Pitbull810614 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 (edytowane) Witam od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem auta na gorącym silniku,dzisiaj już wcale nie chciał zapalić na gorącym :-) Zlałem wodą całą pompe i zapalił.Pytanie mam takie czy regenerować pompe czy kupować inną? Obawiam się że kupie to samo co mam chyba że ktoś z was ma jakąś pewną pompe do sprzedania???? Na zimnym pali od strzała. Edytowane 10 Czerwca 2012 przez Pitbull810614 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem auta na gorącym silniku,dzisiaj już wcale nie chciał zapalić na gorącym :-) Zlałem wodą całą pompe i zapalił.Pytanie mam takie czy regenerować pompe czy kupować inną? Obawiam się że kupie to samo co mam chyba że ktoś z was ma jakąś pewną pompe do sprzedania???? zalałeś wodą pompe wtryskową?? start jesteś mega masz auto na wode:) zrobisz tak u mnie??? bo ropa po 6zł prawie a woda za grosze:) hehe a tak na poważnie to musiał byś podjechać do pompiarzy! ale oni czy dobra czy zła to będą chcieli zrobić tdsy mają czesto gęsto problemy z odpalaniem na ciepłym:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Nie zalałem pompy wodą tylko ją zlałem wodą żeby ją schłodzic bo wiadomo że jak ją schłodzisz to odpali.A jak chcesz auto na wode to sobie instalacje na wodór załóż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 zalałeś wodą pompe wtryskową?? start jesteś mega masz auto na wode:) zrobisz tak u mnie??? bo ropa po 6zł prawie a woda za grosze:) hehea tak na poważnie to musiał byś podjechać do pompiarzy! ale oni czy dobra czy zła to będą chcieli zrobić tdsy mają czesto gęsto problemy z odpalaniem na ciepłym:) hehehehe Dyziu skąd w tobie dziś takie poczucie humoru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 hehehehe Dyziu skąd w tobie dziś takie poczucie humoru? a tak jakoś :drunk: a silnik szarpie lub dziwnie nieraz chodzi??? rzuca budą czy coś takiego??? jeśli tak to nastawnik pompy do regulacji lub wyczyszczenia (to w najlepszym wypadku) jest on na górze pompy na chyba 4 śrubki (taka jakby przykrywka) i tym regulujesz kąt wtrysku. jeśli tonie pomoże to możliwe że krzywki na wału w pompie się powycierały. a po drugie to masz szukajke to poszukaj najsampierw to czego szukasz a znajdziesz ten temat http://www.maxbimmer.pl/f67/e34-2-5tds-turing-143km-93r-silnik-ciezko-odpala-zwlaszcza-goracy-16398/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 To jest wina pompy ale też to ijak widać częśta przypadłość. Źle pali ROVER LAND ROVER RANGE ROVER 2.5 TD TDS (2346444733) - motoAllegro zamontuj to i bedzie ok. oszukuje to kompa w momencie startu ( komp widzi jakby silnik był zimny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja miałem podobny problem z moim byłym e34 td dlatego się pozbyłem :mrgreen: A tak na serio to bez regeneracji pompy chyba się nie obejdzie:sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ewentualnie zakup innej bo z tego co pamiętam to nie na długo regeneracja. Chociaż to już nie nowe auto ( Tdsa mało kto dobrze nastawi i w ogóle pompa może wymagać regeneracji a nastawnik czyszczenia lub wymiany) Także około 1600- 2000 może lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 To nie jest wina nastawnika tylko głowiczki,auto normalnie jeździ bez żadnych szarpnięć lub też niskich czy wysokich obrotów.Problem polega tylko i wyłącznie na tym iż gdy jest gorący i wyłącze silnik to potem bez schłodzenia głowiczki nie odpali.Według mnie jest to głowiczka do naprawy.A co do kupna to z tego co oglądałem są całe pompy tylko że w takim samym stanie co moja i nikt gwarancji na to nie daje to po co mi taka pompa :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.