woz Opublikowano 21 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 (edytowane) Tydzien temu przed wyjazdem z wrocka zostawilem swoj samochod u znajomego mechanika i blacharza, zeby przetrzepali go porzadnie i zerkneli co i jak. Wczoraj wrocilem i zdazylem zakrecic do warsztatu na dokladne rozeznanie w temacie. Niestety, podejrzewalem ze sprawa nie jest wzorowa, ale nie podejrzewalem, ze jest az taki bubel.. Juz mam nauczke, zeby samochodu z rdza po prostu nie kupowac. Co z tego, ze wymieni sie drzwi, rdze sie usunie z blotnika i cwiartki, jesli jeszcze zostaje spod i cala reszta. Spody drzwi sa wyzarte, na tyle, ze nowe listwy gumowe nie da sie zalozyc na drzwi w stanie w jakim sa. Lewy prog wyzarty, i lewa czesc podlogi zaczyna juz mocno dostawac w kosc, wiec na dzien dobry do zrobienia. Jakis drobny wyciek z oleju sie pojawil, zapchane dysze od spryskiwaczy (kamien), lozysko przednie kola do wymiany, mocowanie amortyzatora (chyba, bo cos caly czas telepie z tylnej czesc z okolic amora), cos telekocze przy odpalaniu rano przez pare sekund (hydrauliczne popychacze?) - juz nie mam sily do tego, i nie mam kasy i czasu do tego. To co uda mi sie naprawic (tanie rzeczy ktore rzucaja sie w oczy i w ucho przy sprzedazy) to zrobie, a reszte, nowy wlasciciel dostanie liste i niech on sie bawi. Bede sprzedawal, nie mam czasu tym sie zajmowac. Teraz pytanie. Wiem jedno, napewno z nowym nabytkiem nie bede sie spieszyl i napewno bede kupowal cos, co rdzy nie widzialo bo widze ze to jest najwieksze gowno, raczej bedzie to kombi bo ladniejszy sedan jest, ale kombi wali go po glowie jesli chodzi o praktycznosc. Na chwile obecna widze trzy opcje: E34 540 touring: Jezeli tak, to tylko jakas absolutna perelka w stanie bez zarzutu (nie myslalbym ze to mozliwe dopoki nie zobaczylem Luciusa zielona). Ale e34 turas, przepiekny nie jest, ale z tego co wiem jest o wiele prostszy od e39 w obsludze (zawieszenie w e34 o wiele trwalsze i tansze w naprawie..). Tylko pytanie, czy nie lepiej pojsc juz w jakis nowszy rocznik? E39 540 touring: Nie wiem, nigdy nie mialem. Kombi o wiele bardziej mi sie podoba w e39 niz w e34. Ale z tego co wiem, wiecej sie sypie, sazczegolnie w zawieszeniu, a ja na codzien we wrocku jezdze, wiec to tez ma jakis wplyw. Co do wygody, nie wiem, moze ktos sie wypowie? Kosa? E36 328 Touring: No i to sie nazywa powrot na stare smieci. Mialem juz e36 i z silnikeim 2,8, i w touringu w tlekocie. Nie pamietam dokladnie jaka jest roznica jesli chodzi o ladownosc miedzy 3er a 5er, ale podejrzewam ze roznica jest ogromna. Czy wygoda to rowniez przeskok o milion lat? kamila ma compacta, ale z tego co wiem zawieszenie w compactie jest inne niz w pozosalych wersjach, wiec nie wiem czy to dobre porownanie. Silnik tylko i wylacznie 2,8 - wiem co z nim mozna zrobic, no i nie mowiac juz o roznicy w spalaniu. Druga rzecz: E36 jest o wiele mniejsze niz e34, ale napewno praktyczniejszy kombi w 3er niz sedan w 5er, a do tego ostatniego jestem przyzwyczajony, z drugiej strony, przejscie z 5er na 3er, to nie jak nagle jazda taczka? Na razie robie rozeznanie zeby wiedziec czego mam szukac bo nie spieszy mi sie, i tak zakup bylby dopiero po sprzedazy 540MM, ale chcialbym orientacyjnie wiedziec czego mam szukac.. Pod koniec przyszlego tygodnia bede odbieral samochod od mechanika, mozliwe ze bede wyciagal LPG (nie bede puszczal instalki za 5200zl, jeszcze na gwarancji z samochodem, ktorego wartosc przez te instalke bedzie podniesiona o 1000zl..). Bede sciagal 18 ACS i sprzedawal osobno, albo trzymal i czekal az bede wiedzial jaki bedzie nastepny samochod, a 540MM puszcze na jakis blaszakach albo tanich alusach.. Przy podjeciu decyzji warto wziac pod uwage, ze 95% czasu jezdze po miescie. Z Kamila i mala bedziemy wyjezdzali poza wroclaw realnie rzecz biorac raz na 2-3 tygodnie, wiec pytanie, czy 5 bedzie potrzebna? Z drugiej strony, czy 3er nie jest za ciasna nawet jak na jazde z rodzina po miescie? Wszelka rada mile widziana. Cos dla oka ponizej, akurat mialem pod lapa Edytowane 21 Lipca 2012 przez woz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 21 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Hehehehe, Turasomaniak. Szczeże to stawiałbym na E34, chociaż tyłek rzeczywiście średni. E39 tak jak mówisz z zawieszeniem szału nie ma. Moje niespełnione marzenie to E36, turasek też jest prześliczny... jeszcze jakby tam 3.0d wrzucił to całkiem bajka by wyszła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 21 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 A kiedys mówiłem Ci zakłądaj gazolinę do swojej ex 530 turaska, Twoja odpowiedz była NIE GAZ NIE !! Teraz byś miał łądnego odpicowanego turasa w e34 i LPG- słuchaj sąsiada się :lol: A tak na poważnie kto szuka ten znajdzie ładną zadbaną sztukę nawet w e34 E36 turasek miałeś więc wiesz jak gabarytowo wygląda, 328 w coupe miałeś wieć wiesz jak jedzie +/- Cięzki temat dałeś, powie ci tak- szukaj tego i tego co pierwsze się pokaże ciekawego to kup i koniec oglądania dalej bo zawsze będzie coś lepszego- takie jest życie. Ja mam tak teraz tylko w innym kierunku co sprzedać- i wystawiam 3 sztuki od razu: 2 pierwsze sprzedaję, a 3 będzie u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Jakość wykonczenia czy komfort między E34 a E36 to kosmos, nie ma jak E34. IMO E34 w turasie jest świetny, sedan mało praktyczny. Polowałbym na E34 z roczników 95-96, na fajnym wypasie tylko cena....może zabić. Wizualnie zdecydowanie kwadraciak E39 nie znam oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Zrobilem e34 200 tys km teraz e39 ponad 30 tys km. Wiem jedno 3er kupilbym tylko gdybym musial. Jako rodzinne auto zdecydowanie stawiam na 5er. Lepszy prog zaladinku, pojemnosc bagaznika i miejsce w srodku. Co do roznic e34 a e39 zdecydowanie wiekszy komfort daje e39. Mozemy przy okazji posmigac nie ma problemu masz e34 to porownasz. Niestety jezdzimy po polskich drogach a nie po niemieckich autostradach i tu trzeba sie liczyc ze co jakis czas kasa poplynie ale tragedii nie ma, nie robi sie wszystkiego naraz. W e39 touring standardowo trzeba sprawdzac klape bagaznika i rame szyby. Kazda tam gnije a jak nie widac to znaczy ze ktos juz to robil. To jak z wycieraczka pasazera w e34. Szukalbym 530i lub 530d i tylko automat. Po miescie to tylko na +. Pozostale wady to tak jak wszedzie chyba czyli ranty drzwi. No i co do diesla klapki w kolektorze. Zapraszam na jazde probna :-) Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Kosa, z wielka checia skorzystam z jazdy probnej. Daj znac jak stoisz z czasem, kiedy ci bedzie bardziej pasowalo to cos ustalimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 22 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Ja mam e34, brat mial e39. Pierwsze wrazenia to jakby wiecej miejsca w e39 wewnatrz i bardziej komfortowy (mimo ze byl nieco obnizony). Co do zaladunku to trudno mi porownac bo ja mam sedana, on mial kombi - ale przeprowadzke z Wro do Swidnicy zrobil e39. Cenowo - trudno powiedziec jak nowymi czesciami, ale doposazyc e39 jest juz chyba taniej niz e34 (czesci do e39 mam wrazenie jest wiecej). Za e34 przemawia to, ze powoli staje sie klasykiem i coraz mniej ich na ulicach w dobrym stanie, za e39 - ze nowszy, nowsze (bezpieczniejsze) rozwiazanie technologiczne. Skorzystaj z jazd probnych u kilku sprzedawcow, wtedy bedziesz mial bardziej obiektywne spojrzenie na auta (bo np. mi wydaje sie, ze moim autem jezdzi sie najlepiej ) Przede wszystkim skorzystaj z uprzejmosci Kosy - bedziesz juz mial pierwsze spojrzenie, a potem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 22 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Ja postawilbym na E39, nowsza buda, a na dodatek E34 juz miales, wiec sprobujesz czegos nowego, a Ty jak widze zmiany naprawde lubisz E36 na samym wstepie bym odpuscil, w sumie przesiadlbys sie na cos slabszego w tym wypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 22 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Zdecydowanie E39. Jeśli kupisz dość nowy rocznik 2000 lub nowszy to rdzy nie powinno być za wiele. Na dzień dobry możesz wybrać się do porzadnego warsztatu, zalać profile zamknięte, wnętrza drzwi środkiem do zabezpieczania tychże profili i zatrzymasz lub bardzo spowolnisz pojawianie się rdzy. E39 w turasie jest piekne, do tego dobre wyposażenie, komfort, ja bym sie nie zastanawiał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Podstawowe pytanie jaka kwota dysponujesz,a raczej ile chcesz przeznaczyć na zakup auta. Wiadomo że e39 będzie z tych wymienionych opcją dla najmłodszego rocznika, a tym samym stan i wyposażenie będzie adekwatne do tego tak samo jak i cena. Zmartwię cie gdyż post, który tu mamy został napisany o 7 dni za późno. W zeszłą środę kolega sprzedał piękna e39 528i z 1999r. z dość ładnym wyposażeniem. Jedyny mankament to wgniotką pod jedna tylną lampą, kolor błekitny metalik.. Auto oczywiście do opląt, ale cena za którą sprzedał jest śmieszna bo 5800 zł. Być może to była by fajna opcja dla Ciebie. Ale niestety. Z doświadczenia wiem ze lepiej naprawiać silnik niż blacharkę raz na koszta dwa silnik można zrobić we własnym zakresie.Jeśli już zdecydujesz co i jak mogę porozmawiać z chłopakami od nas żeby coś ładnego mi poszukali w dobrych pieniądzach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Kosa, z wielka checia skorzystam z jazdy probnej. Daj znac jak stoisz z czasem, kiedy ci bedzie bardziej pasowalo to cos ustalimy daj znac kiedy bedziesz na rakietowej około 15.00 pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 a Ty jak widze zmiany naprawde lubisz E36 na samym wstepie bym odpuscil, w sumie przesiadlbys sie na cos slabszego w tym wypadku. Tiaaa, ale zauwaz ze stale zmieniam na to samo. Wsrod chyba 9 beemek, nie wykoczylem poza e30, e36 i e34. Lubie wracac do sprawdzonych Podstawowe pytanie jaka kwota dysponujesz,a raczej ile chcesz przeznaczyć na zakup auta. No i widzisz, tutaj caly pies pogrzebany. Po sprzedaniu 540MM napewno nie mialbym wiecej na te chwile niz te 13-14 tysi. Jesli 5er to tylko V8, i raczej w manualu. Wiem ze mniejszy komfort, ale mam troche uraz po 5HP30. Zreszta, przed sprzedaza swojej czarnej, napewno wyciagalbym z niej instalacje, ktora jest zreszta jeszcze na gwarancji, wiec szkoda jej nie uzyc (jesli fajktycznie padnie na 5er). Tak czy owak, pierw sprzedac 540MM. Kuuurde, a tak dlugo kombinowalem z te rejestracja.. :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 A to może sprzedaj samą skorupę, a graty zostaw i przełóż do zdrowej budy po jakimś kombiaku? Wiem, że trochę dziwne wyjście, ale poświęciłeś jej sporo czasu i serca. A w takim wypadku dokładnie wiesz co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Witaj. Moim zdaniem z tych wymienionych modeli to e34 daje naprawde świetny komfort w e39 już tego nie czuje a e36 nie powiem lżejsze i tańsze w utrzymaniu. Wybór jak zwykle należy do ciebie. Podrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Witaj.Moim zdaniem z tych wymienionych modeli to e34 daje naprawde świetny komfort w e39 już tego nie czuje a e36 nie powiem lżejsze i tańsze w utrzymaniu. Wybór jak zwykle należy do ciebie. Podrawiam Wytlumacz mi to bo tego nie rozumiem. Czego sie nie czuje? Komfortu w e39? Twierdzisz ze ten model jest niekomfortowy? Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 według mnie w e34 są wygodniejsze fotele a zawieszenie lepiej dla kręgosłupa pracuje. Ale to jest moje zdanie możesz się z tym nie zgadzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Dla mnie e34 bylo twardsze a fotele to zalezy. Sporty lepiej trzymaly ale w e39 mam 500 roznych ustawien i dla mnie te sa wygodniejsze. Zgadzam sie ze gusta moga byc rozne Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Ja wypowiadam się na temat mojego starego e34 tds na zwykłym wawieszeniu. ą porównuję z e39 mojego kumpla 523 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Zdecydowanie E39. Jeśli kupisz dość nowy rocznik 2000 lub nowszy to rdzy nie powinno być za wiele. Na dzień dobry możesz wybrać się do porzadnego warsztatu, zalać profile zamknięte, wnętrza drzwi środkiem do zabezpieczania tychże profili i zatrzymasz lub bardzo spowolnisz pojawianie się rdzy. E39 w turasie jest piekne, do tego dobre wyposażenie, komfort, ja bym sie nie zastanawiał. no właśnie... widziałeś Wojtek jak latałem moim turasem w sobote????? mam tam zwykłe 3.0D 221km 419nm... można poszaleć po torze a potem z rodziną na zakupy jechać:mrgreen: miałem e34toutinga i była to moja perełka i naprawde śliczne auto.... mi tam turing w e34 się podobał...... w e39 też jest śliczny...... jeśli będziesz szukał e39 toring V8 manual to cię zmartwie........ większość zajechanych albo ceny z kosmosu.wiem bo szukałem e39 sedan lub kombi v8 w manualu i **** , nie było nic w zasięgu 18tysięcy plnów w godnym stanie. dlatego zdecydowałem się na 530D...... cenowo zadbana e39 a zadbana e34 to nie jest wielka różnica.... jeśli chcesz się przejechać manualem ( bo Kosa ma automata) to śmiało możesz pisać pozdro a zapomniał bym dodać odpuść sobie e36 touringa !!!!!!! nie żebym miał coś do tych aut bo są ładne ale wiem że długo byś z nim nie wytrzymał a do tego mało miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Hahaha "zwykle 3.0D" dobry zart :-P Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Kurde, powiem Panowie jedno. Wczesniej, jak jezdzilem Kamili compactem raz na dwa tygodnie, to nie wydawal sie zly. Komfort wcale nie tragiczny itd itp.....ale kiedy nim jezdze od piatku non stop (540 w warsztacie), to dopiero teraz czuje jakie to sa roznice. Malo miejsca, twardy, ogolnie w porownaniu do 5er jest to taczka. Wiec z trzech kandydatow, e36 napewno odpada. Zostaje teraz tylko dwoch: albo e34 albo e39. ...i malymi kroczkami dazymy do celu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 no właśnie... widziałeś Wojtek jak latałem moim turasem w sobote????? mam tam zwykłe 3.0D 221km 419nm... Hehe nie w niutonach sila, jak widac mialem podobne czasy a tylko M50B20 czyli 150 km i polowe twoich niutków Sent from my Desire HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Moim zdaniem e 34 to klasyki naprawdę bardzo dobre auto,trudno kupić zadbany model.Ale co do komfortu to raczej są na takim samym poziomie happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 ..i napisze jeszcze jedno. Pare godzin temu mialem okazje pojezdzic troche... ...Napewno bedzie to V8 w manualu :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Nie chce nowego tematu zaczynac. Jak tam wyglada porownanie blach w e34 i e39? Czy w e39 jest lepszy/gorszy ocynk? (tak jak dla porownania np po w124 mesiek okular, pierwsze roczniki po prostu byly atakowane rdza bo blacha byla kiepska..). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.