wojtek75 Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 siemka!!! jezdzilem wczesniej na oleju półsyntetyk i teraz gdy wymieniłem olej na mineralny(ELF) gdy odpalam zimny silnik(rano) słychać dosyc głośne stukani zaworów(okolo 2 sek.).czy to wina oleju? wymieniłem na mineralny bo moja bunia ma prawie 300tys i mechanik radzil juz lac minerał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 moja też ma prawie 300 tyś i leje półsyntetyk>jeśli to jest M40 to normalne chydraulika w nich siada,ja też mam ten problem rano choć nie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 21 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 u mnie tez nie zawsze za stukają.czasami robie taki trik ze raz zakrece tak zeby nie zdazyl odpalic i za chwile krece jeszcze raz i wtedy jest git <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 ja mam super ete i tez zanim sie nagrze je to zqwory graja i mechanik mnie uspokoil ma tak byc a zna sie na rzeczy bo regulowal wyscigowe samochody lepiej jak stuka niz jak jest calkiem cicho po minucie wszystko cichnie i jest lala spokojna twoja rozczochrana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 22 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Jeśli śilnik masz zdrowy i nie brał oleju i nie miał wycieków to ja bym oleju nie zmieniał na mineralny. Po prostu pisząc to mineralny jest gęstszy od półsyntetyka.Więc jak silnik jest zimny to zanim mineralny się rozprowadzi i rozgrzeje to chwile dłużej trwa niż na półsyntetyku i mogą być słyszalne zawory,ale tylko przez chwile. jest to normalne, a przed nami zima, więc lepiej nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 22 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 oleju nie bierze ani troszke od wymiany do wymiany jeszcze nigdy nie dolewałem jedynie co pokazuje mi sie olej pod pokrywą zaworów ale nowa uszczelka to załatwi <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Wojtek75 nie najlepiej zrobiłeś , skoro miałeś półsyntetyka , to powineneś zalać znowu półsyntetykiem, tym bardziej że silnik zdrowy, nie słuchaj mechanika , zmień lepiej na półsyntetyka, masz M40 a tam są hyrdopopychacze wrażliwe na gęstość oleju a wiadomo że zimą minelał jest w fazie rozruchu bardziej gęsty od półsyntetyka, dlatego może powodować uszkadanie ( szczególnie zimą ) popychaczy, a w rezultanie dzwigienek i wycieranie wałka rozrządu a M20 nie ma hydropopychaczy i dlatego jest mniej wrażliwy na rodzaj oleju, zresztą do każdego zdrowego silnika powinien być półsyntetyk :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 22 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 no wlasnie ja mam silnik niby zdrowy i niewiem czy zalac go polsyntetykiem czy mineralem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeztom Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 nie wiem co to za mechanik ale chyba troszkę niespełna rozumu, żeby do zdrowego silnika minerał zalać, bo przejechał już troche... Tacy ludzie wykańczają właśnie M40-tki. Podejrzewam, że gdybym powiedział temu mechanikowi, ze mój silnik(M30) ma ze 400tys km nalatane(sadzac po ksiązce serwisowej), chodzi z pełna kultura i nalany jest pełen syntetyk, to pewnie by się posmarkał z wrazenia. Wystrzegac się mineralnych. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 siemka!!! jezdzilem wczesniej na oleju półsyntetyk i teraz gdy wymieniłem olej na mineralny(ELF) gdy odpalam zimny silnik(rano) słychać dosyc głośne stukani zaworów(okolo 2 sek.).czy to wina oleju? wymieniłem na mineralny bo moja bunia ma prawie 300tys i mechanik radzil juz lac minerał. POWRÓT I TO SZYBKI NA PÓŁSYNTETYKA TO NIC ZE MA NAJECHANE 300 KLOCKÓW JESLI MIMO TO ŁADNIE PRACUJE I NIE SPRAWIAŁ DO TEJ PORY ŻADNYCH PROBLEMÓW TO PO CO LAC MINERAŁ ,MINERAŁ TO OSTATECZNOSC NA OSTATNIE PODRYGI SILNIKA OLEJ POLSYNTETYCZNY 5 L NORMALNIE KOSZTUJE KOLO 150PLN I PO SPRAWIE OLEJ MINERALNY 5 L NORMALNIE KOSZTUJE KOLO 60PLN DO TEGO DOLICZ SOBIE JESZCZE KATOWANIE HYDRAULICZNYCH POPYCHACZY(JEDEN TO OKOLO 70PLN). DODAJ,POMNÓŻ,I WSZYSTKO JASNE JAK NAJSZYBCIEJ POWRÓT NA POŁSYNTETYKA BO JAK PRZEGNIESZ Z TYM MINERALNYM TO TEGO PORANNEGO KLEKOTANIA NIE ODWRÓCISZ(ZIMĄ WSZYSCY MYŚLELIBY ,ŻE ZMINIŁEŚ BENZYNKE NA DIESLA:) [ Dodano: 23 Październik 06, 16:03 ] AHA I JESZCZE - TAKI MECHANIK TO DUPA NIE MECHANIK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeztom Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 W tym temacie tez polece watek o olejach http://www.bmwauto.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=440 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 W tym temacie tez polece watek o olejach http://www.bmwauto.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=440 strona wymaga zalogowania...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeztom Opublikowano 24 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 W tym temacie tez polece watek o olejach http://www.bmwauto.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=440 strona wymaga zalogowania...... to prosze się zalogowac 1 minuta roboty. pzdr Artykuł dostępny jest nba stronie www.bmwauto.pl w kategorii forum w dziale lektura obowiązkowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 oleju nie bierze ani troszke od wymiany do wymiany jeszcze nigdy nie dolewałem jedynie co pokazuje mi sie olej pod pokrywą zaworów ale nowa uszczelka to załatwi <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.