Kamcio Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Znajomu kupił LED'y do E46 po lifcie, po podłączeniu świecą mu również te żarówki w klapie. Jak można je programowo odłączyć? Szukałem dzisiaj w ALSZ, ale w żaden sposób nie mogłem do tego dojść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavo71 Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Jak dla mnie trzeba zamontować oporniki. Te ledy pobierają za mało prądu i dlatego świecą się inne światła. Tak samo miałem w golfie jak zamontowałem ledy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 (edytowane) Zbyt mały opór lamp był by widoczny na desce rozdzielczej, komputer odczytał by to jako spalona żarówka i tym samym może zapalić inne światło jako zamienne. Właśnie dlatego wycofałem się z ledów u siebie. Choć dziś znalazłem wersje co ma wbudowany moduł by się nie działa dyskoteka. LAMPY TYLNE LED BMW E46 SEDAN 01-05 LIFT RED-BLACK (2425930647) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. BMW E46 SEDAN OD 2001 DO 2005. - Cena dotyczy kompletu 4 lamp (2 w błotnik i 2 w klapę). - Lampy są fabrycznie nowe, nigdy nie zakładane i oryginalnie zapakowane. - Montaż nie wymaga żadnej przeróbki, kostka i zaczepy sa takie same jak w oryginalnej lampie. - W lampach znajdują się przekaźniki zapobiegające występowaniu błędu spalonej żarówki. - Na diodach LED znajdują się światła pozycyjne, stopu oraz kierunkowskazu. - Super-nowoczesny wygląd, niesamowity efekt na Twoim samochodzie. - Doskonały zamiennik fabrycznych lamp. - Roczna gwarancja producenta. - Lampy posiadają homologację europejską (norma E) oraz są przystosowane do ruchu prawostronnego. Poza tym można zastosować rezystor drutowy 15 R na lampę i powinno być dobrze o ile to jest problem oporności. A wygląda on tak. [ATTACH=CONFIG]21509[/ATTACH] Edytowane 15 Lipca 2012 przez SoulRea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Ale gdzie ten rezystor ? jak do ledów to jest on o wielleee za duży, watowo, wystarczy zwykły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Tu występuje problem tego typu, że oryginalnie polift ma zapalone światło w klapie jako pozycyjne, a w ledach jest ono zbędne w związku z czym można je wyłączyć jakoś NCS'em, tylko jak. Nie ma żadnych błędów spalonych żarówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Jedyne rozwiązanie to opornik o odpowiedniej wartości. Ja w e39 do przedliftowej wersji założyłem neony z polifta i komp wyświetlał mi błędy, na wylocie lamp założyłem oporniki i gra. Jak wspomnięli koledzy wyżej, led ma b. małą oporność i stąd problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Obawiam się że nie jest za duży zwykły polata chwile i się spali jak znam to z życia. Tego łączymy jedna strona z przewodem zasilającym żarówki a drugą stronę masujemy UWAGA on się sporo nagrzewa. Sam używam takich gdyż zamontowałem ledy z przodu na postojowych. Poza tym lampy liftowe a przed liftem się różnią podłączeniem. To może tez być przyczyną problemu. I stawiał bym właśnie na to lub na zmniejszoną oporność lamp ledowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 (edytowane) Miałem to samo , wytarmosiłem żarówkę z klapy i jest ok:4:a lampty ledowe są tak mocne ,że nie potrzeba zazpalać przeciwmgiełki we mgle Edytowane 15 Lipca 2012 przez BASTARS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavo71 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Miałem to samo , wytarmosiłem żarówkę z klapy i jest ok:4:a lampty ledowe są tak mocne ,że nie potrzeba zazpalać przeciwmgiełki we mgle Jak zrobiłeś taka ceremonie startową ? to się jakoś uruchamia ? lampy ori led czy podróby ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Lampy powinny być ori przynajmniej jest tak po vinie , no chyba ,że kiedyś poprzedni właściciel miał zdarzenie jakieś i założył podróby , Przemo też tak miał jak kupił sobie ledy do swojej coupe i podobnie mrygały i na desce wywalony miał błąd , ale usunęli błąd i ledy przestały mrygać , ja jednak wolę jeździć z błędem i mrygać po nocach jak odpalam furę :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Poczekajcie... co to za kombinacje. Normalnie można wyłączyć NCS lub Navcoderem wyświetlanie błędu danej żarówki. Więc w tym wypadku sprawa jest banalna, po co jakieś rezystory jak wyciągasz żarówkę i wyłączasz odczyt błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 5oul będziesz na Radeco może weźmiesz kompa to bym chętnie pozbył się rezystorów u siebie Ale chwila poza tym u mnie po lifcie światła w klapie świecą się seryjnie wiec nie kumam w czym problem ze one świecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 wiec nie kumam w czym problem ze one świecą bo jak zamontujesz LEDy to średnio to wygląda. Jasne że będę miał kompa, więc czemu nie możemy wyłączyć co tam chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavo71 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Ciekawe czy to mryganie da się jakoś właczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 no a jakby w klapę wsadzić led żarówkę? A ja bym chciał pogrzebać trochę w ustawieniach radia i z tymi rezystorami bo wygląda to trochę cybernetycznie pod maska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahow Opublikowano 22 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 A zamiast montować tych rezystorów można poprostu wyłączyć to ncsem ale jak ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 22 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Można jednak osobiście tego nie rozgryzłem jeszcze ale wiem kto to potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Najłatwiej oczywiście jak piszą koledzy wyłączyć NCSem sprawdzanie żarówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 14 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Podnoszę, zna ktoś parametry jakie trzeba zmienić, żeby wyłączyć sprawdzanie żarówek w klapie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 nie ten dział,ale proszę KALTUEBERWACHUNG_AL : - zimny test żarówek świateł mijania KALTUEBERWACHUNG_BL : - zimny test żarówek STOP KALTUEBERWACHUNG_BLK_HI : - zimny test żarówek kierunkowskazów tył KALTUEBERWACHUNG_BLK_VO : - zimny test żarówek kierunkowskazów przód KALTUEBERWACHUNG_BL_MI : - zimny test żarówek STOP środkowy KALTUEBERWACHUNG_FL : - zimny test żarówek świateł drogowych KALTUEBERWACHUNG_KZL : - zimny test żarówek oświetlenia tablic KALTUEBERWACHUNG_KZL_LI : - zimny test żarówek ośw tablic? KALTUEBERWACHUNG_NSW : - zimny test żarówek halogenów KALTUEBERWACHUNG_NSL : - zimny test żarówek przeciwmgielnego tył KALTUEBERWACHUNG_RL : - zimny test żarówek świateł cofania KALTUEBERWACHUNG_SL_LHI : - zimny test żarówek parkingowych (lewe) KALTUEBERWACHUNG_SL_RHI : - zimny test żarówek parkingowych (prawe) C_BREMSLICHT: Check control światła STOP CC_BREMSLICHT_MITTE :Check control środkowe światło STOP CC_BLINKER_HINTEN ;Check control tylne kierunkowskazy. CC_BLINKER_VORN :Check control przednie kierunkowskazy CC_FERNLICHT :Check control mocne światła (drogowe) CC_HECKKLAPPE :Check control tylna klapa CC_KENNZEICHENLEUCHTE_LI:Check control number oświetlenie tablicy rejestracyjnej CC_LAMPEN :Check control światła CC_MELDUNG_AL_L :Check control informacja świateł mijania CC_NSL_LINKS :Check control tylne lewe przeciwmgielne CC_RUECKLICHT :Check control światła cofania CC_RUECKLICHT_2_RECHTS ;Check control prawe światło cofania aktiv / nicht_aktiv CC_RUECKLICHT_3_LINKS :Check control lewe światło cofania aktiv / nicht_aktiv CC_RUECKLICHT_3_RECHTS :Check control prawe światło cofania aktiv / nicht_aktiv CC_RUECKLICHT_LINKS :Check control lewe światło cofania aktiv / nicht_aktiv CC_RUECKLICHT_RECHTS :Check control prawe światło cofania. CC_STANDLICHT_LINKS :Check control lewe światło parkingowe aktiv / nicht_aktiv CC_STANDLICHT_RECHTS :Check control prawe światło parkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 15 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Dirty jak zawsze na straży Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 proszę,ale na przyszłość,szukajcie takich danych w Diagnozie komputerowej,właśnie stamtąd to skopiowałem,beaver zrobił robote,i wystarczy poszukać8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Dirty tak poza tematem czy w e39 da się np zgasić kontrolkę poduchy dis`em ?czy jak jakiś czujnik uwalony to trzeba go wymienić i wtedy zgaśnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 kontrolka poduchy będzie świecić dotąd,aż usuniesz awarie,nie da się jej ot-tak wyłączyć(pomijam wyciągnięcie żaróweczki:p),mało tego,nawet jak usuniesz usterkę,musisz ją wyłączyć kompem,sama nie zgaśnie(mówi się o wyłączeniu kontrolki,a tak naprawde,to trzeba uaktywnić system airbag,bo kontrolka,jest tylko informacją,że jest nieaktywny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Luzik więc potrzebny czujnik albo jest nie podłączony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.