Gość ChriS. Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Jak Wam powiem, ze pokrzywilem Boschowskie tarcze to co mi doradzicie jako nowe? Myslalem, o Zimmermann, ale nie wiem czy wytrzymaja moje katowanie. Zalozmy Niemcy-Holandia tam gdzie mozna but w podlodze hamulec/gaz. W ten sposob pokrzywilem aktualne tarcze. Teraz hamuja coprawda normalnie, ale po 2-3 hamowaniu za 160km/h wali po kolach jakbym po dziurach lecial . Bede w poniedzialek wiec przeczytam bo wlasnie do Holandi wlatuje i neta nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Do katowania masz to dobre sport TARCZE KLOCKI BMW E39 530i d 540 touring 00- (2432799643) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 a ja ci moge polecic zimmermany plus klocki jurid badz ferodo i bedziesz zadowolony (mlody testowal ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Nowe tarcze załatwiłeś Chris ? Może po prostu ich nie dotarłeś i się skrzywiły albo rozgrzane na max i wjechałeś w wodę ? Bo często się zdarza,że jak nowych nie dotrzesz delikatnym hamowaniem lub w wodę wjedziesz to każde załatwisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ja jakbym miał zmieniać to pewnie wziąłbym ate nacinane, zlbo własnie zimmermany. Bastars ma takie i jest oki, a chłopak widział nie raz ponad 200 w swojej furce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Chris chciał tarcze do katowania A to że mogły być nie dotarte i się pokrzywiły to normalne. Na nowym silniku też nie kręcimy po 6000 obrotów. Wszystko co jest ruchome powinno dostać szanse by się jakoś ułożyć po swojemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Minimum 200km spokojnej jazdy po zmianie tarcz, bez żadnego ostrego hamowania. Ja właśnie zakładałem koledze zestaw Brembo+ferodo, ale narazie przejechał 300metrów więc nie wiem jak się będą dalej zachowywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 No raczej Brembo nie będzie sprawować się źle kwesta tylko ustawienia się klocków teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Ja mam tarcze ate nacinane a klocki nie pamietam i jest git dzisiaj zwale koło z przodu i napisze co mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 (edytowane) Przy nacinanych tarczach szybciej klocki się zużywają ale do Chrisa motoru i poskromienia koni się przydadzą... Chris ładnie będą hamować i wyglądać nawiercane i nacinane ale z tyłu dasz również takie same aby wyglądało git Edytowane 1 Lipca 2012 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 No musi dać na 4 kopyta bo będzie wyglądać jak Arab z przeszczepionymi przednimi nogami od Zebry kuogkuogkuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 co do klocków,po przeczytaniu kilku opini(np,tu BMW-klub.pl • Zobacz temat - Textar. Co myslicie o tej marce czesci zamiennych?) zdecydowałem się na textary,na razie za mało przejechałem,żeby samemu wydać opinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Tylko znając jego nogę pokrzywi jeszcze nówki Ja tam zakładałem boscha i jestem zadowolony dotarłem i hamują jak złoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Polecam Brembo, dobry towar w przystępnej cenie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Ja podobnie jak Bastars mam Zimmermann i jestem zadowolony. Też raczej nie ograniczam się na drogach i zdarza się zwalnianie przy ciężarówkach z wiadomych prędkości i jak do tej pory jest OK. Zrobiłem już na nich ok. 15000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Siema, w koncu internet nie jestem cwokiem jasne, ze to nie byly nowe tarcze, maja rant 2mm, a klocki maja jakies 70% jeszcze, jezdzilem na nich pol roku i dopiero miesiac temu sie pokrzywily jak sie pogoda poprawila i autostrada lecialem, nie mowie, ze jechalem jak idiota tylko rozpedzalem sie dynamicznie do 160-180 ( zreszta rozpedzanie nie ma tu nic do rzeczy ) no i wiecie jak to u nas, co minute jakis klocek mi zza tira wylatywal, badz tirowiec we wlasnej osobie to sie hamuje. W ten sposob je zalatwilem. Nowe tarcze/klocki nawet 500km sie nieraz powinno docierac, w zaleznosci czy to trasa czy miasto. Nawiercane/Nacinane to podstawa bo sie lepiej chlodza, innych u siebie nie widze. Oczywiscie, ze wymieniam komplet co by to mialo rece i nogi, chcialbym zapomniec na 2 lata o wymianie, wiec chce cos z wyzszej polki. Te TRW to srednio widze moze seria GTR, ale kojarza mi sie ze srednia polka, nie mowie, ze sa zle, ale watpie zeby przewyzszyly Zimmermanna, czy Brembo. Wiec tak, tarcze Zimmerman jakbym bral to myslalem, ze beda lepiej wspolgrac z klockami tejze firmy? Ponadto milo jakby klocki tak felg mi nie brudzily bo mnie trzepie jak codziennie widze, je czarne Tarcze: Zimmermann Klocki: Ferodo/Jurid/Zimmermann Ewentualnie Brembo. Jeszcze poczytam na necie, Dirty Twoj temat tez sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 (edytowane) Nie pamiętam jakiej firmy mam ale aż tak jak piszesz nie brudzą... Chris przy nacinanych i nawiercanych to dopiero będą Ci klocki pylić na felgi Musisz zakupić coś takiego Klocki które nie brudzą wtedy będziesz zadowolony... tu takie masz: Klocki CERAMICZNE ATE PRZÓD i TYŁ BMW 5 E39 (2418499711) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ale 600zł na komplecik... Edytowane 3 Lipca 2012 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 To nie jest wcale duzo, klocki Zimmermana przod to jakies 250zl do mnie wiec 600zl za ceramiczne i to komplet to nie tragedia, tylko pytanie czy ceramiczne ate bedzie lepsze niz zwykle np. ferodo bo jak wiemy, ATE szla na pierwszy montaz, ale nie jest to jakis krol szos ;D a ceramiczne ferodo to juz chyba ponad 1000zl no i druga kwestia, czy ceramiczne klocki mozna uzywac na zwyklych tarczach bo ceramiczne tarcze to juz chyba kosmos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Możesz montować z tego co wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Ogolnie czytam i czytam i wychodzi na to ze nacinane/nawiercane tarcze wcale nie pomagaja zbytnio, klocek szybciej sie zuzywa, a efekty sa mizerne. Sluzy to do lepszego odprowadzania gazow i pylow powstajacych przy hamowaniu, wiekszosc ludzi mowi, ze "tylko wygladaja" jak na te kase. Ze najlepiej kupic oryginaly i hamuje super, a jak nie to powiekszyc hamulce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 To weź sobie klocki i tarcze ebc. Drogo ale konkretnie Wysłane z mojego GT-I9100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 No ceny maja fajne, dziwne tylko, ze o nich nikt nie pisal, a od 2 godzin wpisuje w google przerozne hasla od "najlepsze tarcze do 540i" po "najlepsze tarcze sportowe" i "jakie tarcze do bmw m5" to kazdy pisze tylko i brembo/ferodo/ate/zimmermann jedyne co sie nowego dowiedzialem, to, ze to zimmermann sport najlepsze klocki to pagid/jurid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Ogolnie czytam i czytam i wychodzi na to ze nacinane/nawiercane tarcze wcale nie pomagaja zbytnio, klocek szybciej sie zuzywa, a efekty sa mizerne. W sportach samochodowych czy to : rally czy to wyścigi na torach stosowane są tarcze nacinane i nawiercane celem odprowadzenia temperatury powstałej podczas gwałtownego i intensywnego hamowania. U Ciebie z tego co piszesz zwykłe tarcze nie dają rade. Te do tego przystosowane są złe i maja mizerne efekty. Może po prostu nie hamować ?? Najlepiej kup oryginalne w salonie i będą służyć lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 (edytowane) Moze zle to napisalem, to moje zycie i mimo, ze jezdze agresywnie nie ma u mnie oszczednosci na takich elementach, auto ma byc w kazdej chwili przygotowane do wyzerowania licznika z 2xx km/h. Wiec to, ze klocek sie szybciej zuzywa, czy efekt daje tylko 5% lepsze hamowanie nie ma znaczenia, ale nie jestem tez masochista sportowe hamulce ponoc musza sie ciut rozgrzac, nieraz mozna o tym zapomniec i w***ac sie komus w tyl, ponadto moja fura ma blyszczec 24/h na dobe, a nacinane tarcze scieraja klocki jak tarka do marchewki, a ja lubie srebrne felgi bo czarne jakos mi nie podchodza Ponadto np. nawiercane czesto pekaja ;/ klocki trzeba tez dobrac miekoscia do tarcz, miekkie lepiej hamuja, ale gorzej brudza, twarde na odwrot. Niby rozwiazaniem moich problemow bylyby hamulce ceramiczne, ale nie znalazlem dedykowanych do E39 oprocz tego co dal mi Georgii. Na te chwile stoje mysle o nawiercanych tarczach zimmermann ( dziwne, ze nie sa rowniez nacinane jak za te kase ) i do tego te klocki ate ceramiczne. Nawierty wspomoga hamowanie, natomiast ceramiczne klocki powinny nie scierac sie tak masakrycznie dzieki czemu nie beda brudzic felg. Szczerze mowiac, nie wiem jakie mam teraz hamulce, ale zanim je "popsulem" rant mialy 2mm, klocki mialy jakies 70%. Jesli jechalem powoli (kiedys kumpel we Wrocku hamowal awaryjnie za taxi) to, az sie zdziwilem jak szybko to auto stanelo w miejscu. Niestety po 2 hamowaniach ze 160 hamulce robily sie lekko maslane, pozniej coraz bardziej, az z czasem zaczely bic. Jak bede sciagal to moze to odkryje, dlatego teraz chcialbym, zeby to auto naprawde hamowalo tak jak powinno hamowac. Wiem, ze czasami jestem upierdliwy, ale jak juz pakuje troche kasy i biore z najwyzszej polki to chce zeby wszystko bylo super P.S. Dla niektorych dynamiczna jazda to dla mnie dopiero rozgrzewanie silnika, wiec jak dla kogos hamowanie 5 razy ze 140 do 100km/h i mu krzywia sie tarcze to pominmy te firmy mowie powaznie, koledze, ktory zmienia biegi przy 2200rpm kiedys kazalem depnac do podlogi to przeciagnal do 3000rpm i zmienil na 3 i nieraz tacy ludzie mowia, ze jezdza dynamicznie dla mnie sportowa jazda to cos takiego: . Wiec zalozmy tak, cena, mniejsza o cene, oczywiscie bez zestawow za 5tys niech ten komplet starczy na 60tys km biorac pod uwage, ze ktos lubi czasami na pustej autostradzie tak pojezdzic jak ten gosciu tutaj ( imho idiota ) miedzy innymi autami.. Ale hamulce maja mnie wtedy nie zawiezc . I mysle, ze temat bedzie rozwiazany kuog dam znac jak zaloze i dotre :lol:Przepraszam jesli kogos urazilem. Edytowane 3 Lipca 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 I love M5. 2200 rpm - to nie ja ja zmieniam przy 3500 rpm to już deptam :lol: A tak serio to zazwyczaj mam na pokładzie 2 duszyczki w wieku 5 i 7 latek i chce aby się tym życiem pocieszyły. I się nie gniewamy a już na pewno nie ja. Pochwal się co wybrałeś i jak się sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.