danieltca Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 witam . musze wymienic lacznik stabilizatora bo zauwazylem ze guma sie rozszczelnila i pewnie syf juz tam nalecial wiec do wymiany bankowo ale mam pytanie czy tez odrazu nie kupic w komplecie gumy stabilizatora - kiera drga mi lekko przy 100 km/h a powyzej juz objaw zanika- wiec chce sie dowiedziec czy to bardziej od lacznika czy gumy stabilizatora ?? ktos wymienial te gumy i co moga powodowac jak sa uszkodzone ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 jak się bierzesz za stabilizator,to leć wszystko,ja tak bym robił,nawet jeśli są w miare dobre,po co za jakiś czas na gumy go rozkręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 polecam taki zabieg: przy wymianie lacznikow stabilizatora wymiane gumek stabilizatora na poliuretanowe zamienniki, koniecznie komplet przod+tyl, nie tracimy na komforcie, zyskujemy lekko stabilniejsze auto + bardzo duza zywotnosc pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 na poliuretanowe zamienniki właśnie to chciałem też napisać,ale wychodziło mi pomilu..,polimu..polirut...fak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 stabilizator a wyrobione gumę dlatego kola ci drżą jak kolega napisał wyżej odrazu wszystko wymień żeby za rok nie trzeba było tam znowu grzebać :lol::lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Raz a porządnie wymieniasz wszystko i latasz kolejny rok po naszych dziurkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 31 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Dokładnie. Jak już robisz to rób porządnie. Wysłane z mojego GT-I9100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 myslalem zeby kupic ZESTAW 2 ŁACZNIKI + 2 GUMY MEYLE HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 a czy ktos wie jakie gumy kupic do mojego stabilizatora bo ponoc jest kilka wymiarow od 22,5mm do 24mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 na realoem nie ma?daj vin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 wystarczy zmierzyc stabilizator suwmiarka, tez tak robilem... skrec kolami i spokojnie dojdziesz ale prawdopodobnie bedziesz mial 22,5 (chyba ze masz zawiszenie m-tech lub nadwozie kombi) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 WBAAL71020CF44338 nadwozie sedan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 sprawdź,co potrzebujesz,to po twoim vinie RealOEM.com * BMW E46 320d Stabilizer, front Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Silesia prawdę Ci powie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 wychodzi ze mam 22,5mm. ok dzieki za pomoc jeszcze dla pewnosci zmierze stabilizator . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 mierzylem dzis stabilizator i wyszlo ze mam 25mm 24,9mm cos kolo tego czyli ten grubszy, i wiem ze do kupienia sa gumy: 24,6mm czy nie ma innych bardziej zblizonych gum ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam. Troszkę odgrzeję temat. Jak kolega muszę wymienić drążki stabilizatora i gumy.Z tego co patrzyłem z drążkami problemu nie będzie(odkręcić koło dwie śruby i wymiana)jak wygląda sprawa gum?To jakaś skomplikowana operacja?Moja Bunia to E46 318Ci 2001r.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam. Troszkę odgrzeję temat. Jak kolega muszę wymienić drążki stabilizatora i gumy.Z tego co patrzyłem z drążkami problemu nie będzie(odkręcić koło dwie śruby i wymiana)jak wygląda sprawa gum?To jakaś skomplikowana operacja?Moja Bunia to E46 318Ci 2001r.Pozdrawiam Gumy wymienia się jeszcze łatwiej. Nic się nie odkręcać. Po prostu wysuwasz starą i dajesz nową. Tapnięte S dwójką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 jestem po wymianie,ale w e39,lewa to bajka,ale prawa,już trochę gimnastyki,wydech,osłony.....no ale to w e39,w e46 pewnie podobnie,ale nie widziałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuji71 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 W e46 stabilizator jest z przodu na wierchu, więc z wymianą też nie ma większej filozofii. Odkręcasz dwie takie blaszki, zdejmujesz gumki i zakładasz nowe. Tylko pamiętaj, żeby gumy ścisnąć tą blaszką dopiero po opuszczeniu fury na koła. Wtedy nie będą naprężone. Jeżeli nie masz kanału to po prostu drugi lewarek pod wahacz, podnosisz tak aby wahacz był w pozycji poziomej(tak jakby fura stała na kołach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Wielkie dzięki Panowiebmw_1 Teraz tylko kupić gumy i końcówki...a dobra jak jechać to po całości.Jak z tyłem?Jeżeli taka łatwizna jak przód to proszę tylko o potwierdzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Gumy stabilizatora z tyłu również bez problemu, no chyba że mówisz o tulejach to już grubszy temat Tapnięte S dwójką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Mówię o gumach...w takim razie będę działał w wolnej chwili:lol: Dzięki wielkie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.