paluchiewicz82 Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 witam prosze o pomoc wszystkich forumowiczow ktorzy maja pojecie o dizlach dokladnie e39 530D z silnikiem M57 mianowicie po diagnozie z Dirtym mialem pare bledow tzn: pompa podprogowa do wymiany,i czujnik impulsow walu korbowego dodatkowa wymienilem czujnik przy filtrze paliwa wraz z filtrem,pompe w baku,czujnik na listwie wtryskowej,swiece wiazke silnika a silnik dalej nie odpala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 A w jakim stanie jest czujnik położenia wału, może on jest powodem problemów. Ja wprawdzie w benzolu miałem podobny problem, a na kompie nic nie pokazywało, nawet inpa się poddała. Dopiero metoda prób i błędów dała odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 na plaka odpala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 A EWS nie zgłasza jakiś problemów? sprawdzałeś live data czy podczas kręcenia silnikiem czujnik obrotów reaguję? tak samo pompa i inne czujniki? sprawdź czy na wtryskach jest zasilanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 DIS zgłasza tylko jeden błąd 1255 preasure sensor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 czyli czujnik ciśnienia, ale ten wymienił... czyli ciśnienie za małe? paluchiewicz82 czy pozwolisz żebym też zerknął co tam w aucie piszczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 21 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Grzechu,właśnie,obejrzyj to sobie,bo ja diesli nie ogarniam,wymienił co się dało,powinien chociaż zakaszleć,a on nic,to paliwo cały czas mnie męczy,wtryski sie pozapiekały na amen?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluchiewicz82 Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 witam grzesiek2304 czyli czujnik ciśnienia, ale ten wymienił... czyli ciśnienie za małe?paluchiewicz82 czy pozwolisz żebym też zerknął co tam w aucie piszczy? no pewnie ze pozwole spojrzec bo ja sam nie mam zbyt wielkiego pojecia napisz tylko kiedy masz czas ja jestem juz po pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perito Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 witam-przyłączam się do tematu- moje BMW520D - po wymianie altermatora i naładowaniu akumulatora kręci ale nie pali. paliwo pokazuje mi jeszcze na 29km. czy może jest jakieś zabezpieczenie które odcina zapłon po wyjęciu akumulatora. Podkreslam że przed awarią alternatora palił na dotyk. POMOCY!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Na 29km to w baku masz ile? 3 litry? Stary zalej z baniaka i baw sie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Ja miałem bolączkę 15 litrów u siebie i nie palił poniżej, też wymieniłem pompę w baku na nową ale okazało się że zawieszony był pływak i jak pokazywało, że mam jeszcze "15 ltr" to już w praktyce wcale nie miałem. Tak więc może sprawdź czy masz po prostu paliwo w baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Ja nigdy nie zszedłem poniżej 80 do przejechania na rezerwie... Jak zostało koledze na dnie i miał syf w baku to zassało brudy i pompa paliwa także może klęknąć jak popchała to filtr paliwa przytkany może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.