fastandhurry Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 witam,sczytałem błędy z silnika i proszę jeśli ktoś wie co to może być(jeśli nie wie wolałbym żeby nie pisał) z góry dzięx! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Turbo ładuje za duzo,sprawdz:zaworek sterowania turbiny,i czy ciegło w gruszce turbiny sie nie zacina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 dla mnie to trochę dziwne bo jest napisane że błędy nie występuję i że negatywnym odchyleniem jest zaduże ciśnienie doładowania w takim razie nie wiem o co kaman z tym "errorcode" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 aha, błędów masz 1 (z tym ciśnieniem) a tych "errors" to jest 27 jakich tych logistic counter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 bo obecnie błąd nie występuje,jest tam wszystko o tym,kiedy wystąpił,przy jakich obrotach,temp,no i stanie licznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 czujnik ciśnienia atmosferycznego dobrze pokazuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 czujnik ciśnienia atmosferycznego dobrze pokazuje ? a co to takiego? Ten mały czujnik z tyłu kolektora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 (edytowane) błąd w inpie był 2 razy oto ten drugi i 2 analogi może tam coś bardziej ale przy sczytywaniu auto chodziło na wolnych więc nie wiem czy turbina wtedy pokazuje.Po wymianie przepływomierza teraz tego powietrza chyba za dużo co oznacza ten wykrzyknik przy teście? Edytowane 30 Lipca 2012 przez fastandhurry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 A tak generalnie to objawy są takie że auto przy przyspieszaniu przy około 2700-2800 obr./min nagle przestaje ciągnąć , słychać jak by to całe napompowane powietrze nagle uchodziło taki dźwięk obroty schodzą na 2000 i trwa to 2-3 sekundy i zaczyna znowu ciągnąć i tym razem już do końca do czerwonego.Początkowo myślałem że to skrzynia zmienia bieg na wyższy ale nie ma prawa przy kick-down takich rzeczy robić teraz wiem że to coś z turbo ewidentnie.W tamtym roku walczyłem ogólnie z mocą i był to konwerter turbiny ten mały zaworek a teraz? A i jeszcze to zawahanie występuje tylko raz to znaczy ten pierwszy raz po wciśnięciu pedału na max po tym pierwszym zawahaniu następne biegi już o.k. i obojętne z którego biegu zaczynam zawsze pierwszy ma zadyszkę . Dziwne i trochę denerwuje przy wyprzedzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 ten z tyłu kolektora to czujnik ciśnienia doładowania, jest jeszcze czujnik ciśnienia atmosferycznego (czyli mierzy ile jest w danym dniu i na danej wysokości ciśnienie), zawór regulujący doładowanie, te elementy trzeba posprawdzać, może być też jakaś nieszczelność na wężach lub nawet przepływka trochę rzeczy do sprawdzenia jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 na wolnych obrotach przepływka pokazuje prawie 400mg/H, troszke dużo jak na moje oko, może jaieś lewe powietrze bierze, posprawdzaj dokładnie węże podciśnieniowe, wyciągnij z każdego łączenia, często parcieją i robią się sztywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 tzn miało być za mało u mnie pokazuje ok 477mg/h czyli o ok 100 więcej niż u ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Tak trzeba szczelnie poskręcać dobrymi opaskami Ja zapomniałem jednego węża wsadzić po demontażu dolotu i wywalało mi ciągle błąd przepływki ale się udało wsadziło założyło dokręciło i nie ma błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Wężyki od podciśnienia wymienione , zawór turbiny(konwerter) nowy , przepływka podmieniona choć moja jest nowa rok temu zmieniana,a problem jest dalej choć dziś na jakieś 10 prób 2 były prawidłowe czyli bez zadyszki w okolicach 2700-2800 obr.Turbinę przy okazji też obmacałem,nic specjalnego nie zauważyłem.Pozostała jeszcze strona EGR ale nie wiem czy ona ma wpływ na tę przypadłość choć podciśnienie to obieg zamknięty i przechodzi też po tamtej stronie jeśli tam jest nieszczelność to teoretycznie... Trzeba niestety ściągać kolektor no nie wiem ,doradźcie rozbierać czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Dobrze by było wymienić uszczelki bo jeśli ktoś kiedyś rozbierał i nie wymienił to one już raczej nie trzymają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Dobrze by było wymienić uszczelki bo jeśli ktoś kiedyś rozbierał i nie wymienił to one już raczej nie trzymają uszczelki od czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Kolektora dolotowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Kolektora dolotowego hmm... nikt nigdy o tym nie wspominał, ja osobiście wątpię żeby to miało wpływ rok temu tam zaglądałem są w perfekcyjnym stanie jak cały silnik to ewidentnie jakieś sterowanie(jakieś nieprawidłowe dane do sterowania) bo jak wcześniej mówiłem czasem jest jak należy czyli wie jak ma być ale nie może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Posprawdzałeś już dokładnie gumy,łączenia itp. ? Czyściłeś przepływomierz ? u mnie było troszkę pyłków oczywiście praktycznie nie dotykałem przepływomierza w środku ale przedmuchałem exstrakcyjną pod lekkim ciśnieniem z kompresora i dałem do odparowania. Ostatnio maiłem błąd przepływki bo jedna rurka z tyłu za przepustnicami była nie wsadzona ale znaleźliśmy to i błąd już nie występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Posprawdzałeś już dokładnie gumy,łączenia itp. ?Czyściłeś przepływomierz ? u mnie było troszkę pyłków oczywiście praktycznie nie dotykałem przepływomierza w środku ale przedmuchałem exstrakcyjną pod lekkim ciśnieniem z kompresora i dałem do odparowania. Ostatnio maiłem błąd przepływki bo jedna rurka z tyłu za przepustnicami była nie wsadzona ale znaleźliśmy to i błąd już nie występuje To diesel tu nie ma przepustnicy ale wszystko jest na swoim miejscu (chyba) jezdzi się tez normalnie a zwłaszcza jak zaskoczy ale denerwuje to przymulenie zaczyna wciskać w fotel silnik się wkręca i dochodzi pod 3000 obr. i nagle czuć że powietrze z niego uchodzi obrotomierz schodzi na 2400-2500,ekonomizer się cofa na jakieś 10L trwa to 2-3 sekundy i odnowa kręci pięknie już do końca i następne biegi też normalnie.To tak jakby sterownik mówił silnikowi hola hola jeszcze nie teraz czeka 2 sek. i mówi teraz!Tak to obrazowo przedstawiam jak to wygląda w praktyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Wygląda jak turbo dziura miałem tak jak padał czujnik wałka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Wygląda jak turbo dziura miałem tak jak padał czujnik wałka wałka rozrządu?Nie chciał by pewnie wtedy odpalać a pali przepięknie.Inpa powinna pokazać taki błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 A co to jest takiego i gdzie to się znajduje w samochodzie?STEROWNIK NASTAWNIK TURBINY BMW 320D 530D 730D (2471768564) - motoAllegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Jak nie odpalał albo ciężko palił to był czujnik wału a jak słabo jechał u mnie jechał dopiero pow 3tyś to był wałka rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 29 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 A co to jest takiego i gdzie to się znajduje w samochodzie?STEROWNIK NASTAWNIK TURBINY BMW 320D 530D 730D (2471768564) - motoAllegro jezeli sie nie myle jest to sterownik turbinu sterowanej elektrycznie a ty masz podcisnieniowo wiec nie masz tego u siebie w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.