whorstside Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 kuogWitam , mam problem z układem chłodzenia , mianowicie uzupełniam wodę , odpowietrzam układ , temperatura rośnie do pionu niby wszystko w porządku a wywala mi wodę zaworkiem bezpieczeństwa w korku zbiornika podczas jazdy, w rezultacie po jakimś czasie temperatura rośnie i muszę uzupełniać płyn, w czym leży przyczyna ?? czy korek może mieć po prostu zepsuty zaworek ? czy mogę zatkać otwór bezpieczeństwa i będzie chulało ?? Proszę o pomoc może już się ktoś z czymś takim zetknął Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Nie możesz zatykać...Jeśli korek puszcza ciśnienie to jest raczej sprawny... A termostat wymieniałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whorstside Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 w zasadzie to wygląda tak że posiadam ten samochód od piatku cały układ wydaje sie w porządku oprócz tego ze wypycha wodę powoli.. wiatrak chodzi , chłoodnica robi sie ciepła więc termostat raczej w porządku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Węże góra i dół są gorące ? jeśli nie to raczej nie otwiera termostat a najgorsze jest to,że może być potrzebny remont silnika ale to ostateczność... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Zacznij od wymiany korka , często nie trzymają ciśnienia i przepuszczają wcześniej. Sprawdź też ile barów ma trzymać korek w dizlu bo do benzyny były chyba inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Moze tez być uszczeleczka pod głowicą, ale zacznij od wymiany korka, termostatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Sprawdź, może masz gdzieś przypchany układ chłodzenia, ale ja zacząłbym od korka i termostatu,jak wyżej. To , że się otwiera nie oznacza, że działa prawidłowo.happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 sprawdź od najtańszego wariantu nowy korek w sklepie kosztuje około 20-25zł Potem zaczekaj co się będzie działo ewentualnie po prostu może masz zapowietrzony układ. Jeśli walnięta uszczelka pod głowicą to niestety czeka cię trochę zabawy albo pozbycie się trochu kasy. ale po koleji zacznij od korka potem termostat oraz dobrze by było sprawdzić co z pompą wody . Jak widzsz przyczyn może być sporo a podobne objawy. Ps jeśli masz auto świerzo kupione sprawdź na umowie czy czasem nie wpadłeś na mine(finansową) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 1.Namierzyć wycieki i je usunąć 2.Odpowietrzyć układ 3.Sprawdzić "przelew"w zbiorniczku wyrównawczym(sprawdzenie pompy) 4.Sprawdzić nagrzewanie węży wodnych(termostat) 4.Podmienić korek(nic nie zaślepiać itp) 5.Pomiar zawartości CO2 w płynie chłodniczym(uszczelka pod głowicą) Niedawno kolega Hudy ze swoją 525 był już zdecydowany na podnoszenie głowicy bo płyn wywalało.Dzień później wypoczywał nad jeziorkiem i wydawał kasę zaoszczędzoną bo ...uszczelnił i korek mu na sprawdzenie pożyczyłem:) Jak ja to mówię głowicę zdejmować i pakować się w koszty można zawsze i w każdym momencie.Jak kto woli. Korek do e34 M51"dizli" to 1,4Bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whorstside Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Przypuszczam że wina raczej nie leży po stronie uszczelki pod głowicą z tego względu iż po uzupełnieniu wody potrafię 4 dni z rzędu pokonać w te i z powrotem pokonać trase 15km do pracy , gdyby to była uszczelka podejżewam ze wyglądało by to tragiczniej.. tak że biorę się za wykluczanie po kolei wszystkich wariantów które podaliście wyżej, dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas_wrock Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 nie wiem jak monotowany jest termostat w dizlach ale ja u siemie w m50 miałem jaja przez popękaną obudowę termostat nie cieklo a zasysało gdzieś powietrze i co kilka dni bylo powietrze w układnie wymieniłem na inna ktora strzeliła podczas odpowietrzania i dopiero doszła z alledrogo metalowa plus nowy termostat i mam swiety spokuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.