Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z centralnym zamkiem???


Rekomendowane odpowiedzi

opowiem ci co bylo z moim centralem.

Drzwi jak zamykalo sie kluczykiem zaraz po zamknieciu otwieraly sie spowrotem .

Przyczyna bylo ustwienie zamka w drzwiach wystarczylo przesunac go lekko do przodu by lepiej odebral to czujnik.mechanicy tacy szpece ze chcieli mi centralke cala wymieniac.

Naszczescie obeszlo sie bez.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Podepnę się pod temat żeby nie robić zamieszania.

U siebie(E34) mam takie same objawy jak luki3648508, ale dokałdnie wygląda to tak że:

Od strony kierowcy kluczykiem zamykają się wszystkie 4 drzwi,bagażnik i klapka wlewu paliwa ale po 1 sek się znów otwierają-dopiero po dwóch takich sekwencjach auto jest zamknięte.Identyczna sytuacja jest przy otwieraniu(otwieram>1sekzamyka się i też po dwóch takich sekwencjach jest ok)

Pozatym od strony pasażera wogóle nie działa centralny(master) i otworzyć /zamknąć mogę tylko te drzwi(zamknąć normalnie a otworzyć awaryjnie)

Teraz do czego doszedłem:

-okazuje się ,że tzw masterem są trzy zamki/siłowniki(od kierowcy,od pasażera i bagażnik)

Znalazłem pod kanapą bezpiecznik od tzw(wywoływania centralnego blokowania drzwi ze strony pasażera) i był strzelony nr 31 (7,5A)

Jak go wymieniłem na nowy to wszystko wróciło z centralnym do normy a więc zamykanie/otwieranie i od strony kierowcy i od strony pasażera na 1 raz czyli git.

Ale okazało się ,że tylko na chwilę bo po kilku próbach zamykania centralnym od aktywnej już strony pasażera strzelił znów w/w bezpiecznik.

Z tego wynika ,że gzieś na obwodzie z tym bespiecznikiem mam zwarcie/lub zły,niedokładny kontakt powodujący to zwarcie)

wydaje mi się ,że to problem z tą kostką w słupku przednim łączącą wiązkę nadwozia z wiązką biegnącą do drzwi

Odkręciłem gumową osłonę tej kostki(dostęp fatalny) ale nic wiecej nie mogę z tym ztobić bo po odciagnięciu tej gumy nie ma miejsca by rozpiąć tą kość i pooglądać styki/piny jak i nie ma jak zobaczyć choć trochę przewodów dochodzących do kości żeby stwierdzić jakieś zwarcie/przerwanie przewodu.

Macie jakieś patenty na tą kostkę?tam są jakieś zabespieczenia a nie chciałbym jej połamać.

Czy trzeba zdemontować drzwi?-jeśli tak to jak to zrobić?

Czy ktoś miał kiedykolwiek zwarcie w tej wiązce i w którym miejscu najczęściej przecierają się przewody(w tej gumie osłonowej czy już wewnątrz drzwi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...