Michoo80 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Dzień dobry Witam wszystkich na forum, jestem nowy Piszę, bo potrzebuję porady. Padła mi pompa paliwa - E36 Coupe, 1.6, rok 95. Muszę kupić nową, i tu pytanie: czy sam wkład pompujący wystarczy, czy też lepiej kupić cały mechanizm? Znalazłem np. takie opcje na allegro: KOMPLETNA POMPA PALIWA BMW 3 E36 M3 316 318 320 (2457293432) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. POMPA PALIWA BMW E36 E46 0580453053 WROCŁAW (2445095974) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. POMPA PALIWA BMW E36 316 318 320 325 328 Wrocław (2476419274) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. BMW 3 E36 316i 318i 320i POMPA PALIWA 0580453053 (2473972284) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Pierwszy link to kompletny mechanizm, cena sugeruje raczej "biedronkową" jakość Kolejne linki to różne wkłady (sama pompa). Pytanie - czy wymiana samego tego wkładu jest prosta? Niestety nie mam mechanizmu w rękach i nie mogę go pod tym kątem sprawdzić, a oczywiście nigdy tego nie robiłem... (w internecie jest dużo opisów jak wymienić cały zespół, a nie tylko samą pompkę). Wymiana całego zespołu to raczej kwestia "wyjmij - włóż - podłącz kabelki", ale boję się, że zaproponowany w pierwszym linku element może być słaby jakościowo, natomiast markowe kosztują już powyżej 400zł... Co sugerujecie? Osobiście skłaniam się ku samej pompie, ale jest obawa co do wymiany. W kwestii wyboru - "budżet" lub bosh, ale bosh nie daje sitka-filterka, a nie wiem, czy można to bezpiecznie przełożyć ze starej pompki, nie wiem czy nie uległo to zużyciu (niemożliwe do usunięcia zanieczyszczenia itp.). Będę bardzo wdzięczny za porady i sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Kolego kup dobrą całą pompę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 a po co mu cała?przecież sam wkład wymieniasz,ja przynajmniej tak robiłem u siebie,wkład pierburga i lata:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Dirty ty jesteś bardzo cyknięty facet a Ja napisałem tak bo nie znam możliwości kolegi z robienia np. operacji na pompie,wymianie wkładu itp. Jeśli umie wymienić i znałby się w temacie nie zadawałby raczej pytania tylko sam wy wymienił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michoo80 Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Dzięki za szybkie odpowiedzi Jak powiedziałem - nigdy tego nie robiłem, ale jestem raczej pełnosprytny (choć przeważnie grzebię w komputerach, a nie samochodach), a i być może mechanicy mogliby się tym zająć (szczęście w nieszczęściu - auto przestało "gadać", kiedy byłem u klienta, który ma duży warsztat samochodowy ). Co do wymiany wkładu pompki - czy to ma jakieś zatrzaski, wcisk, czy klej? Trzeba przelutować wtyki, czy może są jakieś szybkozłączki? Tego właśnie nie wiem... Georgii - jeśli polecasz całą, to jaką? Taka "tania", czy coś droższego? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 w e39 jest na wcisk,pompka ma takiego "garba",i on trzyma,zresztą ,jak wyciągniesz,to sam zobaczysz,nie ma żadnej polityki,ale zaznaczam,że to w e39,w e36 nie robiłem,ale domyślam się, że jest podobnie,nic nie trzeba lutować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 wszystko przez pryzmat lat wysłużone zmień komplet ,zawsze to mniej niespodzianek i wyjdzie taniej chyba jakby to spec miał zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Z racji wieku chyba lepiej wymienić całość, z racji budżetu - sam wkład. Zapytaj o ceny u nas w dziale: NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW lub w Silesia: http://www.maxbimmer.pl/f86/tu-pytaj-o-ceny-10182/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Ja przekładałem sam wkład filozofii nie ma poradzisz sobie i są dwa kabelki do przylutowania happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Kup samą pompe paliwową tylko jakąś pożądną np. Bosch i przełożysz bez najmniejszego problemu i nic nie trzeba lutowac tylko przekładasz złączki na plusie jest wieksza na minusie mniejsza wiec nie sposób sie pomylić , a nawet jesli nie bedą pasować to dostaniesz w komplecie z pompą nowe wsówki które zarobisz na przewodach(mówie tu o dobrych pompach a nie zamiennikach z allegro za 50 zł.) co do wymiany to sciagasz siedzenie , odkrecasz opaski na 2x przewodach paliwowych i odpinasz kostke, nastepnie odkrecasz nakretke z kosza pompy i wyciagasz wzystko na stół tylko delikatnie by nie uszkodzic pływaka , pózniej odpinasz koszyk z pompą sciagajac 3x gumki które ja trzymaja , odpinasz opaske z przewodu paliwowego z pompy i wyciagasz starą pompe... Z nową robisz dokładnie tak samo tylko w odwrotnej kolejności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Jeśli wymieniasz sam wkład to nic nie trzeba lutować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 no to dziwne bo ja wymieniałem na Boscha i żadnych wsuwek nie było więc przylutowałem - całe 5 min mi to zajęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Ja też wymieniałem sam wkład na Boscha i nic nie lutowałem. Ładne wsuwki były a przełożenie zajeło 2 minuty:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boreksopot Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 tez sam wymienialem w e36 coupe 94 r. tylko zamulilem z wezykami i potem tydzien w aucie benzyna pachnialo przelozenie samej pompy zajelo 5 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.