el_banano Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 witam kolegów i koleżanki Jak widać w temacie mam dylemat a zarazem pytanie jaki motor jest lepszy w 1,8 czy 2,0 benzyna?? który jest bardziej żywotny mniej awaryjny. wiem ze pośpiech nie jest dobrym doradcą ale musze kupic na dniach jakieś auto. rozglądam sie tylko za e46 1,8 2,0 w benzynie z gazem. niestety jak mnie przyciśnie to kupie jakie kolwiek auto ale choruje na kolejne bmw_0. pozdrawiam i z góry dziekuje za pomocbmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Na 1,8 z tego co wiem narzekają niektórzy na brak mocy co prawda 2.0 nie robi też szału ale ja z tych 2 podanych wolał bym 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 dla mnie wybór jest tu prosty jeżeli tylko te dwa silniki wchodzą w grę , brzmienie 6 garów napewno lepsze a i lepsza kultura pracy silnika a spalanie podobne no chyba że masz zamiar jej cały czas wstawiać to trochę połknie tego gazu :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 mam 1.8 ale teraz brałbym E 46 po lifcie 3L w gazie najmniej uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 mam 1.8 ale teraz brałbym E 46 po lifcie 3L w gazie najmniej uklon_bmw Z 1.8 na 3.0 to byś mi się słodziutki na 2 winklu w kolo latarenki obkręcił na stałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 ja tam nie bendę za 1.8( kwestia od rocznika 1,9 lub 1,8) dalej kwestia nogi jak chcesz się pobawić to 2.0 lub więcej (osobiście radzę od 323 w górę ale to twój wybór) poza tym w swojej mam silnik 1,9 i części są droższe niż do 320. Odpowiedz sobie sam na to pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 poza tym w swojej mam silnik 1,9 i części są droższe niż do 320. no tak to jest akurat znaczący aspekt. jeszcze sie natknąłem na 2,8 happy_bmw ale przebieg mnie troche odstrasza ;/ i do tego apropos to jakie przebiegi wg was są takie maximum. tzn jest jakaś bariera przebiegu powyżej której nie kupować auta? tak wiem ze to co pokazuje licznik to nie koniecznie musi być prawda bo znalazłem e46 gdzie na liczniku jest 110000 km a kiera wytarta jak by najechane było co najmniej 300 tyś. chodzi tu chyba bardziej o podejście psychiczne do takiego czegoś..... Mam nadzieje że ktoś zrozumiał to o co pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 jak nie ma 500tyś to ok a jak ma mniej niż 200 to ma realnie 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 hmm czyli że co?? trzeba patrzeć na te co mają najwiecej?? troche bez sensu. wiem że zdarzają sie miny ale chyba nie ma co tak oceniać wszystkich... ;/ kurde już nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. nie chce sie w***ać na taką mine jak ostatnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Pogadaj z Energym ma na sprzedaż 1.8 , albo z Brzozą ma chyba 2.0 o autach można poczytać w ich tematach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 ja b ym tam brał 3-ty litrówkę rżnica spalania między 320 a 330 jes niewielka w LPG:p, ale tak na serio to 320 naj mniej bo i tak będzie ci za malo źrebaków i części wicej silniki sprawdzone, a ten dzwięk R6 tocoś nie zastąpionego;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Małe jest piękne ale nic nie zastąpi pojemności .... bierz 320i :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 jeżeli wchodzą w rachubę inne silniki to szukaj 2,8 lub 3,0 a nie będziesz żałował nawet zagazowane jak dużo jeździsz wybór należy do Ciebie :psam żałuje że mam tylko 2,5 i ledwo to się zwija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 niestety najwiekszy ból w tym wszystkim że w przedziale cenowym jaki mam do dyspozycji wiekszość jest 1,8 już mniej 2,0 a innych to ilości śladowe. chyba zaczne szukać z wiekszym przebiegiem ale tego sie troche boje żeby zajechanej nie kupić. jak narazie to szukałem z przebiegiem w granicach 200 tyś. no jeszcze wchodzi w grę e39 ale tam to już przebiegi pod 300 tyś podchodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 z przebiegami różnie bywa Polak to magik nawet jak jest udokumentowany to pewności niema że autentyk , jeżeli masz takie ograniczenia to mimo wszystko szukaj 2,0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Zdecydowanie 2.0, co 6 garow to 6 garow, cierpliwosci, na pewno znajdziesz cos fajnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuziem Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 ja też w tym roku będę szukał śmigła i wiadomo że tylko R6 wchodzi w grę, Tobie też polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 jak narazie to szukałem z przebiegiem w granicach 200 tyś. Przekręcony licznik aż tak bardzo Cię uspokaja ?? lolol Lepsze 300tyś na blacie w przyzwoitym stanie niż *******ziane 180tyś :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Lepsze 300tyś na blacie w przyzwoitym stanie niż *******ziane 180tyś Dokladnie to chcialem napisac. Jak silnik ladnie chodzi, szklanki nie klepia to przebiegiem bym sie nie przejmowal. Generalnie patrz na stan fury. 2.0 to absolutne minimum IMO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Generalnie patrz na stan fury ja bym od tego zaczynał,później wyposażenie i dopiero silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Bier 2 litry stawiaj gaz i po temaciehappy_bmw6 garów to nie 4:sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Przy r6 masz piękniejszy dzwięk z tłumika wyższą kulture pracy i w ogóle . A różnice w apetycie na paliwo są znikome. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 jak nie ma 500tyś to ok a jak ma mniej niż 200 to ma realnie 500oj tam dyziek zdarzają sie wyjątki mója buma miała 183tyś.km na blacie jak ją brałem po podpięciu do kompa też tyle wyszło więc nie każdy cofa liczniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Miałem 320i teraz mam 323i różnica w KM nie wydaje się duża ale subiektywne odczucia podczas jazdy zdecydowanie na korzyść 323 i jestem pewien że następny będzie 328 lub 330 i na bank nie polecam 4 cylindrów!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 oj tam dyziek zdarzają sie wyjątki mója buma miała 183tyś.km na blacie jak ją brałem po podpięciu do kompa też tyle wyszło więc nie każdy cofa liczniki Hehe a sprawdzałeś jej przebieg w ASO ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.