woz Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Witajcie. Od niedawna pojawil sie u mnie taki niesympatyczny dzwiek stukania w silniku. Trwa to doslownie okolo 2-3 sekundy i pozniej jest ok. Zawsze tylko po uruchomieniu silnika (zazwyczaj na zimnym, na cieplym raczej nie). Czy to jest ten slynny dzwiek "szklanek"? Z czym mam sie liczyc jesli chodzi o naprawe i jakie to moga byc koszta, absolutnie orientacyjnie (m60b40)? Z gory thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 siemka, prawdopodobnie ktoras nie trzyma cisnienia i sobie podpukuje, koszt czesci nie jest duzy, zmienialem ostatnio w swojej 1.9tdi - koszt 8sztuk to 300zl (u ciebie x2 ) robocizna wyjdzie w okolicych 400-600zl u normalnego mechanika, jak cos to mam dobrego ale w Zgorzelcu nie bawilbym sie w pojedyncze sztuki, tylko wymienilbym wszystkie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Dokładnie, a jak tam olej wygląda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 siemka, prawdopodobnie ktoras nie trzyma cisnienia i sobie podpukuje, koszt czesci nie jest duzy, zmienialem ostatnio w swojej 1.9tdi - koszt 8sztuk to 300zl (u ciebie x2 )robocizna wyjdzie w okolicych 400-600zl u normalnego mechanika, jak cos to mam dobrego ale w Zgorzelcunie bawilbym sie w pojedyncze sztuki, tylko wymienilbym wszystkiepozdroTaz ale Wozu ma 32 szt. więc koszt x 4(ja myślę że 1300 to za same szklanki) jeśli za głowę 4garową robota wyjdzie 400pln to V8 ma dwie:)Orientacyjnie 2000 pln min trzeba mieć:)Wozu-na jakim oleju jeździsz?Kiedy wymiana?Jeśli puka 2sek po zimnym rozruchu to jeszcze nie tragedia.Gorzej jakby pukała na wolnych nonstop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 u mnie tez stuka, bylem kiedys z tym u kozla mowil ze mozna tak jezdzic. jak juz do roboty to szklanki popychacze i rozrzad. wiec wydatek spory. olej na gestrzy wymienic to podobno troche pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Taz ale Wozu ma 32 szt. więc koszt x 4(ja myślę że 1300 to za same szklanki) jeśli za głowę 4garową robota wyjdzie 400pln to V8 ma dwie:)Orientacyjnie 2000 pln min trzeba mieć:)Wozu-na jakim oleju jeździsz?Kiedy wymiana?Jeśli puka 2sek po zimnym rozruchu to jeszcze nie tragedia.Gorzej jakby pukała na wolnych nonstop. uuu w takim razie, puki dzieje sie tak tylko chwile i na zimnym silniku to odpusc, podejrzwam ze sie nasilni w zimie a po niej bedzie juz tylko gorzej jesli auto zostawiasz dla siebie lepiej wymiane wez pod uwage, jak chcesz to moge zapytac znajomego ile wyjdzie robocizna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Jak stuknie Ci chwilkę i ucichnie to żadna tragedia. Ewentualnie olej prosi się o zmianę. Regulatory tak mają, iż z czasem tracą ciśnienie. Napewno można załatwić je na półsyntetyku lub mineralu. W tych silnikach powinno zalewać się tylko syntetyk. Nie polecam Mobil 1, rozlewamny jest u mnie w mieście w grupie Lotosa. A tak wogóle na jakim oleju śmigasz i co ile robisz zmianę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Tralalala .... V8 tak ma .... Wozu zrób próbę czy zaworki zwrotne trzymają olej w filtrze Typowa sprawa w M60 ... najlepiej sprawdzić to we dwie osoby ... odpalasz silnik żeby pochodził chwilę , gasisz ... a druga osoba odkręca szybko nakrętkę od filtra oleju i jeśli oleju nie będzie w obudowie znaczy że w zaworki się wysrały i nie trzymają oleju w filtrze "na pierwszy" rozruch .... a jeśli olej będzie w obudowie tzn że faktycznie któraś szklanka się kończy , ale stawiam na to pierwsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.