Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegów i koleżanki

Jak widać w temacie mam dylemat a zarazem pytanie jaki motor jest lepszy w 1,8 czy 2,0 benzyna?? który jest bardziej żywotny mniej awaryjny. wiem ze pośpiech nie jest dobrym doradcą ale musze kupic na dniach jakieś auto. rozglądam sie tylko za e46 1,8 2,0 w benzynie z gazem. niestety jak mnie przyciśnie to kupie jakie kolwiek auto ale choruje na kolejne bmw_0.

pozdrawiam i z góry dziekuje za pomocbmw_2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie wybór jest tu prosty jeżeli tylko te dwa silniki wchodzą w grę , brzmienie 6 garów napewno lepsze a i lepsza kultura pracy silnika a spalanie podobne no chyba że masz zamiar jej cały czas wstawiać to trochę połknie tego gazu :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie bendę za 1.8( kwestia od rocznika 1,9 lub 1,8)

dalej kwestia nogi jak chcesz się pobawić to 2.0 lub więcej (osobiście radzę od 323 w górę ale to twój wybór)

poza tym w swojej mam silnik 1,9 i części są droższe niż do 320.

Odpowiedz sobie sam na to pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym w swojej mam silnik 1,9 i części są droższe niż do 320.

no tak to jest akurat znaczący aspekt. jeszcze sie natknąłem na 2,8 happy_bmw ale przebieg mnie troche odstrasza ;/

i do tego apropos to jakie przebiegi wg was są takie maximum. tzn jest jakaś bariera przebiegu powyżej której nie kupować auta? tak wiem ze to co pokazuje licznik to nie koniecznie musi być prawda bo znalazłem e46 gdzie na liczniku jest 110000 km a kiera wytarta jak by najechane było co najmniej 300 tyś. chodzi tu chyba bardziej o podejście psychiczne do takiego czegoś..... Mam nadzieje że ktoś zrozumiał to o co pytam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm czyli że co?? trzeba patrzeć na te co mają najwiecej?? troche bez sensu. wiem że zdarzają sie miny ale chyba nie ma co tak oceniać wszystkich... ;/ kurde już nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. nie chce sie w***ać na taką mine jak ostatnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety najwiekszy ból w tym wszystkim że w przedziale cenowym jaki mam do dyspozycji wiekszość jest 1,8 już mniej 2,0 a innych to ilości śladowe. chyba zaczne szukać z wiekszym przebiegiem ale tego sie troche boje żeby zajechanej nie kupić. jak narazie to szukałem z przebiegiem w granicach 200 tyś.

no jeszcze wchodzi w grę e39 ale tam to już przebiegi pod 300 tyś podchodzą :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
jak narazie to szukałem z przebiegiem w granicach 200 tyś.

Przekręcony licznik aż tak bardzo Cię uspokaja ?? lolol

Lepsze 300tyś na blacie w przyzwoitym stanie niż *******ziane 180tyś :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 320i teraz mam 323i różnica w KM nie wydaje się duża ale subiektywne odczucia podczas jazdy zdecydowanie na korzyść 323 i jestem pewien że następny będzie 328 lub 330 i na bank nie polecam 4 cylindrów!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
oj tam dyziek zdarzają sie wyjątki mója buma miała 183tyś.km na blacie jak ją brałem po podpięciu do kompa też tyle wyszło więc nie każdy cofa liczniki

Hehe a sprawdzałeś jej przebieg w ASO ?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...