Wojtec1987 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Konkretna odpowiedź ! Czyli ta z 2,5 tds nie będzie pasowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 No nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 aha i jeszcze małe sprostowanie co do koła zamachowego z M20 po zastosowaniu tego koła trzeba wymienić też rozrusznik z tego silnika lub wymienic bendix w swoim obecnym ponieważ jest inny układ zębów na tym kole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 A koło z m50 ? Bo takie będę szukał ? Tam chyba nic nie trzeba wymieniać prawda ? W sensie poza łapą i samym sprzęgłem z dociskiem oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) tak z m50 bedzie pasowało bez żadnych przeróbek A tutaj numer SACHSA sprzegła którego potrzebujesz eKatalog Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online Możesz oczywiście kupic sprzegło innego producenta ale musi się zamieniać na ten numer sachsa aaa właśnie a jaki Ty wogóle masz u siebie silnik ?? Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez pawel83 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 tak z m50 bedzie pasowało bez żadnych przeróbek A tutaj numer SACHSA sprzegła którego potrzebujesz eKatalog Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online Możesz oczywiście kupic sprzegło innego producenta ale musi się zamieniać na ten numer sachsa aaa właśnie a jaki Ty wogóle masz u siebie silnik ?? Polecam tą stronę : https://czescidobmw.pl/kategorie/zestaw-sprzegla,12876.html Jak widzisz różnica w cenie spora Moje auto to 523i z 97 r czyli 2,5 m52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 No dużo lepsza niz ta w carsie Fajna stronka może kiedyś się przdać A autko mam takie samo jak twoje też 97rok 523i m52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Plany odnośnie auta są duże, co wyjdzie zobaczymy, aktualnie skupiłem się na wyglądzie, jest prawie to co chciałem uzyskać, w czerwcu auto poleci jeszcze na kompletne malowanie, bo pojawiają się tu i ówdzie ogniska korozji ... po 3 latach trochę mocy zaczyna brakować hyhy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Mamy te same roczniki i te same silniki Wsadzaj koło z m50 i będzie cacy bmw_1 Oczywiście polecałbym zmienić olej w skrzyni jak coś to mam namiar na gościa co wyśle tyle co potrzeba czyli coś ok 1,1 litra Będziesz zdziwiony po operacji jak lekko chodzi sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 E46 2.5tds? Pierwsze słysze :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Mamy te same roczniki i te same silniki Wsadzaj koło z m50 i będzie cacy bmw_1 Oczywiście polecałbym zmienić olej w skrzyni jak coś to mam namiar na gościa co wyśle tyle co potrzeba czyli coś ok 1,1 litra Będziesz zdziwiony po operacji jak lekko chodzi sprzęgło. No nie raz czytałem o tym że po tej operacji sprzęgło chodzi o niebo lepiej ... przy okazji, jeżeli mowa o kole z m50, wie ktoś jakie tam powinny śruby być ? Wiadomo że krótsze, ale jaki rozmiar/skok gwintu no i długość ? E46 2.5tds? Pierwsze słysze :-) No właśnie też mnie to dziwi bo na bmwstore nie ma takiego modelu, ale tak pisała mi osoba która ma łapę sprzęgła na opych, jak zapytałem o model silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek73 Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Proponuję wstawić cały napęd od 125p.Tam nie ma dwumasy,czujników Siemensa,zaworu Disa itd.Buda jednak wciąż będzie z e39 i trzeba tylko dopracować wydech.Potrzebne będą trzy zestawy opasek zaciskowych tzw.trytek. I dodam jakby nie było różnicy to czołg strzelalby z gąsienicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Wojtec śruby weź te od m50 i będzie ok ! Kwiatek jeśli chcesz pisac takie bzdety nic nie wnoszące do danego tematu to zmień forumlolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Proponuję wstawić cały napęd od 125p.Tam nie ma dwumasy,czujników Siemensa,zaworu Disa itd.Buda jednak wciąż będzie z e39 i trzeba tylko dopracować wydech.Potrzebne będą trzy zestawy opasek zaciskowych tzw.trytek.I dodam jakby nie było różnicy to czołg strzelalby z gąsienicy. Daj mi 2200 zł na dwumase ze sprzęgłem to ją wymienię, dał Ci coś ten post ? Stanął Ci ? Wojtec śruby weź te od m50 i będzie ok ! Domyśliłem się, kolego nie jestem głupi tylko że nie każdy będzie sprzedawał to koło z śrubami przecież, może być tak że dostanę samo koło i śruby będę dopasowywał, więc wolałbym wiedzieć jakie maja parametry :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek73 Opublikowano 2 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Pewno zmienię,bo nie mam przerostu ambicji nad możliwościami.Nie kupiłem auta którego nie jestem w stanie utrzymać. Forum traktuję jako pomoc,by samemu narawić swoje auto i nie jezdzić po serwisach,warsztatach,gdzie banda cwaniaków lub nieudaczników będzie drzeć kasę a efekty ich pracy będą mizerne.Poradzę sobie bez forum.Nie istnieje forum,na którym zadałem pytanie,lub prosiłem o pomoc. Nie staje Mi,że kogoś przerosło ego i utrzymanie auta przerasta jego budżet.Empatia jest mi obca,więc piszę co myślę.Dla mnie to druciarstwo z dorabianą ideologią.Definicje po*****y tym,którzy pod plaszczykiem forum chcą ratować braki budżetowe a nie zadbać o sprawność swojej bumki.I nie łapię ciśnienia na ujadanie. I koło dwmasowe z tarczą to koszt 1600 pln.(Luk) Paczka trytek to 5 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 2 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 (edytowane) Pewno zmienię,bo nie mam przerostu ambicji nad możliwościami.Nie kupiłem auta którego nie jestem w stanie utrzymać. Forum traktuję jako pomoc,by samemu narawić swoje auto i nie jezdzić po serwisach,warsztatach,gdzie banda cwaniaków lub nieudaczników będzie drzeć kasę a efekty ich pracy będą mizerne.Poradzę sobie bez forum.Nie istnieje forum,na którym zadałem pytanie,lub prosiłem o pomoc. Nie staje Mi,że kogoś przerosło ego i utrzymanie auta przerasta jego budżet.Empatia jest mi obca,więc piszę co myślę.Dla mnie to druciarstwo z dorabianą ideologią.Definicje po*****y tym,którzy pod plaszczykiem forum chcą ratować braki budżetowe a nie zadbać o sprawność swojej bumki.I nie łapię ciśnienia na ujadanie. I koło dwmasowe z tarczą to koszt 1600 pln.(Luk) Paczka trytek to 5 pln. Druciarstwo to wrzucanie spojlerów na klapę, brewek na lampy, blend na szyby czy malowanie zacisków na czerwono bo w e39 to nie przystoi ... a co do dwumasy to każdy kto ma trochę oleju w głowie i wie na jakiej zasadzie to działa to wie też że to jest tylko i wyłącznie wymysł producentów aby nabić klientom koszta, kiedyś auta nie miały dwumasy i co ? Wpadały do rowu przez to ? Nie widzę powodu dlaczego się spinasz o to tak, rozumiem gdyby to było przerabiane "na sztukę" żeby tylko auto jeździło, ale każdy kto to robi wymienia części na oryginalne(poza sprzęgłem),jeżeli ktoś lubi poszaleć autem na zlotach, nie ma strachu że się coś zesra przy 2-3 strzałach ze sprzęgła (ej stary ja nie jadę bo rozwalę dwumasę bo w zeszłym miesiącu kupiłem za 2 klocki) kolejna sprawa to koszt jaki przyjdzie na przejście na koło sztywne to ok 800 zł +- 200 zł więc pieniądze które zaoszczędzę czyli ok 800 zł (bo nie wiem gdzie masz ten zestaw za 1600zł) wolę włożyć w lakier bo w czerwcu auto jedzie do lakiernika ... aaaa jeszcze nie zapomnij mi do***ać że mam gaz , bo mnie nie stać na benzynę :dance: Edytowane 2 Maja 2015 przez Wojtec1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Wojtec przykro mi ale nie znam rozmiaru śrub ale jak dałbyś mi np. sam nr. vin jakiejś e36 bez klimy - m50 to sprawdzi się po częściach w katalogu bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) Prosże bardzo takie mają byc tam śruby M12X1,5X25 twardość 10.9 lub 12.9 Koło zamachowe/Koło zamachowe dwumasowe BMW 3' E36 316i M40 Limousine ECE - Lista części Edytowane 4 Maja 2015 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Prosże bardzo takie mają byc tam śruby M12X1,5X25 twardość 10.9 lub 12.9 Co do śrub w BMW - lepsza stara przerdzewiała od BMW niż nowiutka błyszcząca w ocynku ze sklepu narzędziowego - przerabiane kilka krotnie. Szukaj na szrocie, albo dogadaj się z tym od kogo bedziesz kupował koło. Z klasami wytrzymałości teraz kłamią bo wszystko z chin płynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Co do śrub w BMW - lepsza stara przerdzewiała od BMW niż nowiutka błyszcząca w ocynku ze sklepu narzędziowego - przerabiane kilka krotnie. Szukaj na szrocie, albo dogadaj się z tym od kogo bedziesz kupował koło. Z klasami wytrzymałości teraz kłamią bo wszystko z chin płynie. No dobra, ale jaki to ma wpływ ? Przecież te śruby będą przykręcone raz z klejem do gwintów, i prawdopodobnie zostaną tam do końca żywota auta... rozumiem żeby nie wrzucić nic miękkiego typu 8.8 ale myślę że jeśli kupię coś w przedziale 10-12 nic nie powinno się stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Co do śrub w BMW - lepsza stara przerdzewiała od BMW niż nowiutka błyszcząca w ocynku ze sklepu narzędziowego - przerabiane kilka krotnie. Szukaj na szrocie, albo dogadaj się z tym od kogo bedziesz kupował koło. Z klasami wytrzymałości teraz kłamią bo wszystko z chin płynie. A gdzie ja powiedziałem żeby kupic nowe śruby?? oczywiście że oryginalne śruby BMW bedą lepsze niż nowe!!! Kolega pytał jakie mają być tam śruby więc napisałem... Wojtek , możesz kupic nowe sruby ale za dobre konkretne śruby trzeba dobrze zapłacić , więc albo kup stare oryginalne lub nowe z serwisu BMW wtedy masz pewność że nie będą zrobione z plasteliny Koszt nowej w serwise to 10 zł sztuka Edytowane 5 Maja 2015 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Weź kup ori od kogoś kto ma części.Jw. ori lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 9 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Panowie,małe sprostowanie odnośnie łapy którą mogę kupić nie e46 2,5 tds tylko e34 2,5 tds więc teoretycznie się nada, ale auto z którego pochodzi miało klimę, więc to ją dyskwalifikuje prawda ? W jaki sposób ma sprawdzić numer łapy, kolega mówi że na niej nie ma nigdzie żadnego numeru widocznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Jeśli ma klimę to najprawdopodobniej ma tez dwumase choc 100% pewności nie mam , no niestety nie ma numerów na łapach bynajmiej ja nigdzie go nie widziałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek73 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Druciarstwo to wrzucanie spojlerów na klapę, brewek na lampy, blend na szyby czy malowanie zacisków na czerwono bo w e39 to nie przystoi ... a co do dwumasy to każdy kto ma trochę oleju w głowie i wie na jakiej zasadzie to działa to wie też że to jest tylko i wyłącznie wymysł producentów aby nabić klientom koszta, kiedyś auta nie miały dwumasy i co ? Wpadały do rowu przez to ? Nie widzę powodu dlaczego się spinasz o to tak, rozumiem gdyby to było przerabiane "na sztukę" żeby tylko auto jeździło, ale każdy kto to robi wymienia części na oryginalne(poza sprzęgłem),jeżeli ktoś lubi poszaleć autem na zlotach, nie ma strachu że się coś zesra przy 2-3 strzałach ze sprzęgła (ej stary ja nie jadę bo rozwalę dwumasę bo w zeszłym miesiącu kupiłem za 2 klocki) kolejna sprawa to koszt jaki przyjdzie na przejście na koło sztywne to ok 800 zł +- 200 zł więc pieniądze które zaoszczędzę czyli ok 800 zł (bo nie wiem gdzie masz ten zestaw za 1600zł) wolę włożyć w lakier bo w czerwcu auto jedzie do lakiernika ... aaaa jeszcze nie zapomnij mi do***ać że mam gaz , bo mnie nie stać na benzynę :dance: Może nie jasno się wyraziłem.Mea culpa. Jeśli masz gaz i działa jak powinien to tylko pozazdrościć.A co do reszty to za ok 1600 kupiłem zestaw:tarcze,docisk,koło dwumasowe. Temat fajansiarskich dokładek to dla mnie patologia.Jednak argument,że kiedyś nie było dwumasy i było za***iście slabo przekonuje.Kiedyś skrzynie miały 4 góra 5 biegów,szyby były otwierane mechanicznie,nie było centralnego i pilota do niego,komputerów pokladowych,esp,poduszek i masy innych rozwiązań.I było za***iście.Rozróżniam to co pomocne od tego co nabija kasę(np.dpf,egr,itp.) Nie latam na zloty i nie po to kupiłem e39.I zamiana na zwykłe koło zamachowe,by postrzelać ze sprzęgła przez 5 na 365 dni w roku to nie argument.Zresztą takie strzały mają zbliżony wpływ na cały układ napędowy i jak nie odbierze tego dwumasa to zrobią to inne podzespoły. Jestem przekonany(o doświadczeniu piszę),że takie przeróbki pogarszają komfort i motywacją do nich są jedynie finanse.Po co więc dorabianie ideologi? A rada;odciążyć tył(wyrzucić kanapy,zapas tapicerkę i wygłuszemia)założyc lżejsze i węższe koła na tył i na zlocie można zabłysnąć.Kwestia priorytetów.Pozdr.K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.