Kosa Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Witam Ostatnio zauważyłem że kapie mi spod dekla dyfra. Dekiel był zdejmowany do zmiany tuleji. Czy jest jakiś konkretny silikon na który złapać dekiel? Jakiś czas temu zauważyłem pocące się węże wspomagania szczególnie 1 od pompy, ale wydaje mi sie że puszcza "zacisk", szukać używki czy zakładu który robią węże hydro na zamówienie ? Może ktoś przerabiał temat ? Tragedii nie ma bo nie ubywa aż tak szybko w zbiorniczku i plam nie zostawia ale chciałbym to ogarnąć. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 przewody wspomy to czesty przypadek, praktycznie nie ma e30tki w ktorej nie ciekna... uzywki ci nie pomoga musisz kupic nowe lub dorobic pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Co do dyfra to warto kupić nową uszczelkę i to powinno wystarczyć. Tu jest mała głowa akurat (częśc nr. 3) RealOEM.com BMW E30 325i FINAL DRIVE COVER/TRIGGER CONTACT Ew można się jeszcze pokusić o nałożenie bardzo cieniutkiej warstwy silikonu wysoko temperaturowego. Oczywiście powierzchnie przylegania muszą być suche i odtłuszczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 co do uszzcelki jest ona papierowa i ma krótką żywotność, lepiej i taniej to samemu wyciąć z kartonu (takie opnie czytałem na forach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Jak u mnie mechanior wymienial dekiel dyfra to uszczelke wycinal ze zwyklego papieru ksero i smarowal jakims smarem uszczelniajacym, a moze to byl rodzaj kleju... i zero wyciekow Sent from my Desire HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Też miałem cieknące wspomaganie. U mnie problemem było to, że miałem po jednej podkładce przy wężach (a powinny być dwie, od strony pompy/magla i od strony łebka śruby). Po swapie na pewno masz złożone jak należy? Niby prosta sprawa, ale można przeoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 no wlasnie dopiero mialem okazje na kanal wejsc i zauwazylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Na uszczelkę z papieru najlepiej się nadaje grubszy karton. Nie taki standardowy z dziurami w środku. Taki jak tylna część bloku rysunkowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 na uszczelki zawsze stosowalem krynigielit 1,5mm, koszt arkusza a4 to okolo 50gr, potem obstukujesz mloteczkiem i uszczelka wycina sie sama, kryngielit dodatkowo masz odporny do okolo 300stopni stosowalem to przy WSKach, MZtach i innych :-P czyli "mocowo" podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 tylko silikon erling (szary) lub reinz (ciemny grafit) takie na warsztacie używam i nie było jeszcze problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 przewody wspomy to czesty przypadek, praktycznie nie ma e30tki w ktorej nie ciekna... praktycznie nie ma BMW,w którym masz suche przewody pod zbiorniczkiem wspomy,to wina tych opasek(zazwyczaj)ja dałem PO DWIE:lol:(małe,zwykłe śrubowe),bo pojedyńczo też się pociło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Po dwie hehe u mnie wymieniłem na nowe tylko nie chińskie i dokręciłem i jest sucho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Wydaje mi sie ze to bardziej od strony pompy leci do tylu bo pod zbiorniczkiem weze sa suche. Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Wydaje mi sie ze to bardziej od strony pompy sprawdź dokładnie,u mnie też tak myślałem,pociło się pod zbiorniczkiem ,a po wężyku leciało do pompy,i tam się zbierało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Powycierać szmatką i powinno się znaleźć źródełko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 28 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam, co do dyfra oryginalna uszczelka pod dekiel kosztuje 15zł, czy opłaca się cudować z kartonikami?? Slilikon z bolla, albo erlinga na nową oryginalną uszczelkę i będzie gut. Co do wspomagania umyć, odpalić i obserwować Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.