Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie o tym mowie :D a u mnie nie ma dnia zebym na kazde 2km nie przeciagnal raz do konca, wiec ok Wy jezdzicie dynamicznie, ja jezdze.. Hmm bardzo agresywnie ;) poprosze teraz tarcze dla mnie cobym sie nie zawiodl :D grunt to wytlumaczyc co sie chce haha

Wiec czy zimmermann sport + ate ceramic sprosta ?

Edytowane przez ChriS.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tu juz nie chodzi o szmal bo to nie jest tak duzo, 590zl za przod + tyl kiedy zwykle ATE wychodzi 400zl za komplet. Doplacam 200zl i mam naprawde konkretne hamulce, co innego jakbym musial dac za same klocki 1500zl to juz bym sie zastanawial bo watpie, zeby roznica jakosciowa byla, az tak wielka przepascia. OK, jesli do mojego powrotu nikt nie zapoda lepszego zestawu to biore Zimmermann Sport + ATE Ceramic, mam nadzieje, ze te klocki do tych tarcz beda pasowaly twardoscia". Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę,że będzie autko stawało jak należy,tylko proszę wymień płyn hamulcowy na świeży :) może warto wlać coś a`la to : Sportowy płyn hamulcowy DOT 4 EBC BF307 Wawa (2421644504) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. szukaj coś z najwyższą temperaturą wrzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naczytalem sie o Zimmermann Sport i ponoc przez te nawierty ( na wylot ) potrafia popekac przy ostrej jezdzie.. Odpada. Aktualnie napalilem sie na EBC Turbo Groove + EBC Red, ale sam przod to ~1400zl.. Ale tutaj tez zawsze znajdzie sie ktos kto narzeka, jeden mowi, ze staje deba auto, drugi, ze po 5tys mu sie zwichrowaly. Ogolnie najmniej ludzie narzekaja na oryginaly, niektorzy pisza, ze zrobili na tarczach ori po 150tys km bez bicia itp.. Chyba z 50 stron roznych for dzisiaj przeczytalem i mam dylemat -_-

Plyn wymienialem na jakis dobry 2 miesiace temu, nie pamietam dokladnie nazwy, jak wroce napisze, ale wiem, ze bralem jakis konkretny polecany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moja noga jest ciężka,ważę też pewno więcej niż Chris i to nie gra roli.

Po prosu mam już dziecko,wyrosłem z latania na granicy i nie przekraczam za miastem 100 km/h :) a sandałów nie mam nawet...

Parę lat do tyłu robiło się głupstwa największym było trzymanie się kantu maski od strony szyby i leżąc na brzuchu kierowca zapierdzielał bączki i przegrał stawianie alkoholi przez całą noc bo mówił,że mnie strąci :)

Teraz już w taką zabawę bym się nie pobawił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No juz nie mowie, ze trzeba jezdzic jak idiota :) wystarczy 140-160 po autostradzie i hamowac co chwile jak ktos wyprzedza tira jadacego 80 z predkoscia 90.. Legnica-Wroclaw i masz takich sytuacji 20 w ciagu 30 minut ;) Nie latam przeciez 220 kiedy co chwile ktos mi wyskakuje jadac 90 bo to przegiecie juz. Wystarczy jechac gdzies np. do Slawy gdzie ograniczenie jest 90km/h i wiekszosc ludzi jedzie 70-80km/h. My lecimy 100-110 i co chwile hamowanie i wyprzedzanie. Mam jeszcze kilka dni na przemyslenia i zamawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EBC Red sa jechane masakrycznie, nie odwaze sie ich kupic za te kase, zeby za tydzien zaczely piszczec bo wyszedlbym z siebie. Green czy Ferodo DS ponoc strasznie brudza felgi.. A duzo ludzi sklada komplet Brembo Oro + Ferodo DS i jest to jeden z najbardziej polecanych zestawow, ktore dobrze hamuja, ale odstrasza mnie te brudzenie felg -_- Ponoc jak nie brudzi to nie hamuje.. Czytam dalej ^^ Nie ma u nas nikt takich hebli zeby podzielic sie opinia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm przestawilem troche tok myslenia, nikt nie napisal, ze ATE tarcze + ATE Ceramic hamuje gorzej niz oryginal, za to kazdy pisal, ze mniej sie brudza, a czesci ludzi, ze lepiej hamuja. Komplet do mojego auta 2x tanszy niz komplet EBC, ktorego bym sie bal uzywac ;) Duzo ludzi pisalo tez, ze EBC hamuja tak samo jak oryginal. Komplet ATE w podobnej cenie jak komplet brembo + ferodo, ale nie brudzi tak strasznie ( ferodo to strasznie miekie hamulce ). Mysle, ze wezme ATE PowerDisk, ze wzgledu na to, ze ATE Ceramic sa twarde i powinno to ladnie wspolgrac. Nie wiem jak z trwaloscia, ale sa 2x tansze i watpie, zeby EBC przejezdzilo 2komplety ATE :). Poprostu jest to dla mnie na tyle sprawdzona firma, ze wiem, ze nie wtopie kasy. Zreszta polowa osob odpisujaca w tym temacie strzelala w ATE. Jakby ktos na forum cos takiego drozszego mial typu EBC i podzieliby sie opinia to bym pogadal, ale przecierac szlakow nie chce :)

Wiem, ze tak jak Szakal wczesniej pisal, bylbym rowniez zadowolony z kompletu jedna z lepszych tarcz + ferodo/jurid/pagid, ale kazdy pisze, ze strasznie pyla wiec by mnie strzelalo :D

Dzieki za pomoc, w poniedzialek zamawiam. ATE Powerdisk + ATE Ceramic, jak te zajade to watpie, ze EBC by jakos specjalnie dluzej wytrzymaly, wtedy kupie ori i bede mniej szalec, bo sportowych klockow nie ma co zakladac ( przezyja moje katowanie bez problemu, ale trzeba je rozgrzewac - ponoc zima jest tragedia ).

Pozdro

P.S. A tak z ciekawosci, ktos wie jakie tarcze i klocki sa ori w bmw? Kiedys wlasnie ATE z tego co pamietam, ale jak jest teraz to juz nie wiem.

Edytowane przez ChriS.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś.tam jeszcze TAROX montował.EBC nie polecam jezdzilem na tarczach EBC TURBOGROVE i klockach GREEN STUFF lepsze ATE chociaż nie robią szału bo jak sie dobrze nagrzeja to trzepie kierą jedyny plus tarcz EBC ,ze były nacinane i nie brudzily felg
Coś.tam jeszcze TAROX montował.EBC nie polecam jezdzilem na tarczach EBC TURBOGROVE i klockach GREEN STUFF lepsze ATE chociaż nie robią szału bo jak sie dobrze nagrzeja to trzepie kierą jedyny plus tarcz EBC ,ze były nacinane,nawiercane i nie brudzily się felgi podczas eksploatacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś.tam jeszcze TAROX montował.EBC nie polecam jezdzilem na tarczach EBC TURBOGROVE i klockach GREEN STUFF lepsze ATE chociaż nie robią szału bo jak sie dobrze nagrzeja to trzepie kierą jedyny plus tarcz EBC ,ze były nacinane i nie brudzily felg

No wlasnie szalu nie ma, a komplet do mnie prawie 3 tysie.. jak ma mi to jeszcze piszczec czy zaczac bic to chyba bym wyszedl z siebie.. W sumie do wszystkich aut bralem OEM, ale tym razem mnie ciagnie ta ceramika zeby to mniej fele brudzilo. Mysle jeszcze nad kupnem ori tarcz ( na pewno sie nie zawiode ) i do tego ate ceramic, jak mnie zawiedzie to wymienie na klocki ori i po zabawie. Z kolei jak mnie powerdisk zawiedzie to musialbym caly komplet wymieniac. Tylko mam wrazenie, ze nie kupie ori nacinanych, a przy ostrym bucie te lekkie dodatkowe chlodzenie moze sie przydac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoulRea bo do oyginalow nie mozna sie przyczepic! BMW robi bardzo bardzo dobre hamulce i jesli kupujemy oryginalne to sie nie zawiedziemy - chyba, ze naprawde hamujemy 20 x na godzine z 200 do 100km/h. Ja lubie byc zabezpieczony na rozne ewentualnosci, w Chorwacji na serpentynach np. troche zgrzalem ori hamulce z e32, jechalem tak kilka godzin i to pozniej zaczelem hamowac biegami w automacie zeby troche hamulce odsapnely, dlatego teraz szukam cos lepszego, ale widze, ze nawet jak wydam kilka tysi to szalu nie bedzie.. Zrobilem zapytanie o cene ate i przy okazji poprosilem o oryginal. W poniedzialek zamawiam, ciekawe co wymysle jeszcze jutro :P

Pamietajmy, ze do hamowania trzeba jeszcze miec dobre opony, ja mam 5mm bieznika 235x40x18 wiec daja rade, ale przymierzam sie dac na tyl 265 to bedzie jeszcze lepiej. Plyn poszukalem w pamieci i mam SL6 cos tam, polecany na forach BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem ale dziś wylazła mi baba z dzieckiem na obwodnicy ze 140 wyhamowałem do 0 na prawie zablokowanych kołach sprawnie i skutecznie, a mam oryginalne tracze i klocki.
Moja trumna waży ok 1700kg podejrzewam ,że E39 540 więcej a więc jest co shamować tarcza odbiera 90% temperatury resztę plyny i inne elementy ukladu więc nie ma co oszczędzac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperatury resztę plyny i inne elementy ukladu więc nie ma co oszczędzac

Jestem tego samego zdania lepiej nie mieć lakieru na masce pod kolor i paskudne felgi na osiach niż mieć hamulce do dupy , a tym samym robić za samochód widmo , narażać życie swoje i innych oszczędnościami . Dobre hamulce to jest podstawa reszta jest na dalszej pozycji. A opisałem wczorajsza sytuacje nie w kwestii porównawczej ale byłem prawie skłonny babsko wyszczekać po pysku. Bo jakbym zabił ja to jeszcze ujdzie bo głupie i wlazło na jezdnie ale za tego biednego dzieciaka co spał w wózku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dobra odkopuje temat, zeby cos napisac, tarcze klocki wymienione, jak wiadomo juz bo pisalem w innym temacie nie ma Powerdisk do modeli 540 przed liftem wiec nalezy o tym pamietac! W ostatniej chwili napisalem Krzyskowi zeby zamawial oryginaly, a nie zwykle ATE i nie zaluje. Zrobilem traske 350km i powiem Wam jedno! ATE CERAMIC wymiata! Jak felgi po 100km mialem z przodu czarne, a z tylu ledwo zakurzone to teraz po 350km mam z przodu tak samo ledwo zakurzone jak z tylu. Warto bylo kupic ATE CERAMIC, polecam, prawie zero pylenia kuog

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...