nodi Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 witam, podpowiedział by mi ktoś czy podejdzie vico od e38 4.0 do e36 2.0 vanos bo mam takie nowe a moje padło.pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Gwint podejdzie tylko sprawdź mocowania śmigła czy zmieścisz taki wiatrak w obudowę bo do E38 wchodziło chyba 460mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 aha czyli jak podejdzie pod wiatrak to ok? a dobrze będzie zlepiać? miałem takie nowe wisko kiedyś tanie to na zimnym nawet dość długo chodziło kupiłem org.beru i nie było tego zjawiska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Musisz sprawdzić rozstaw śrubek imbusowych które mocują wiatrak do viskozy jak będą pasowały to nie masz nad czym się zastanawiać , zasada działania ta sama czy to w E38 czy w E36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Gwint podejdzie tylko sprawdź mocowania śmigła czy zmieścisz taki wiatrak w obudowę bo do E38 wchodziło chyba 460mm. wiatrak można przełożyć,ale odsadzenie korpusu moze byc inne i haczyć o chłodnice,albo być za blisko bloku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 no właśnie rozstaw śrub jest ten sam przed chwila sprawdzilem, zbiłem visko i mierze osadzenie to samo więc zakładam dziwne ze od e38 pasuje dał mi je wujek co na taryfie jezdzi sprzedał fure nie zdążył zmienićbmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 E34 / E32 / E39 / E38 miały te same wiskozy tylko różne wiatraki Co do E36 to tak jak pisał Pawelo musiałbyś sprawdzić ewentualnie odsadzenie ale raczej będzie takie samo po cholerę mieliby wymyślać amerykę od nowa skoro silniki np. M52B28 szły do E36 E38 i E39 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 a wytłumaczcie mi,laikowi,czy wiskoza od 4.0 będzie miała taką samą prace,temp.zasprzęglania,jak w 2.0?np inna ilość czynnika zasprzęglającego,inna temperatura odkształcania bimetalu???bo tak jakoś dziwnie,że to jest to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 a wytłumaczcie mi,laikowi,czy wiskoza od 4.0 będzie miała taką samą prace,temp.zasprzęglania,jak w 2.0?np inna ilość czynnika zasprzęglającego,inna temperatura odkształcania bimetalu???bo tak jakoś dziwnie,że to jest to samo To chyba nie ma znaczenia ile jest oleju (no chyba że fizycznie wyciekł i jest go za mało) temperatura powietrza które przelatuje przez chłodnicę decyduje o tym czy ma spinać czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 temperatura powietrza które przelatuje przez chłodnicę decyduje o tym czy ma spinać czy nie tak,ale czy oba wiska spinają się przy tej samej temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 tak,ale czy oba wiska spinają się przy tej samej temp. Myślę , że tak skoro wskazówka w każdym bumerze ma być w pionie to muszą spinać identycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 właśnie tez zastanawiam się nad tym co kolegapytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 jutro zakładam nie ma co sie zastanawiać myślę że temat rozwiazany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 wskazówka w każdym bumerze ma być w pionie nie w każdym ,pion,jest w tym samym zakresie,ale dobra,bo wyjdzie ,że się czepiam,pewnie będzie ok:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Co do E36 to tak jak pisał Pawelo musiałbyś sprawdzić ewentualnie odsadzenie ale raczej będzie takie samo po cholerę mieliby wymyślać amerykę od nowa skoro silniki np. M52B28 szły do E36 E38 i E39 tyle,że kolega pisze o m60/2,zakładałem kiedys tak na chwilkę visco z m51 do m57,pasowało................prawie,lekko było tylko za blisko silnika :bag: czeba ,założyć i popróbować :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 nie w każdym ,pion,jest w tym samym zakresie,ale dobra,bo wyjdzie ,że się czepiam,pewnie będzie ok:lol: Nie upieram się ale wydaje mi się , że każda wiskoza jest podobnej "pojemności" tzn chodzi mi o olej silikonowy , więc skoro chłodnica się nagrzeje obojętnie czy to w 520 czy 740 i powietrze przelatujące przez chłodnicę będzie miało odpowiednią temperaturę to wiskoza po prostu zepnie Zresztą jak kolega Nodi jutro założy to będziemy mieli odpowiedź czy jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 będziemy mieli odpowiedź czy jest OK właśnie:lol:,bo ja po prostu nie wiem,a chciałbym wiedzieć,czy wszystkie visca są takie same:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 najczesciej sie róznia miedzy 4 a 6 cyl, poza tym pion powiedzmy w M50 to ok 92 C a w M60 to okolo 100 C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 wczoraj zmieniłem visco na dobrą używke od m52,visco od m60 jest większe i mocowanie wiatraka jest na 3 śruby a w tamtym na 4 oraz osadzone jest bardziej w strone chłodnicy dlatego adaptacja wiatraka od m60 nie daje rady bo jest za duży i za bardzo wystający.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 najczesciej sie róznia miedzy 4 a 6 cyl, poza tym pion powiedzmy w M50 to ok 92 C a w M60 to okolo 100 C M60 - 95 C M62 - 105 C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Jeżeli termostaty są inne to jaki sens miałoby montowanie takich samych sprzęgieł wiskotycznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.