kozi Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 witam wszystkich mam problem z moim bmw e39 520i 97r.Sprawa wygląda tak że miałem dzisiaj jakiś spadek napięcia i rozładowało mi akumulator po naładowaniu rozrusznik nawet nie zakręcił dopiero po wyciągnieciu bezpiecznika nr42 odpalił za co on jest odpowiedzialny prosze o pomoc pozdrawiam kozi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 a skąd wiedziałeś że trzeba nr 42 wyjąć aby odpalił jeżeli niewiesz gdzie podaje zasilanie ? na obudowie skrzynki chyba pisze od czego jest, wklep to co pisze tam pewnie po niemiecku i wrzuć w translator w necie to ci przetłumaczy, być może się dowiesz;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]21548[/ATTACH] tutaj masz z 97 r opis bezp. e-39 wychodzi że 42 to jest poduszka [ATTACH=CONFIG]21556[/ATTACH] tutaj masz po polsku ale z 98 rocznika tylko nie widzę 42 bezpiecznika Edytowane 17 Lipca 2012 przez mariusz13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 szczerze to niewiedziałem że to od poduszki bezpiecznik próbowałem po kolei akcja zaczeła sie od tego że dzisiaj odpaliłem normalnie a po dojechaniu do roboty zgasiłem silnik i patrzałem w lusterko do makijażu te przeciw słonecze i sie zdziwiłem że lampka sie żarzy wiec postanowiłem odpalic bunie a tu nic nawet nie zakreciła tylko kontrolka z poduszki mrygała i przygasała podładowałem aku i dalej nic dopiero po wyjeciu tego bezpiecznika odpaliła a z bezpiecznikiem nie odpali cisza niewiem co sie mogło stać czy ma zwarcie jakiś modół bo też sie nieda kompa podpiąć nie chce sie połaczyć cos blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 dziwne że się z kompem nie chce połączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 no dziwne zawsze sie łaczył niebyło problemów a terz coś mu nie pozwoli na połaczenie sprawdzałem miernikiem te gniazdo po bezpieczniku 42 i jest tam napiecie 0.2A cos jednak robi jakas zworke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Sprawdź napięcie na aku jakie masz. Jeśli jest za niskie to wtedy sof (np INPA) nie widzi czy masz włączony zapłon. Bez włączonego zapłonu nie ma diagnostyki. Podepnij się kablami do innego samochodu i wtedy odpal INPE. Można też tak. Odpal swój samochód włóż bezpiecznik 42 podłącz kompa i wtedy diagnozuj. Edit: 0,2A to nie zwora tylko mały pobór prądu. Nie ma szans na utrudnienie odpalenia. I takie pytanie, w jakim stanie masz akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 próbowałem na odpalonym silniku bez bezpiecznika i z bezpiecznikiem zero reakcji kompa nie połaczył sie ale jutro sprób€je pod inny samochód sie podpiąć a aku ma 3 lata jest to centra 72ah nigdy na niego nie nażekałem nie było problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 tak jak pisze Soul 0,2 A to nie zwarcie tylko minimalny pobór prądu nie wiem jak tam jest w e-39 ale może jak się moduł od poduchy uszkodził to jest jakaś blokada odpalenia przez to że jest info że poducha zadziałała jak w razie kolizji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 0,2A czy 0,2V ??? a sprawdź na bezpiecznikach obok jakie jest napięcie... prezrabiałem prawie identyczny przypadek, tyle że tam silnik kręcił a po otworzeniu lusterka w słoneczku zamiast lampki zapalał się stop :lol: winna była kostka stacyjki, wyczyściłem dobrze styki bo były zaśniedziałe i już wszystko jest ok, dodam ze też mrugała lampka od poduchy, nie działało radio, nie można było połączyć się kompem ze sterownikami.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 (edytowane) heh 0,2V przy instalacji 12V to lipa by była bardzie do przyjęcia jest 0,2 A czyli ampera Edytowane 17 Lipca 2012 przez mariusz13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 heh 0,2V przy instalacji 12V to lipa by była no właśnie o to chodzi tak było w kumpla w e39, napięcie spadało do 0.2V. bezpieczniki od chyba 36 do 42 (dokładnie nie pamiętam) są podłączone jednym przewodem do stacyjki pod wyjście na akcesoria, tam za sniedziały styki i przepuszczały tylko te 0.2V, rozebrałem, wyczyściłem i wróciło 12V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 kolego grzesiek2304 możesz mieć racje z tą stacyjką bo kiedyś miałem z tym problem zablokowała mi sie i nie mogłem wyciągnąć kluczyka i przyjechał magic i to odblokował to było w zime może to zaśniedziało na kosce do tego czasu sprawdze to dopiero w sobote i dam znać jak to wyglądało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 witam ponownie problem już rozwiązany z moim bmw okazało sie że jednak to była kostka stacyjki zaśniedziałe styki teraz wszystko gra jak powinno dziękuje wszystkim za pomoc pozdrawiam Kozi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 31 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 no to miałem rację 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Ja tylko miałem tak,że wszystko mi gasło i tylko cykanie po zapłonie winny był aku który się skończył teraz jest bosch silver i jeździ jak na Bmw przystało Aku po 3latach ma prawo się skończyć,centra ale futura wytrzymała 4lata i to na ostrym graniu monoblock 1000W rms... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.