Kolor0 Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) Witam! Jestem tu nowy ale przeglądałem już tematy odnośnie wyjmowania dmuchawy nawiewu jednakże nic nie przypomina mi ze zdjęć mojego modelu. BMW E34, Sedan, 1992, 2,0i M50 Gdy otworzyłem maskę, zdjąłem osłonki kabli ukazała mi się metalowa "Puszka" w której to znajdowała się osłona dmuchawy, jednakże nie mogę jej wyjąć za żadne skarby, jest tam porostu za mało przestrzeni wolnej,nie mogę odkręcić plastikowych zapin dmuchawy gdyż są przykręcone na początku jak i na końcu a nawet jakbym odkręcił to ta metalowa wielka osłona uniemożliwia mi jej wyjęcie wygląda to tak: [/url]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/929 ... 54519.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb9 ... 8003c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ec ... 9f93c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5e ... 1fc48.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/178 ... 279f0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab7 ... 3d4ef.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f9 ... d5187.html Zwracam się z prośba gdyż nie wiem jak wyjąc tą dmuchawę a muszę zmienić szczotki. Bądź czy zna ktoś może mechanika ,czy elektryka samochodowego na terenie dolnego śląska ,który wymieniłby mi to ? Dziękuję za Każda Odpowiedz. Popraw linki do zdjęć - Piotr Edytowane 5 Lipca 2012 przez Kolor0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 1. odkręcić zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego 2. odkręcić rynienkę kablową 3. odkręcić i zdemontować ściankę pomiędzy komorą silnika a podszybiem - na niej wisiał zbiorniczek wyrównawczy i rynienka kablowa 4. odpiąć plastikową zapinkę na pokrywie silnika dmuchawy 5. odpiąć kilka metalowych klipsów trzymających pokrywkę 6. zdjąć pokrywkę Wymontowanie dmuchawy: 1. Wymontowujesz zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego. 2. Odkręcasz panel/przegrodę: [ATTACH=CONFIG]21356[/ATTACH] 3. Odpinasz zapięcie osłony dmuchawy/wentylatora i zdejmujesz osłonę: (widok po zdemontowaniu panelu/przegrody) [ATTACH=CONFIG]21357[/ATTACH] 4. Wyciągasz dmuchawę/wentylator: [ATTACH=CONFIG]21358[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 1. odkręcić zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego w e34 m50 b20 zbiornik plynu jest przy chlodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 w e34 m50 b20 zbiornik plynu jest przy chlodnicy Ale odkręcić się da lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 No właśnie trzeba wykręcić i tyle. Tak sie starałem i szukałem aby chłopakowi pomóc ,a Ci się nabijają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolor0 Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Witam! Opis ze zdjęciami ,który umieścił kolega SoulRea Nie jest w żaden sposób podobny do mojego pod wieczór przerobie linki bo widzę ,że nie można ich uruchomić. W każdym zbiorniczka nie widze sensu wyjmować. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 a Ci się nabijają. Ależ skąd :oops: Proszę Sam naprawiam w dwóch wersjach, polish i nie polish, pownien być opis: Index of /sam - prawym przyciskiem myszy - zapisz element docelowy jako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Piotr w wersji Polskiej pojawia sie e39 osluga modeli od 1995 do 2003 czegos takiego ja szukalem hehe dzieki za link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Witam! Opis ze zdjęciami ,który umieścił kolega SoulRea Nie jest w żaden sposób podobny do mojego pod wieczór przerobie linki bo widzę ,że nie można ich uruchomić. W każdym zbiorniczka nie widze sensu wyjmować. Pozdrawiam! Ale co tam nie jest podobne ? Że zbiorniczka nie trzeba odkręcać to jedyna różnica w dalszej cześci opis jest zupełnie prawidłowy i inaczej sie nie da tego opisać . Po prostu zbiorniczek pod szybą jest w ropniakach i widlastych ale pozostała instrukcja jest prawidłowa również dla reszty silników ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Piotr w wersji Polskiej pojawia sie e39 osluga modeli od 1995 do 2003 czegos takiego ja szukalem hehe dzieki za link a gdzie piwo ? :bag: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 to dosyć proste w demontażu dasz sobie radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolor0 Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Zmieniłem linki teraz powinny działać prosze o spojżenie, gdy wymontuję wszystko nie jestem w stanie wydostać silniczka na zewnątrz gdyż mam za mało miejsca. Nawet osłon nie moge odkręcić ponieważ śruby są pod szybą a gdybym je odkęcił to nie ma szansy zeby wyjąć je Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Jak znam konstrukcje aut Niemirskich, a znam dobrze Audi, VW, Opel co prawda w BMW nie jestem jak widać expertem ale na 100% konstrukcje Niemieckie wykonane są tak by można było wszystko zdemontować w dość prosty sposób. Zobacz na spokojnie to się da na pewno zrobić, opis który Ci wklejałem był zaciągnięty z innego forum i ludziki koledze bardzo dziękowali a także mieli inne silniki niż w opisie E34 to model auta anie model silnika musi to podobnie wyglądać może faktycznie z różnicą tego felernego zbiorniczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Na pewno wyciąga się od strony silnika, wg opisu, który podał SoulRea (pomijając punkt 1). U mnie mechanik ściągnął dodatkowo gumę, osłony pod wycieraczkami i wycieraczki (ale nie wiem czy jest to konieczne) i bez problemu wyciągnął. Patrząc po Twoich zdjęciach to teraz pozostało Ci odkręcenie osłony dmuchawy i dopiero potem wyciągasz dmuchawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolor0 Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Witam! Jak mam na widoku osłone ze zdjęcia pierwszego to ona jest na całej długości przykręcona i jakbym ja rozkręcił nie mam wystarczająco miejsca nad nia ,żeby ją wyjąć bo to ona głownie przeszkadza mi. Zwątpiłem, że sam dam rade to zrobić i bede szukać mechanika ,który wyciagnął by mi ja. Dziekuję za pomoc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 w czesniej na tym forum Kolega Dziki udzielil instrukcji , http://www.maxbimmer.pl/f67/e34-wymiana-dmuchawy-w-nagrzewnicy-12983/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rhl Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 (edytowane) a czy wymieni mi to ktoś za $$ - byle niczego nie popsuł nikt, sam próbowałem to zrobić - rozbiorę wszystko, silnik już mam w dłoni - wszystko pięknie, tylko za chiny nie mogę go wyjąć z tej dziury, a kolektora nie chciałem odkręcać... - to co, jest jakiś śmiałek??? moje autko to e36 320 touring, silnik to m52b20 z lpg. Edytowane 24 Lipca 2012 przez rhl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.