnesik, przyjmijmy ze to magnesik W każdym bądź razie po rozebraniu zamka oba te elementy były mocno zabrudzone. Teraz gdy już wiedziałem gdzie co jest postanowiłem wyczyścić raz jeszcze swój zamek Użyłem do tego 3 środków k2 do hamulców, k2 do przepustnic i oczywiście wd40 Małą cieniutka rurkę z WD40 (czerwoną) wciskamy do otworu w zamku tego okrągłego w którym jest śruba i która odchyla się po odciągnięciu klamki drzwi, rurkę wciskamy głęboko do otworu pod skosem (zdjęcie później na przykładzie śrubokręta) tak aby psiknąć prosto na czujnik i go wyczyścić, co ciekawe po wciśnięciu rurki czujnik nagle zaskoczył i zasygnalizował ze drzwi są otwarte. Podlaczamy K2 do przepustnic pod rurkę z WD i psikamy chwile do środka, potem to samo z K2 na hamulce, i na końcu WD 40, rurką trochę ruszałem w środku aby dobrze oczyścić czujnik. Po tej operacji było prawie dobrze, czujnik raz działał a raz nie. WYglada na to ze trzeba wyczyscic tez ten maly metalowy magnesik. Żeby to zrobić dobrze musimy zablokować zamek (tak jakby zamknąć drzwi nie zamykając ich), pomagamy sobie śrubokrętem i blokujemy zamek i dodatkowo blokujemy drzwi u góry aby zamek nie otworzył sie gdy pociągniemy za klamkę, zdjęcie poniżej pokazuje pozycje magnesiku gdy drzwi są zamknięte, jest centralnie nad czujnikiem. Tak jak poprzednio, odchylamy klamkę i wciskamy rurka WD40 w otwór i kolejno K2 do przepustnic, K2 do hamulców i WD40 na koniec. Pełny sukces wszystko działa, kontrolka sygnalizuje otwarte drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.