olo524td Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 potrzebuje pomocy przy moje 524td, nie chce osiągać wyższych obrotów niż ok 2000/min i nie wiem co to może być pompa, sterownik w pompie (potencjometr), czy komputer ona ma w przeciwieństwie do nowszych aż 3 komputery po prawej strony komory silnika, czy możwe to być potencjometr przy pedale (jeżeli tak to to mam pytanie czy pasuje to cudo od iinnych bmw) 2 pytanie czy tę awarje wykryją jakieś będące w sprzedaży programy diagnostyczne. Miała problemy przed awaria z zapalanie jak była ciepła, nie ma zainastalowanego tego układu znajdującego się w handlu, co do tego też mam pytanie czy to działa, bo by to działało to chyba musi jej moment wtrysku paliwa przyspierzyc o odrobinę, bez tego to to chyba nie pomoże bo samo włączenie świc żarowych przy ciepłym silniku to moim zdaniem za mało. Pozdrawiam użytkowników i z góry dziękuję o pomoc :lol: uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeztom Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 potrzebuje pomocy przy moje 524td, nie chce osiągać wyższych obrotów niż ok 2000/min i nie wiem co to może być pompa, sterownik w pompie (potencjometr), czy komputer ona ma w przeciwieństwie do nowszych aż 3 komputery po prawej strony komory silnika, czy możwe to być potencjometr przy pedale (jeżeli tak to to mam pytanie czy pasuje to cudo od iinnych bmw)2 pytanie czy tę awarje wykryją jakieś będące w sprzedaży programy diagnostyczne. Miała problemy przed awaria z zapalanie jak była ciepła, nie ma zainastalowanego tego układu znajdującego się w handlu, co do tego też mam pytanie czy to działa, bo by to działało to chyba musi jej moment wtrysku paliwa przyspierzyc o odrobinę, bez tego to to chyba nie pomoże bo samo włączenie świc żarowych przy ciepłym silniku to moim zdaniem za mało. Pozdrawiam użytkowników i z góry dziękuję o pomoc :lol: uklon_bmw Proponowałbym zaczać od filtru paliwa, miałem to samo w tym samym silniku. Filtr był przyczyną tego że auto chodziło jakby na 5 cylindrów, zaczęło lekko kopcić, nie wkręcalo się wyżej niz 2tys obr i gasło po przejechaniu kilkunastu metrów, im dłużej chodziło tym bardziej rzucało i gasło.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo524td Opublikowano 25 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 filtr paliwa jej wymieniłem na nowy próbowałem ją odpalać bez filtra z bańki i chłepce paliwo ja jak wciskam jej gaz do do tych 2000/min nabiera normalnie obrotów, a jak odrobinę dalej wciśniesz pedła do schodzi na bieg jałowy, póścisz pedła to wraca na 2000, dalej póścisz to normalnie wolne obroty jesem przkonany chyba że jest to coś ze strowaniem pompy z elektoniką tylko na ślepo nie chciałbym nic kupować może poza tym potencjomtrem przy pedale bo on jest w miarę tani. dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeztom Opublikowano 25 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 prawdopodobnie masz rację. Ale ja Ci już nie pomoge . pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Spider Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 potrzebuje pomocy przy moje 524td, nie chce osiągać wyższych obrotów niż ok 2000/min i nie wiem co to może być pompa, sterownik w pompie (potencjometr), czy komputer ona ma w przeciwieństwie do nowszych aż 3 komputery po prawej strony komory silnika, czy możwe to być potencjometr przy pedale (jeżeli tak to to mam pytanie czy pasuje to cudo od iinnych bmw)2 pytanie czy tę awarje wykryją jakieś będące w sprzedaży programy diagnostyczne. Miała problemy przed awaria z zapalanie jak była ciepła, nie ma zainastalowanego tego układu znajdującego się w handlu, co do tego też mam pytanie czy to działa, bo by to działało to chyba musi jej moment wtrysku paliwa przyspierzyc o odrobinę, bez tego to to chyba nie pomoże bo samo włączenie świc żarowych przy ciepłym silniku to moim zdaniem za mało. Pozdrawiam użytkowników i z góry dziękuję o pomoc :lol: uklon_bmw miałem podobny problem, tyle że moja kręciła się do 3 tyś obrotów, potem zwyczajnie "nie szła". okazało się że w związku z tym, że wymieniłem pompę wtryskową, należało ją zestroić z komputerem sterującym. po wizycie w warsztacie i zestrojeniu komputera problem ustał. samochód wchodził w obroty, że aż miło (spadło też znacząco zużycie paliwa). przed zestrojeniem też kombinowałem z układem zasilania paliwa (smok w zbiorniku, filter paliwa, wymiana komputera i nic; już się rozglądałem za inną pompą wtryskową sterowaną cięgiełkami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.