paluchiewicz82 Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 witam czy ktos wie jak sprawdzic czujnik cisnienia paliwa w dizlu silnik M57 pozdrawiam paluchiewicz82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Inpa powinna pokazać wadliwy czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluchiewicz82 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 a ktory to dokladnie jest? mam blad 1255 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluchiewicz82 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 ten na listwie wtryskowej przy pompei wtryskowej przy filtrze paliwa???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 na innym forum doczytałem się o dwóch innych błędach. 2550 rail pressure control at start 4074 pre-supply pressure monitoring Inpą powinieneś sprawdzić wszystko od ciśnienia pomp do reszty czujników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluchiewicz82 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 nawet jak silnik nie odpala? sprawdze inpa, jak do tej pory to z Dirtym sprawdzalismy disem w sumie inpe mi tez zainstalowal ale jeszcze nie sprawdzalismy czy chula dzieki za zainteresowanie moim problemem jutro bede inpa sprawdzal jesi sie uda pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 zaraz odszukam link do forum koleś opisuje problem podobny do twojego ale u nich były kłopoty z ciśnieniem pompy nie bezpośrednio czujnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 BMW Forum :: BMW Sport :: Zobacz temat - [e39]nie odpala, błędy z Inpy, powód - pompa progowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluchiewicz82 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 dzieki za link to jest tak jak u mnie z tym ze pompe podprogowa wymienilem wczoraj na nowa w baku wymienilem jakiejs dwa tygodnie temu bo myslalem ze to ta padla i dalej nie odpala wiec pozostaje czujnik na listwie cr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Sprawdź ciśnienia Inpą to wiele nam powie i będzie łatwiej szukać co i jak bo przyczyn martwego silnika może być sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluchiewicz82 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 spoko odezwe sie jutro jesli inpa zatrybi szkoda ze nie da sie disem tego zobaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 na innym forum doczytałem się o dwóch innych błędach.2550 rail pressure control at start 4074 pre-supply pressure monitoring Inpą powinieneś sprawdzić wszystko od ciśnienia pomp do reszty czujników. Hej, a jak sprawdzic cisnienie pomp? Np. Pompy paliwa czy pompy wody czy sa sprawne? Jakis czas temu o to gdzies pytalem, ale nikt nie wiedzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 (edytowane) w benzynie nie sprawdzisz,w dieslu tak,ale jak ma chłopak sprawdzić ciśnienia,jak mu auto nie pali??pompy obie ma nowe,teraz to stawiam na czujnik przy filtrze,ale zaryzykowałbym już też czujnik wału,chociaż dis o nim nie wspomina(najlepiej podmianka),bo nie wiem,tu niech sie wypowiedzą dieslowcy,czy przy uszkodzonym czujniku ciśnienia paliwa,auto wcale nie odpali? Edytowane 7 Lipca 2012 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 w benzynie nie sprawdzisz,w dieslu tak,ale jak ma chłopak sprawdzić ciśnienia,jak mu auto nie pali??pompy obie ma nowe,teraz to stawiam na czujnik przy filtrze,ale zaryzykowałbym już też czujnik wału,chociaż dis o nim nie wspomina(najlepiej podmianka),bo nie wiem,tu niech sie wypowiedzą dieslowcy,czy przy uszkodzonym czujniku ciśnienia paliwa,auto wcale nie odpali? Dzieki to juz nie robie off topic. Szkoda.. Przy uszkodzonym czujniku cisnienia paliwa diesel powinien odpalic, moze falowac itp na zimnym. Ja rowniez podmienilbym czujnik walu, w 70% bmw ktore nie odpalaja chodzi wlasnie o czujnik walu. 20 pompa paliwa i 10 to inne usterki serio, naczytalem sie o tym czujniku juz bardzo duzo znajdz kogos na podmianke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Albo nie pali albo pali po zakręceniu bardzo długim nawet 30 sec. Uszkodzony czujnik będzie podała błędne dane. A pompę w baku i progową sprawdzi bez odpalania silnika. To że są nowe nie zawsze to oznacza ze jest to dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 pompę w baku i progową sprawdzi bez odpalania silnika walczyliśmy już z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluchiewicz82 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 skoncemtruje sie tak jak mowi Dirty na czujniku przy filtrze paliwa jesli nie bedzie zmian to polecimy pokolei czujnik na listwie cr...oraz walu wiecej mysle ze nie ma co wymieniac. biorac pod uwage ze w zeszlym roku wymienilem czujnik polozenia walku rozrzadu wiec z gory to wykluczam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Walek rozrzadu raczej tutaj odpada, on powoduje bardziej problemy przy odpalaniu ( dlugo trzeba krecic ) i problemy z jazda, auto szarpie przerywa i nie chce wkrecac sie na obroty. Mi ostatnio blad czujnika walka rozrzadu wyskoczyl, ale problemow z autem nie mam zadnych, jednakze odpinalem przeplywomierz przepustnice i czujniki temperatur wiec moglo mu sie cos pomieszac grunt to zawsze skasowac bledy i sprawdzic czy beda wracac. Czasem jedne bledy wywoluja drugie, ale to juz tak poza tematem. Najlepiej miec wlasnie kumpla jakiegos z podobnym autem i podmianki robic w razie czego, ja kupilem sonde lambda bo blad byl i jest nadal, teraz zamienilem sondy i nadal mam blad prawej wiec wychodzi na to, ze gdzies kabel przerwany.. Na szczescie tylko od grzalki wiec na cieplym nie ma wplywu na jazde, tylko kilka minut jak jest zimny to sonda jest niedogrzana. Niestety takie duperele nieraz moga sprawiac problemy, kabelki, bezpieczniki i inne bzdety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 (edytowane) 1255 Delivery Pump Pressure Sensor nie dawno komuś odczytałem ten błąd i wyszło że to właśnie ten czujnik przy filtrze, masz screen z błędem z inpy? Edytowane 8 Lipca 2012 przez grzesiek2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Grzechu,walczyliśmy z tym przez Teamviewera,sprawdzaliśmy pompy,progowa była do wymiany,został właśnie ten jeden błąd czujnika na filtrze,ale kuźwa powinno odpalić,czyżby uwalony czujnik podaje tak błędne dane,że komp odcina paliwo??nie sądze,DIS tylko to podaje,ale podmieniłbym czujnik wału jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 z tego co wiem to ten czujnik powoduje właśnie problemy z odpalaniem auta, ale czujnik wału dla pewności też można by podmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 no ten czujnik na 100% i tak do wymiany,potem powalczymy dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluchiewicz82 Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 u mnie lipa z podmianka od kogos jezdzilem dzisiaj po szrotach w poszukiwaniu czesci niestety bez rezultatow jutro skoncze wczesniej prace wiec powinienem juz miec czujnik ktory znajduje sie przy filtrze paliwa jesli nie to pojade do BMW i kupie nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 9 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 masakra żeby takich błahych podzespołów nie można było dostać od reki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluchiewicz82 Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 no niestety lipa ja koncze prace nieco pozno wiec to jest glowna przyczyna:sad: ale mysle jutro cos wynalesc jesli nie to zamowie w bmw tylko tam pewnie trzy dni trzeba trzekac jak zawsze nic nie maja na stanie z czesci ktore mi sa potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.