Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

witam . musze wymienic lacznik stabilizatora bo zauwazylem ze guma sie rozszczelnila i pewnie syf juz tam nalecial wiec do wymiany bankowo ale mam pytanie czy tez odrazu nie kupic w komplecie gumy stabilizatora - kiera drga mi lekko przy 100 km/h a powyzej juz objaw zanika- wiec chce sie dowiedziec czy to bardziej od lacznika czy gumy stabilizatora ?? ktos wymienial te gumy i co moga powodowac jak sa uszkodzone ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam taki zabieg:

przy wymianie lacznikow stabilizatora wymiane gumek stabilizatora na poliuretanowe zamienniki, koniecznie komplet przod+tyl, nie tracimy na komforcie, zyskujemy lekko stabilniejsze auto + bardzo duza zywotnosc

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy zmierzyc stabilizator suwmiarka, tez tak robilem...;)

skrec kolami i spokojnie dojdziesz

ale prawdopodobnie bedziesz mial 22,5 (chyba ze masz zawiszenie m-tech lub nadwozie kombi)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...

Witam. Troszkę odgrzeję temat. Jak kolega muszę wymienić drążki stabilizatora i gumy.Z tego co patrzyłem z drążkami problemu nie będzie(odkręcić koło dwie śruby i wymiana)jak wygląda sprawa gum?To jakaś skomplikowana operacja?Moja Bunia to E46 318Ci 2001r.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Troszkę odgrzeję temat. Jak kolega muszę wymienić drążki stabilizatora i gumy.Z tego co patrzyłem z drążkami problemu nie będzie(odkręcić koło dwie śruby i wymiana)jak wygląda sprawa gum?To jakaś skomplikowana operacja?Moja Bunia to E46 318Ci 2001r.Pozdrawiam

Gumy wymienia się jeszcze łatwiej. Nic się nie odkręcać. Po prostu wysuwasz starą i dajesz nową. :)

Tapnięte S dwójką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W e46 stabilizator jest z przodu na wierchu, więc z wymianą też nie ma większej filozofii. Odkręcasz dwie takie blaszki, zdejmujesz gumki i zakładasz nowe. Tylko pamiętaj, żeby gumy ścisnąć tą blaszką dopiero po opuszczeniu fury na koła. Wtedy nie będą naprężone. Jeżeli nie masz kanału to po prostu drugi lewarek pod wahacz, podnosisz tak aby wahacz był w pozycji poziomej(tak jakby fura stała na kołach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...