DUCHU 77 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 śilniczek cudo reszta nie w moim guście:shock: Autokrata - Galeria: BMW M3 ze złotym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 silniki wankla to majstersztyk i niestety są bardzo niedoceniane - gdyby kilka % kasy która w świecie idzie na rozwijanie klasycznych silników poszła na wankle .... :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 tak silniki extra ale ten w mazdzie RX7 przewyższał normy spalania chyba 4-ro krotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 tak silniki extra ale ten w mazdzie RX7 przewyższał normy spalania chyba 4-ro krotnie Miałem RX-8 z 1,3 Wanklem w istocie 230 koni robi fajny efekt i silnik super ale spalanie to masakra , cykl kościelny 10-11 litrów jazda normalna 12-14 , trochę deptania 16-17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Megauklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 coś za coś masz 1,3 o mocy 3.0 a ze spalaniem 4.0 ale za to opłaty mniejsze;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 No coś za coś dodam ze te silniki 1,3 maja żywotności do 100.000 przebiegu i wymiana słupka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 No coś za coś dodam ze te silniki 1,3 maja żywotności do 100.000 przebiegu i wymiana słupka. jaki koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 W kiedys w stanach sie dowiadywała mojej kobity siostra to 2800 $ + promy itd a u nas w salonach mazdy 14.000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Silnik Wankla wcale to taki cudowny nie jest, raz w życiu miałem to to w rękach na warsztacie. Pierwsze spostrzeżenie? Hmmmmm to coś jakby połączyć "cwajtakta" z czterosuwem... Silnik Wankla do dzisiaj borykają się z chorobami wieku dziecięcego. Był okres, że nawet DKW i IFA robiło silniki Wankla- jednak obronną ręką wyszła z tej mody tylko Mazda która do dzisiaj (chyba-bo jeszcze nie tak dawno robili) robi te silniki i wychodzi to jej po japońsku: "jakotako" Wankiel jest fajny tylko jak to bywa nic z niczego się nie bierze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 No nie jest rewelacją, uszczelnienie tego graniczy z cudem plus to duża moc z małej pojemności i to chyba jedyna jego zaleta. Awaryjny, dużo pali, i nikt prawie się nie chce podjąć jego naprawy w razie awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Mi tam ten silnik się nie podoba wolę 6 garów z BMWbmw_0:wink:ALBO V8 4.4:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Mowa ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Ta konstrukcja ma jedną niesamowitą zaletę nie trzeba zamieniać ruchu posuwisto-zwrotnego na obrotowy ale ma też wadę problem z uszczelnieniem rotora z jego komorą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.