Gość Mordulec Opublikowano 26 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Jak w temacie , nie chcę nic połamać , jakby ktoś wiedział jak to zdjąć bez uszkodzeń to będę wdzięczny za info :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeRz Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 -śrubka w miejscu gdzie masz klamkę wewnętrzną -przyciski od lusterek ściągasz lekko podważając -ten "dzyndzelek" z góry wykręcasz - i od dołu delikatnie żeby nie połamać zatrzasków odchylaj "szarpnij" do siebie - będziesz miał odczepione dolne zatrzaski to szarpnij w górę i cały boczek zejdzie Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 -przyciski od lusterek ściągasz lekko podważając Ale ja nie mam lusterek w drzwiach tylnych To co opisałeś dotyczy przednich czy tylnych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Proszę mały filmik jak to jest zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 [h=2]boczek drzwi tylnych[/h] w drzwiach tylnych chyba nie ma lusterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 (edytowane) kurna nie ten film wkleiłem i to jest mercedes zaraz pogrzebie jeszcze raz ale plama Edytowane 27 Czerwca 2012 przez SoulRea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 kuogdobre, za chwile przerobisz bunię i będziesz miał kierę z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Sprawa w sumie analogiczna do e 34. 1. Wyciągnij popielniczkę(pod nią jest wkręt) 2. Wyciągnij zaślepkę w rączce(rączka za którą łapiesz by zamknąć drzwi)-pod nią pod kątem też jest wkręt. 3. Podważ okrągłą zaślepkę która znajduje sie wewnątrz jakby za klamką wewnętrzną-tam też jest wkręt. 4. Wyjmij przycisk otwierania/zamykania szyby-rozepnij konektor. 5. Złap obiema rękami boczek w dolnym lewym rogu(dla prawych drzwi)dolny prawym rogu (dla lewych drzwi). Najpierw lekko rozchyl by podejżec gdzie dokłdnie jest kołek a potem wsuń palce jednej ręki po jego jednej stronie a palce drugiej po drugiej stronie-dobrze uchwyć boczek i energicznie szarpnij. Jak wyskoczy jeden kołek z drzwi to reszte spokojnie podglądniesz i w analogiczny sposób wysuniesz z drzwi takimi ruchami. Kolki/spinki sa po obwodzie(dół,lewa strona i prawa strona) 6. Na górnej krawędzi boczka trzyma jeszcze rząd metalowych dziwnych niewidocznych uchwytów które mocowane są tuż pod tą wewnętrzna ozdobną aluminiową listwą okienną.Tu również trzeba dobrze uchwycić boczek obiema rękami(kolanem zapieraj sie o drzwi) i energicznym szarpnięciem zaczynając od lewej strony szyby(dla prawych drzwi)wypinaj boczek aby wyskoczył spod tej aluminiowej listwy okiennej(ona zostaje w drzwiach). NIE ODSUWAJ ZA DALEKO BOCZKA OD DRZWI-jeszcze nie pora. Niby ok a jeszcze coś na środku go trzyma: 7. Podnieś go góry cały boczek ale równolegle do drzwi ,7eby zsunąć boczek ze specjalnego plastiku ktory to zabezpiecza przed wyrwaniem boczka ze spinek przy mocnym zamykaniu przez jakiegoś osiłka drzwi. Podglądaj czy już się zsunął-mozesz bo boczek już nie dolega przecież na obwodzie do drzwi. 8. Dalej trzymaj boczek w powietrzu bo trzeba jeszcze odhaczyć linkę od klamki. Teraz boczek jest juz wolny. Ważna rzecz to to by przy montażu ten czarny plastik z ktorego zsuwany był boczek i ktory został na takiej blaszce w drzwiach,zdjąć z tej blaszki i nasunąc na boczek-wtedy jak juz nabijemy boczek na spinki i te uchwyty pod szybą to blaszka w drzwiach sama ustawia się na wprost plastkiku w boczku i wystarczy lekko napierac na boczek by plastik zaskoczył z blaszką. PRZY DEMONTAŻU nie ci#gniemy boczka a wysuwamy do góry a przy MONTAŻU przekladamy plastik z drzwi i nasuwamy na boczek by w konsekwencji napierac boczek a nie celowac i go nasuwac bo krew Cie zaleje a i tak nie trafisz-ba uszkodzisz ten plastik. Kolejna rzecz to przy nabijaniu spinek najpjerw je sobie palcami ustaw przed otworem a potem wal w boczek-jak ich nie ustawisz i dobrze nie wceluja w otwor to przy wbijaniu pekają i są do wywalenia. No i pamietaj o wyprowadzeniu wtyczki do przycisku otwieranie okna przez otworek,zahaczeniu linki od klamki otwierającej bo juz zlapalem sie na tym ze boczek ladnie zamocowany a klamka luźna i nie otwiera drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opis Dzikiego jest wlasnie do e34 , e32 ma inne boczki , srubki sa ukryte pod listwami maskujacymi, musisz delikatnie je podwazyc , uwaga tam sa bardzo delikatne plastikowe zatrzaski latwo o zniszczenie. Reszta to juz jak kolega Dziki napisal , aha u mnie w popielniczce zadnego wkreta niema hym...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Dobra boczek rozebrałem i nawet udało mi się nic nie połamać :drunk: Ale jak się dostać do zamka ?? trzeba wykręcać prowadnice od szyby ?? i jak zdjąć siłownik od centralnego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 oj nie wiem bo nie rozbieralem ale mozemy sie spotkac to cos pogrzebiemy wkoncu pracowalem na blacharce:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Dobra boczek rozebrałem i nawet udało mi się nic nie połamać Ale jak się dostać do zamka ?? trzeba wykręcać prowadnice od szyby ?? i jak zdjąć siłownik od centralnego ?? trzeba wykrecic , zebys mial latwiejszy dostep. potem srubokretem przesuwasz zabezpieczenie od wewnatrz na zamku i z chodzi wierzchnia nakladka ta czarna pod nia jest nakretka , i srubka na torxa i zamek wypada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 oj nie wiem bo nie rozbieralem ale mozemy sie spotkac to cos pogrzebiemy wkoncu pracowalem na blacharce:) Spoko dzięki za propozycję ale potrzebuję kogoś kto już to rozkręcać bo "pogrzebać" to mogę sam tylko nie chcę niczego połamać trzeba wykrecic , zebys mial latwiejszy dostep. potem srubokretem przesuwasz zabezpieczenie od wewnatrz na zamku i z chodzi wierzchnia nakladka ta czarna pod nia jest nakretka , i srubka na torxa i zamek wypada No to lekka kiszka , te śrubki że tak powiem niebyły chyba rozkręcane od nowości A powiedz mi jak zdemontować siłownik od centralnego ? czy on też wychodzi razem z prowadnicami od szyby ? Sam zamek faktycznie na torxy ... odkręciłem śruby ale ani drgnie ... Generalnie o co chodzi ... może będziesz wiedział .... chodzi o kwestię samego zamknięcia drzwi (może jest tam jakaś regulacja albo coś się przyblokowało) w każdym razie drzwi raz się zamykają a raz nie .... centralny działa bez zarzutu .... otwiera i zamyka .... ale sam zamek nawet jak wejdzie na ten zaczep który jest montowany do budy to raz się zablokuje (zamknie drzwi) a raz tak jakby chodził luźno ... Ogólnie czeski film , ale coś muszę z tym zrobić bo raz drzwi zamkną się za pierwszym razem .... a drugi raz trzeba "trzasnąć" kilka / kilkanaście razy żeby się zamknęły .... centralny rygluje je później bez problemu. I teraz nie wiem co jest tego przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 byc moze ta guma ktora jest oblany ten dzyndzel sie wyrobila i blokuje ( hamuje) jego dojscie do konca . na dwa razy musze drzwiami pasazera , albo raz od serca u Mnie spuchla jak uzylem srodka smarujacego, mam drugie drzwi ale to dopiero w poniedzialek moge podjechac i ewentualnie jakas sesje zrobic, teraz mam 3 popoludniowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Spoko Jarek to jakbyś miał możliwość zrobienia fotek to polecam się pamięci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 (edytowane) okey, Marcin musisz byc bardzo zdesperowany , ze chcesz ten zamek wyjac , Bylem dzis w graciarni swojej , poogladalem i odechcialo mi sie wymontowania bo to bardzo pracochlonne . Zrobilem zdjecia otoz sam zamek przykrecony jest na 3 torxy , 2 widoczne i 1 ukryty pod uszczelka, ale zeby ten zamek spokojnie wyjac wedlug mnie potrzeba zdemontowac mechanizm caly podnoszenia szyby, wlacznie chyba z szyba i prowadnicami...... loj 1 2 3 4 Jesli na cos sie Tobie to przyda Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez Jareknes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 No to lekki kibel Rozkręcania w pizdu i nie wiem czy to później poskładam tak żeby działało a mi jakieś części nie pozostawały lolol Muszę się zorientować ile kosztują całe uzbrojone drzwi w moim kolorze :drunk: .... bo prawdę powiedziawszy nie mam pojęcia co jest zepsute czy zamek czy może klamka ... albo cięgno od klamki wewnętrznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 U mnie w e39 twardy wkrętak i młotek poszedł w ruch, musiałem zniszczyć zamek, bo nie reagował na cięgna :bag: Dopiero jak poszedł w drzazgi to otworzyłem drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 U mnie w e39 twardy wkrętak i młotek poszedł w ruch, musiałem zniszczyć zamek, bo nie reagował na cięgna :bag: Dopiero jak poszedł w drzazgi to otworzyłem drzwi U mnie trochę dziwniejsza sprawa bo raz działa a raz nie .... przypuszczam , że to cięgno od klamki zewnętrznej jakoś się zacina .... za bardzo nie chcę podejmować drastycznych działań z młotkiem w ręku dopóki nie będę miał drugiego kompletu pod ręką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) Hej, sugeruje co najmniej cierpliwość jeśli tego nie robiłeś Po wyjęciu zamka jest troche zabawy ze skręcaniem i ustawianiem. Zamek można wyjąć bez demontowania prowadnic ale jesli trzeba będzie demontować to sugeruje czteropak a przed piwkiem oznaczenie położenia prowadnic, śrubek i samej szyby np białym markerem. W czasie zapinania podzespołów zaoszczędzisz z godziny na ustawianiu Na tej stronce są dobre opisy w sekcji Body & Interior ja go wyjąć (podsekcje z Doorlock mechanizm repair i inne) Johan & Sean's E32 Page BTW, zanim rozbierzesz zamek możesz sprawdzić czy czesciej sie zacina po otwieraniu od środka czy z zewnątrz (np tak na 10 prób)? Na początku ostro bym to zaatakował WD penetratorem (od zewnątrz i wewnątrz pod klamką i przez zamek) gorzej nie bedzie! Nie chę generalizować ale może to być wina wielu podzespołów - zacinającego się zamka (jak go naprawić samemu - na stronce), siłownik, cięgla/ druty od klamek się wyginają (możesz przemyc przy okazji ruchome dzwigienki - czasami sie zapiekają / brudzą), zobacz czy na dnie drzwi nie lezy pęknięty plastik (u mnie tak bylo w jednej bumie i centralny sporadycznie odbijał), na koniec mozesz sprawdzić czy zaczep zamka (przykręcony do karoserii) jest w odpowiedniej pozycji i go ewentualnie wyregulować - tutaj tez sie przyda bialy marker Good luck!bmw_1 Edytowane 21 Września 2012 przez Pit3er Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Mnie sie wydaje ze w zakladce dorlck kolo wyjmuje zamek z drzwi przednich a to prosta sprawa jest , robilem to sam sobiscie , ale drzwi tylne to dramat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 22 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Dzięki Pit3er za info i linki Ale faktycznie przednie drzwi w porównaniu z tylnymi to niebo a ziemia .... w linkach są pokazane przednie ... a ja muszę rozkręcić tylne , najprawdopodobniej wygieło się albo spadło cięgno to od klamki .... tzn zamek nie zamyka się najpewniej przez to że cięgno jest zblokowane tak jakby klamka była podniesiona .... ale dostać się do tego cięgna to lekka masakra bo jest w samym krańcu drzwi i chyba faktycznie muszę to wybebeszyć wszystko .... szyby , centralny , prowadnice itd itp , żeby tam łapę wsadzić. No nic jakoś sobie poradzę innej opcji nie ma Tak czy siak dzięki za porady :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 25 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Ładna pogoda, można sie pobawić U siebie miałem komfort bo wykręcałem wszystko po kolei, a i tak pamiętam ze plasterki były potrzebne ) pzdr i powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.