lechu80 Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Witam mam problem z centralnym zamkiem w mojej e36 po przekręceniu kluczyka 10 razy zamyka a raz nie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tulo Opublikowano 26 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 witam. sprawdz kosc laczaca wiazke przewodow drzwi z wiazka nadwozia , potrafia sniedziec styki , lub moga byc przelamane przewody a jesli jest ok to sprawdz czujnik w zamku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki3648508 Opublikowano 28 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 opowiem ci co bylo z moim centralem. Drzwi jak zamykalo sie kluczykiem zaraz po zamknieciu otwieraly sie spowrotem . Przyczyna bylo ustwienie zamka w drzwiach wystarczylo przesunac go lekko do przodu by lepiej odebral to czujnik.mechanicy tacy szpece ze chcieli mi centralke cala wymieniac. Naszczescie obeszlo sie bez. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 19 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Podepnę się pod temat żeby nie robić zamieszania. U siebie(E34) mam takie same objawy jak luki3648508, ale dokałdnie wygląda to tak że: Od strony kierowcy kluczykiem zamykają się wszystkie 4 drzwi,bagażnik i klapka wlewu paliwa ale po 1 sek się znów otwierają-dopiero po dwóch takich sekwencjach auto jest zamknięte.Identyczna sytuacja jest przy otwieraniu(otwieram>1sekzamyka się i też po dwóch takich sekwencjach jest ok) Pozatym od strony pasażera wogóle nie działa centralny(master) i otworzyć /zamknąć mogę tylko te drzwi(zamknąć normalnie a otworzyć awaryjnie) Teraz do czego doszedłem: -okazuje się ,że tzw masterem są trzy zamki/siłowniki(od kierowcy,od pasażera i bagażnik) Znalazłem pod kanapą bezpiecznik od tzw(wywoływania centralnego blokowania drzwi ze strony pasażera) i był strzelony nr 31 (7,5A) Jak go wymieniłem na nowy to wszystko wróciło z centralnym do normy a więc zamykanie/otwieranie i od strony kierowcy i od strony pasażera na 1 raz czyli git. Ale okazało się ,że tylko na chwilę bo po kilku próbach zamykania centralnym od aktywnej już strony pasażera strzelił znów w/w bezpiecznik. Z tego wynika ,że gzieś na obwodzie z tym bespiecznikiem mam zwarcie/lub zły,niedokładny kontakt powodujący to zwarcie) wydaje mi się ,że to problem z tą kostką w słupku przednim łączącą wiązkę nadwozia z wiązką biegnącą do drzwi Odkręciłem gumową osłonę tej kostki(dostęp fatalny) ale nic wiecej nie mogę z tym ztobić bo po odciagnięciu tej gumy nie ma miejsca by rozpiąć tą kość i pooglądać styki/piny jak i nie ma jak zobaczyć choć trochę przewodów dochodzących do kości żeby stwierdzić jakieś zwarcie/przerwanie przewodu. Macie jakieś patenty na tą kostkę?tam są jakieś zabespieczenia a nie chciałbym jej połamać. Czy trzeba zdemontować drzwi?-jeśli tak to jak to zrobić? Czy ktoś miał kiedykolwiek zwarcie w tej wiązce i w którym miejscu najczęściej przecierają się przewody(w tej gumie osłonowej czy już wewnątrz drzwi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.