Buma_e46 Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Witam serdecznie. Może coś mi podpowiecie co to może być. Sytuacja wyglądała następująco: Chciałem szybko włączyć się do ruchu no i trochę nie wyszło Uderzenie braku mocy, nagle wyprzedził mnie dym z wydechu ( byłem w stresie - wydaje mi się że to był czarny ). Po otwarciu maski zobaczyłem ślady oleju po stronie filtra odmy, wtrysków. Następnie zaholowałem samochód pod dom i chciałem sprawdzić czy odpali i jest problem gdyż nie mógł tylko stuka jak przy rozładowanym aku. Chciałem dodać że kilka dni wcześniej gdy kręciłem go na obroty na 2 i 3 biegu słyszałem dziwne odgłosy, myślałem że to coś z tłumikiem. Jest do BMW 320D 150KM 2002 rok pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Auto zgasło po tym "włączeniu się do ruchu" ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 To że zakopcił to nie tak strasznie diesel musi kopcić,a przynajmniej tak mówią. A jest to możliwe ze te dźwięki to klapki kolektora, i czyżby czasem jedna tych nieszczęsnych blaszek n ie oberwała się? To tylko domysły chwilowe z mojej strony ale ten dźwięk co pisałeś + olej no i brak możliwości odpalenia auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buma_e46 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 własnie że nie zgasło mi auto tylko sie zadławiło i bez mocy.Ale uwierzcie mi ze tak diesel najgorszy nie kopci jak to co było u mnie. Nawet kilka chwil po wyłączeniu auta... Może turbo padło i te dźwięki też z turbiny:/ kurcze juz nie wiem...oddałem do mechanika. na kompa chcialem podłączyć ale sensu nie było skoro nawet nie odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Może turbina się wysrała i pociągnęła olej odkręcałeś coś już pod maską ? sprawdzałeś stan oleju na bagnecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buma_e46 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Ja tylko odkręciłem pokrywę z góry i zobaczyłem ślady oleju po lewej stronie jak odma...no i na bagnecie też wydaje mi sie że ubyło bo jest równo stan minimalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Bartek tylko nie daj się naciągać mechanikom jako powie że coś jest do wymiany to niech Ci pokaże to co zepsute i nowe też zanim zamontuje a nie że już założył a Tobie jakiegoś śmiecia starego pokaże! A gdzie auto oddałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buma_e46 Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Do Bartoszówka oddałem już kila razy mi robił i nie tylko w BMW bo tak to tutaj w okolicy ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Jak już będziesz wiedział to napisz, bo mnie to zaciekawiło. Swoją drogą, jak u mnie turbo padło to jeszcze ponad 200km zrobiłem... Ale różnie to bywa, a więc nigdy nie wiadomo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.