Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

a ja swojej wierze że niemiaszek miał ją co najmniej jako trzecie auto i zimą w garażu trzymał i te 150 tysi to autentyk a coupeja miała chyba prawie pod 300 tysi a lepiej się zwijała jak bezdasznik :lol: zresztą na krzywej chłopaki nią palili gumy na otwarciu sezonu i chwalili sobie silnik tak że stan licznika to nie wszystko :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o przebieg to jest poprostu do uzgodnienia.

Słuchaj silnika,przejedź się-to jest stan a nie cyferki na blacie.

Gdyby ktoś podstawiłby Tobie 10letnie e46 z realnym przebiegiem 5000km to brałbyś bez wahania?

Różnica między 1.8 a 2.0 dla mnie na korzyść 2.0.

Ja mam najechane 375000km-ups-tyle mam na blacie-realnie być może ma z pół bańki km-któż to wie.

Ja przejechałem nią 170000km-to pewnik ale czy mam się już z nią żegnać?375000-gdzie ta mina?już wybuchła czy jeszcze nie?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Banan tak jak wszyscy piszą bier 2,0 i ne patrz na blat tylko słuchaj silnika sprawdź manetki i pedały czy nie wytarte bo tego raczej nikt nie wymienia i fotel kierowcy w jakim jest stanie chociaż fotel to już czasami wymieniają jak nie wygnieciony , nie podarty , pedały i manetki wyglądają na nie zmęczone , silnik cyka jak ta lala to blat nie ważny bierz 2,0 i tyle mojego zdania :lol:

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Banan tak jak wszyscy piszą bier 2,0 i ne patrz na blat tylko słuchaj silnika sprawdź manetki i pedały czy nie wytarte bo tego raczej nikt nie wymienia i fotel kierowcy w jakim jest stanie chociaż fotel to już czasami wymieniają jak nie wygnieciony , nie podarty , pedały i manetki wyglądają na nie zmęczone , silnik cyka jak ta lala to blat nie ważny bierz 2,0 i tyle mojego zdania :lol:

no i w końcu dostałem konkretnej porady na co zwrócić uwagę. uklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerknij także na kierownice , jak masz podejrzenie że po dzwonie to sprawdź elementy plastikowe na przykład osłony pasów czy cokolwiek łatwo zdejmowalnego , każdy element ma datę produkcji zwróc uwagę na szyby , szczeliny między kołem a błotnikiem z obu stron , czy zbieżność nie uwalona itp. itd. :D z resztą co ja cię będę uczył :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko spoko ucz mnie ucz bo od pewnego czasu nie jestem w temacie :D i nie chce niczego przeoczyć.

a tak poza tym to teraz patrze na 2,8 happy_bmw

coś takiego sie dziś pojawiło. co o tym sądzicie???

bmw e39 528i - full opcja!!! BEZWYPADKOWY!!! (2502217026) - motoAllegro

Edytowane przez el_banano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz patrze na 2,8

dobry wybór patrz patrz bo warto :D

a ten touring hmm nie wiem czemu ludzie nie robią zdjęć silnika ?? a po za tym to gość zareklamować się potrafi nie wiem jak to z ceną bo nie śledzę piąteczek :D

Edytowane przez mariusz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...