PASZU Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Witam Wszystkich:) Wiem, że podobny temat już był ale mi chodzi konkretnie o to czy spotkał się już ktoś z hakiem takim aby nie było potrzeby cięcia zderzaka? Musze założyć hak w swojej i nie widzę tego aby ciąć zderzak oraz druga spraw czy ktoś się orientuje po co są te moduły przy niektórych hakach? Jakieś pomysły rady?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Poszukaj na allegro, napewno znajdziesz tam coś do swojego nadwozia... Wysłane z mojego GT-I9100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Moduły są niezbiednienie by system sprawdzający stan żarówek nie napotkał gdzieś po drodze na większy opór i nie zaczął wariować Co do samego haka to raczej coś z zamienników ja mam oryginalnie montowany przez BMW i też mam delikatnie ścięty zderzak co prawda w sedanie ale to chyba bez znaczenia gdyż wysokości podłogo na tyle oba modele maja tą samą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PASZU Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 ahaa.. to dośc dobre wytłumaczenie dlaczego hak z modułem kosztuje tyle kasy. Dzięki za pomoc będę szukał takiego by nie trzeba było za dużo chlastać zderzaka. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 No niestety Bunie są dobrze zapakowane w kolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 (edytowane) ja zakładałem hak cztery tygodnie temu te z allegro, bez modułu i nic się nie dzieje żadnego błędu nie ma itp. a często z przyczepką śmigam na początku palił mi się błąd tylnich świateł na liczniku, ale okazało się że to od diud w oświetleniu tablicy rejestracyjnej po założeniu zwykłych żarówek bez błędu dodam że mam model przed liftem a odnośnie cięcia zdeżaka to dosłownie trzeba naciąć prostokąt 2cm/5cm nie widoczne to jest wcale Edytowane 15 Czerwca 2012 przez DUCHU 77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Przed i po lift raczej oba posiadają u mnie jest to na 100% gdyż nie mogłem zamienić żarówki zwykłej na lądowe w postojach. Byłem zmuszony do dokładania rezystora. Tym samym wycofałem sie z kupna tylnych lamp ledowych choć być może producenci pomyśleli i zwierzyli w nich oporności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PASZU Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 no ja mma wlasnie po lifcie z tył ledowe lampy z przodu xenony na tylne nie narzekam jeżdżę i nic się nie dzieje no xenon wiadomo jak się żernik przepali to boli po kieszeni. A z tym, że trzeba naciąć 2/5cm to pikuś bo na zdjęciach z allegro widzialem jak był hak zalożony to pasudnie prostokąt wyciety. Dobra mam nadzieje, że znajde dobrego speca który juz robił w e39 takie zabiegi i jakoś estetycznie założy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Myślę ze ten zabieg jesteś w stanie samemu zrobić i to z zadowalającym skutkiem dla samego siebie. Trochę spinek łączących kable i kosmetyka na zderzaku i to cała filozofia. Spinki polecam takie. Szybkozłącze samochodowe złączka CZERWONE 10szt (2354496695) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. nic nie tniesz tylko zaciskasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 dokładnie tak jak pisał kolega wyrzej spinki szybko złączne są bardzo dobre i szybkie w montarzu, nowy zestaw z allegro juz ma te spinki wiązkę instalacji skręcona juz w gnieżdzie od haka dość prosta i czytelną instrukcję montarzu, więc żadnej filozofi tam nie ma 4 godzinki 4 browarki i po problemie, ewentualnie doradzam ci jeszcze kupić podkład w spraju i zapsikać połączenia haka s karoserią, bo będzie pare miejsc bez do gołej blachy i bedziesz musiał zalożyć dłuższe wkręty do osłony aluminiowej między karoserią a tłumikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PASZU Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 yhmm.. w sumie zakladania haka się najmniej boję i nie wykluczone, że w wolnej chwili sam założę bo robiłem to kiedyś w "okularze" ale największym problem będzie podłączenie kostki z prądem tak aby pasowała do wszystkich rodzajów przyczepek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Podłączenie jest jedno i musi pasować do wszystkich, przecież nikt nie będzie zmieniać przewodów przy podpinaniu coraz to innej przyczepy. Z hakiem dostaniesz opis i będziesz wiedział jak to prawidłowo podłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.