Georgii Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ja kupiłem auto i wiedziałem tylko że był magnatec ale 10w czy 5w nie wiedziałem,więc zalałem syntetyk magnatec to brał za dużo oleju po zmianie na syntetyk valvoline apetyt na olej bardzo spadł i jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Silnik zawsze będzie najlepiej smarowany na pełnym.A zginie na mineralnym... To co napisałeś to kompletna bzdura.... Ja mam u siebie mineral i tylko przez swoją głupotę że zalałem półsyntetyk padła mi pompa oleju. Na mineralu działa jak zegarek A co do olejów to BMW ZALECA OLEJE SILNIKOWE o oznaczeniach OW-30/40 , 5W-30/40/50 oraz 15W-40 czyli mineralny ( polecam książkę BMW sam naprawiam swój samochód) jest tam wszystkobmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Ze niby do E39 zaleca 15w40? Ciekawe bo ja przeczytalem cala instrukcje do mojej BMW i wszedzie kaza lac od 0w30 do 5w40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Ja się nie spotkałem z tym że mineralny zaleca do Bmw. Właściwe to syntetyki a dopuszczalne pół syntetyki. Sebo pompa oleju padła ze starości nie po zmianie oleju bo trochę już jeździłeś na oleju i nic nie było. A wszystko się kiedyś musi skończyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 ChriS powiedz ty mi brachu, jak tam zachowuje się Twoje auto po wymianie na olej SYNPOWERa. Ja na dniach też chcę olej zmieniać i na pewno to będzie Valvoline ale mam jeszcze dylemat czy lać lifemaxa czy synpower. Aktualnie latam na 10/40 Castrola, bo taki był zalany, ale uciekam od niego, bo jak latałem audi jeszcze to też po zmianie z castrola na valvoline silnik zaczął lepiej pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Jeśli ci nie berze oleju i nie klekocze zbytnio to synch lej Maxlife bierz jak oleju bierze jak u mnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromba Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 są również auta które mają po pół miliona km i dalej jadą na pełnym syntetyku... pod warunkiem,że nikt im go nie zmienił w międzyczasie na półsyntetyk bo jeśli chcesz z półsyntetyku przejść na pełen,to licz się z tym,że wypłucze Ci cały syf z silnika i załatwi pompę na przykład.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Tak właśnie zrobił Sebastian bo jeździł na mineralu a przeszedł na pół i syfy wypłukało i pompa do zrobienia. Ale dużo ludzi z pół przeszło na syntetyk i wszystko w porządku było.Z minerala w górę to ryzyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Teraz mam Castrola Magna 10/40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 To ja dla świętego spokoju zalałbym maxlife 5w40 bo ja miałem magnatec ale nie wiem czy pół czy pełen jak wymieniłem olej i zalałem pełen syntetyk magnatec to brał dużo oliwy jak zmieniłem na maxlife apetyt spadł a silnik zaczął cicho pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 ChriS powiedz ty mi brachu, jak tam zachowuje się Twoje auto po wymianie na olej SYNPOWERa.Ja na dniach też chcę olej zmieniać i na pewno to będzie Valvoline ale mam jeszcze dylemat czy lać lifemaxa czy synpower. Aktualnie latam na 10/40 Castrola, bo taki był zalany, ale uciekam od niego, bo jak latałem audi jeszcze to też po zmianie z castrola na valvoline silnik zaczął lepiej pracować. Bardzo dobrze, ale teraz leje jednak valvoline 5w50 vr1 bo jednak lubie poganiac V8 i mysle, ze taki bedzie dobry. Na zime 5w40 daje rade swietnie, teraz zobacze jak sie lata na 5w50. Wczesniej mialem 10w60 i zlego slowa nie moge powiedziec, lalem ten sam co do M5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Chris robisz źle,że zmieniasz parametry olejowe,również różne firmy mają inne dodatki. Ja bym tak nie ryzykował 5w40,5w50 a wcześniej był 10w60. Zostań przy jednym dla dobra twojego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 16 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Moze, ale kazdy to full syntetyk i mysle, ze jakichs kolosalnych roznic nie ma, moze poza niektorymi parametrami. 10w60 leje sie do m5 i taki zalalem po kupnie 540i. Na zime dalem 5w40 jaki zaleca producent i roznic wilelkich nie zauwazylem. Tym razem daje 5w50 gdyz mysle, ze bedzie opodwiedni i na zime i na lato na nasze warunki. Zobaczymy jak sie sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Są gusta i guściki Rób jak chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 16 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja od początku jak tylko nabyłem auto latam na full syntetyku, przebieg 300tys., jedynie co wymieniałem to gumki zaworowe, bez zdejmowania głowicy, silnik nie dzwoni i bierze sporadyczną ilość oleju, ale to nie katastrofa, te silniki tak mająhappy_bmw Osobiście polecam oleje firmy Liqui Moly, są ori niemieckie, nie rozlewane w Polsce, silnik po nim jest czysty i nie dzwonią zaworyhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satyr Opublikowano 16 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja leję castrola Magnateca 10W40 i od wymiany do wymiany schodzi mi 3/4max stanu!mam przebieg225tysi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Jeździłem na Castrolu magnatecu 10w40, strasznie syfi silnik, po 20 tys.zaczęły mi dzwonić zawory. Wtedy padła diagnoza. Lipny olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Ja jeździłem na pełnym magnatec a silnik pił olej jak głupi...Raczej nie zaleję już castrola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 po 20 tys.zaczęły mi dzwonić zawory bo powinieneś wymienić po 10 :lol: hehe,castrol też uważam za lipe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Olej wymieniam średnio co 10-12 tys. jakby kto pytał. W tej kwestii nie jestem katem dla silnika i nie oszczędzam na olejuhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 A co lejesz Tomasso ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 25 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 A co lejesz Tomasso ? Obczaj wyżej...bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Liqui Moly leje Ale na dobrą sprawę nigdzie nie ma dokładnie napisane jaki najlepszy olej do silnika m52 Po prostu polecane są oleje z górnej półki jak Castrol,Valvoline,Liqui Moly,Motul,Mobil i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 25 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Jestem właśnie po oil service u siebie w M50B20-5W40 Valvoline Max Life już chyba 5 lub 6 zalanie.Przebieg bliski 400000km.Zadowolony z oleju i pracy silnika(pracy szklanek).Przeszedłem z mineralnego 15W40 poprzez 10W40Srastrola poprzez 10W40 Valvoline ML i skończywszy na 5W40 Valvoline ML. Nic się nie zepsuło a o dziwo szklanki się same naprawiły:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.