Extaseee Opublikowano 18 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Mam pytanie wiem ,że to już było ale nie znalazłem dokładnej odpowiedzi Jestem nowym właścicielem e36 318i ale niestety mam mały problem który podczas jazd przed zakupem wogóle się nie pojawił. Samochód bardzo ładnie się zbiera jak na 1.8 litrowy silnik ale po 4.5 tysiącach obr. moc bardzo gwałtownie spada. Podjechałem na warsztat i jestem w trakcie wymieniania wałka rozrządu,dzwigienek i popychaczy. Chłopaki po zdjęciu dekla stwierdzili że wałek jest tak wykirany,że to może być bezpośrednia przyczyna. Zresztą słychać bardzo wyraźnie metaliczne dzwięki. Pytanie czy to zeczywiscie może być bezpośrednia przyczyna ? takich objawów ? wcześniej podpiety pod komp i 0 błedów. motor m40 of course. Dzieki za ew. podpowiedzi Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Najpewniej to wałek M40 tak niestety ma jak sie nie dba o silnik :lol: ale to faktyko zajechany musi byc jak sie konczy przy 4,5tys to albo ktos olej zmieniał raz na 20tys albo lał jakis z biedronki :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Extaseee Opublikowano 18 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 fakt smoła straszna w środku proponuja mi na syntetyku przejechać 500 km i spowrotem zalać 10w40 mówili jeszcze o pompie paliwa że może być niewydajna bo to się stało dośc nagle silnika raczej nie jest zajechany ale to sie jutro okaże z rana jak ciśnienia pomierzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 fakt smoła straszna w środku proponuja mi na syntetyku przejechać 500 km i spowrotem zalać 10w40 mówili jeszcze o pompie paliwa że może być niewydajna bo to się stało dośc nagle silnika raczej nie jest zajechany ale to sie jutro okaże z rana jak ciśnienia pomierzą Syntetyk to zły pomysł , moga zrobic sie mega nieszczelnosci , raczej kup jakiegos połsyntetyka np lotosa zrób 2tys i zmien jeszcze raz powinno wypłukac syf z silnika :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Syntetyk to zły pomysł , moga zrobic sie mega nieszczelnosci , raczej kup jakiegos połsyntetyka np lotosa zrób 2tys i zmien jeszcze raz powinno wypłukac syf z silnika :wink: _________________ tylko zeby ten syf nie zatkal ci otworow smarujacych w walku rozrzadu tak jak to sie stalo u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 18 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Syntetyk to bardzo zly pomysl , remont silnika gwarantowany wiem co mowie doswiadczylem to :mrgreen: Mlody glupi niedoswiadczony bylem ... Pol-syntetyk jak pisali wyzej zrob tysiac km nie wiecej bo moze sie to tez sle skonczyc , a potem zdejmij miske wymyj ja . Zalej porzadnym mineralnym olejem ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.