tomasso12 Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Niestety nie ma, jedynie przewodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Aha a wystarczy ściągnąć jeden przewód i zleci czy trzeba coś innego zrobić aby jak najwięcej wyleciało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 odkręć przewód i pokręć kilka razy kierownicą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 (edytowane) To tak na szybkiego, tym razem planuje zalac to co fabryka przykazala bez zbednych udziwnien wiec nie bedzie 10w60 tylko 5w40 LL-01 i biore Valvoline SynPower. Chyba nic lepszego nie znajde. Jakies sprzeciwy? Jesli nie to zamawiam WROCŁAW VALVOLINE SYNPOWER 5W40 4L (2630195861) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Dziwne, ze tutaj nie ma napisane rowniez, ze to do BMW jest LL-01, ale u producenta widnieje takie info: SynPower OW-40, 5W-30, 5W-40 Oleje Smary MaxLife DuraBlend SynPower Tectyl Czy te oleje dziela sie na jakies rodzaje? P.S. I ktos tam wyzej pisal, ze castrol dziala na silnik jak tabletka przeczyszczajaca, to chyba dobrze jak sie ma szczelny silnik? Ja mialem 20tys castrola edge ll01 10w60 i po 15tys dolalem pol litra jak jechalem na wakacje bo nie mialem czasu calosci zmieniac, a wypadlo mi to z glowy. Edytowane 5 Października 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Chris Ja bym na Twoim miejscu zalał synpower i już przy takim został. Opis jest taki po to by było wiadomo że te oleje spełniają podobne normy więc bez obawy można lać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MloT Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Panowie mam problem, mianowicie kupiłem wczoraj całkiem zgrabne 528 ale zalane 15w40..... Póki co jest za wcześnie żeby sprawdzić czy go bierze i jak coś to ile, oględziny z zewnątrz nie wskazują na żaden wyciek raczej. Ma przejechane na blacie 311 tys. i póki co silnik chodzi cicho i równo. Bezpiecznie będzie zmienić to na jakies 0w-40 albo 5w-40 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Trochu lipa, nie wiesz ile jezdzil tak? Jak miesiac to lec i zmieniaj.. Jak 3 lata to ja bym najpierw sprobowal 10w40 i bardzo dokladnie auto obserwowal, ale to juz idziesz w ciemno. Moze Ci wyplukac i rozszczelnic ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MloT Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Przeebąkiwał coś że 3 miesiące temu taki zalał ale nie wie jaki był przed tym właśnie..... BTW byłem ją odpalić teraz z ciekawości i na zimnym strasznie telepie silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 To moze byc masa problemow, ale watpie, ze to przez olej. Podlaczales pod kompa? Kurcze 3 miesiace.. Ogolnie to jedni powiedza zmieniaj, inni nie.. Gosciu albo zalal taki specjalnie, albo rzeczywiscie mowi prawde. W takim wypadku ja bym dal 10w40 polsyntetyk chociaz bo mineralny do takiego silnika to troche lipa jak nic sie nie bedzie dzialo to bym walczyl dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Kolego podzielam zdanie Chrisa i zalałbym 10w40 np valvoline maxlife nie zaszkodzi a może pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 10 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 (edytowane) a ja podzielam zdanie Georgii przechodź etapowo na 10tkę a jak będzie oki to zmień na zime na 5tkę powodzenia ale słuchaj serca jak będzie głośny wracaj tam gdzie było optymalnie dobrze oczywiście polecam Valvoline maxlife i tylko z niemiec nie z polski chyba że dobre źródło Edytowane 10 Października 2012 przez mariusz13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM_BMW Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 widze temat o olejach więc i ja sie dołoże, mam bmw e39 silnik 2,0benzyna 150koni i kupiłem ją zalaną castrol magnatec 10w/40 wymiane oleju zrobiłem na tym samym oleju ale strasznie go chłonie litr co 2 tygodnie, przebieg wg zegarów 162tys poprzedni właściciel robił nią bardzo mało kilometrów i myśle że nie powinien być zajechany, czy mogę zmienić olej na 5w/40 czy wystarczy zmiana firmy żeby były mniejsze ubytki samochód nie ma jakiś wycieków i jestem troche załamany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 kolego proponuje na początek zapoznac sie od początku z tematem zmiany oleju ponieważ sporo już jest napisane , a co do ubytków też jest sporo o tym na forum co może być przyczyną i co trzeba sprawdzić aby sie dowiedzieć gdzie leży przyczyna ubytku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Castrol Magnatec to nie najlepszy wybór. Wprawdzie ten oryginalny to świeci jakością, ja natomiast mieszkam w mieście, gdzie Magnateca rozlewają. Co ciekawsze rozlewnia należy do grupy Lotosa, a najdziwniejsze jest to, iż kolesie tam pracujący handlują oryginalnym olejem w necie, a na rozlew idzie to co zostanie. Niestety z przykrością stwierdzę, iż większość tych Magnateców z Extra molekułami to zwykły L:otos , tyle , że droższy. A BMW długo na tym nie polata bezawaryjnie:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 21 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 (edytowane) widze temat o olejach więc i ja sie dołoże, mam bmw e39 silnik 2,0benzyna 150koni i kupiłem ją zalaną castrol magnatec 10w/40 wymiane oleju zrobiłem na tym samym oleju ale strasznie go chłonie litr co 2 tygodnie, przebieg wg zegarów 162tys poprzedni właściciel robił nią bardzo mało kilometrów i myśle że nie powinien być zajechany, czy mogę zmienić olej na 5w/40 czy wystarczy zmiana firmy żeby były mniejsze ubytki samochód nie ma jakiś wycieków i jestem troche załamany Odpowiedz jest prosta, 5w40 jest rzadzszy od 10w40. Skoro chlonie Ci 1litr na 2 tygodnie, to 5w40 bedzie wchlaniac 2 litry na 2 tygodnie. Ja przeszedlem z 10w60 na 5w40 na zime, ktory jest duzo duzo rzadzszy i wedlug mnie nie ma roznicy, ani w zachowaniu auta, ani w pracy silnika czy odpalaniu. Nie sprawdzalem jedynie ile ubywa. 10w60 zjadlo mi jakies 400ml na 20 tys km do czego daze.. Jak chcesz 10w40 nie jest zly, lej jakis Valvoline, jesli natomiast chcesz lac to co fabryka przykazala to zajmij sie silnikiem ( moze to tylko uszczelki - moze wylatuje, plam nie ma pod autem? ) jak zjada litr na 2 tygodnie to strasznie duzo. Edytowane 21 Listopada 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 widze temat o olejach więc i ja sie dołoże, mam bmw e39 silnik 2,0benzyna 150koni i kupiłem ją zalaną castrol magnatec 10w/40 wymiane oleju zrobiłem na tym samym oleju ale strasznie go chłonie litr co 2 tygodnie, przebieg wg zegarów 162tys poprzedni właściciel robił nią bardzo mało kilometrów i myśle że nie powinien być zajechany, czy mogę zmienić olej na 5w/40 czy wystarczy zmiana firmy żeby były mniejsze ubytki samochód nie ma jakiś wycieków i jestem troche załamany Ja jestem tego zdania,że kolega może mieć odmę do wymiany na forum dużo o tym piszę przy okazji wyczyścić przepchać drutem odpływ z rurki od bagnetu łatwo ją zdemontować trzyma ją śruba na kolektorze i ciągnie się do góry i wychodzi.U mnie po wymianie odmy wyczyszczeniu rurki od bagnetu apetyt na olej spadł do ok 0,5 L na 2500km więc wynik dobry auto zalałem 5w40 valvoline i jestem zadowolony wcześniej lałem 5w40 magnatec i jadło go dużo więcej no ale może to być przez zatkaną nie drożna odmę i kanalik odprowadzający olej do miski z odmy...Więc od tego bym zaczął aha i przy okazji rurki od odmy można wymienić górna może być zamiennik a dolna można zrobić jak ja z kawałka węża odpornego na olej w każdym motoryzacyjnym za pół metra 5zł zapłaciłem i dociąć na wzór starej rurki plus nowe obejmy 2sztuki. Jeśli chcesz to po tej operacji lej to samo co masz i pacz ile zje oleju jeśli dużo możesz spróbować 10w40 maxlife tyle 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM_BMW Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 pod samochodem nie ma konkrtnej plamy przez noc dosłownie 2krople więc w ciągu 2tygodni myśle że tyle by z niej nie wykapało, sprobuje powalczyć jak kolega georgii radzi za jakiś czas napisze czy pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 To bierz się za odmę i rurki idące do niej oraz rurkę od bagnetu jeśli apetyt nie spadnie to albo wycieka albo uszczelniacze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 tak z ciekawości co sądzicie o oleju total quartz 9000 5w40 ?? używa ktoś takowego ? jest to HC ale ciekaw jestem czy ktoś to stosował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkoff Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Jest jeszcze olej ori bmw, tańszy np. od valvoline - jakie ma opinie? Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Ori BMW to Castrol. Niby ten w serwisie jest dobry, a ten ze sklepow do d... Ogolnie panuje opinia, ze Castrol jest slaby, a mamy do wyboru Liquid Moly, Motul czy Valvoline wiec kto by sie zastanawial nad jakims przecietniakiem? Mobil tez niby slaby, a nawet na forum wiele osob go chwali wiec roznie to bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Niewiem , ja leje castrola long life , kupowany w Niemcowni ale obiegowa opinia w naszym miescie mowi , ze to najbardziej podrabiane produkty w Europie, do v8 lałem Motula , a w dieslu zdalem sie na mechanika Kiedys moja zona byla Generalnym dystrybutorem Niemieckiej marki Divinol, bardzo dobre parametry , normy wszystkich swiatowych producentow aut, potem jak nie zwojowal nic znikl z rynku , teraz unas sie pojawil znowu , Bardzo popularny olej wsrod Niemcow w okolicach Stutgarttu , niska cena prawdopodobnie przed zima tds -a zaleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM_BMW Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 tak z ciekawości mowa o uszczelniaczach na zaworach jak sie domyślam, ile cała operacja może kosztować w razie czego bo samo uszczelniacze nie są drogie tylko kwestia rozebrania silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Jeśli chodzi o same uszczelniacze to za robotę u mechanika który zrobi je bez ściągania głowicy to liczyć musisz ok 600zł zależy kto i gdzie będziesz robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 no więc tak wymieniłem dziś uszczelke pod miska olejową + wymiana uszczelki podstawy filtra oleju i zalałem bunie na próbe 5w40 Totala ponieważ dostałem w gratie 10 litrów i teraz bede obserwował co sie dzieje z motorem , puki co zadnych zmian... a jesli bedzie wszystko ok wtedy kupie valvoline 5w40 jesli coś sie bedzie działo wracam do 10w40... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.