FeelDy Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Witam z góry przepraszam jeśli ponawiam temat... ale pracując po 12h w nocy po prostu nie mam czasu wertować forum do rzeczy. kilka dni temu wymieniłem olej na CASTROL EDGE 0W40.(tylko dlatego ze w mojej mieścinie (UK) jedyny sklep który posiadał castrol miał tylko 0w40) nie wiem jaki olej był poprzednio ale zauważyłem ze na rozgrzanym silniku lubiła zaklekotać hydraulika (na kilka sekund 2 może 3 po odpaleniu) pomyslałem najwyższy czas zlać to g..ówno. Jak pomyślał tak zrobił... przejechałem kilkadziesiąt km cisza spokój... jednak ostatnio coś mnie podkusiło żeby posłuchać co się dzieje ,co się okazało. - po odpaleniu na ciepłym silniku (na zimnym cisza)szklanki grają dłużej niż poprzednio (przed wymiana) i tak saobie graja w zakresie do 2k obrotów najbardziej słyszalne są przy spadku z 1kdo 600.:bag: powiedzcie panowie co zrobić bo martwi mnie to w cholerę. czy szukać na necie liqui moly czy darować sobie to auto ps. odnotowałem niewielką ilość złowrogiego mlecznego osadu pod korkiem od wlewu oleju mam nadzieje ze to tylko i wylacznie przez to ze silnik jest CIĄGLE nie dogrzany. ps2. lubi sobie lekko przyfalowac na obrotach w dolnym zakresie od czasu do czasu. JESZCZE RAZ PROSIŁ BYM O WYROZUMIAŁOŚĆ dziękować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Edge ma bardzo dużo detergentów więc wypłukał co się dało .... jak masz wyspiarskie auto to jak znam życie oni nie lubią wydawać kasiory jak auto jeszcze jeździ zresztą większość z nich "myśli" że oleju się nie wymienia .... stąd kto wie ile było nakulane przez poprzedniego właściciela na jakimś badziewnym oleju .... jak masz więcej niż 200k na blacie to zalej Valvoline MaxLife 5W40 i powinno wrócić do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeelDy Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 mam 160k (km udokumentowane) i po kilku wypowiedziach tu i tam skłaniam sie w strone liqui moly 5w40 a co do Twojej wypowiedzi o wymianach to absolutnie się z Tobą zgodze :) anglicy nie otwierają maski... ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Wypłukał i stuka Mordulec ma racje zalej coś 5w40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 zalej coś 5w40. To nie jest kwestia "zalej cokolwiek byle 5W40" ... chodzi o to żeby zalał olej z małą ilością detergentów .... dlatego napisałem Valvoline MaxLife Tak samo z Liqui Moly szukaj czegoś co jest z małą ilością substancji myjących Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Ale skoro wlał CASTROL EDGE 0W40 to on już mu wypłukał każdy nagar jaki się znajdował w silniku nawet ten który powstał 160.000 temu. Popełniłem taki błąd w mojej byłej A3. Ponowna wymiana oleju po 3000 i przycichło a wlałem 5w40 Mobila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeelDy Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 z liqui moly nie ma problemu na necie rozejrzę się za vavoline porównam ceny i zdecyduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Masło na korku to normalne jak robisz krótkie odcinki drogi i silnik nie zdąży się nagrzać a woda odparować, szczególnie częste zjawisko zimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeelDy Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 zrobiłem ostatnio w weekend trasę ok 70 km. zmieniły się objawy , na zimnym dalej cisza .przy wskazówce od temp na prosto słychać szklanki na kilka sek po odpaleniu. Przejadę jeszcze 70 km jeśli nie ucichnie całkiem zmieniam olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeelDy Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 zrobłem ponad stówkę na castrolu , bez zmian;/ zalałem lm synthoil 5w40 roznica taka że na zimnym nie słychać szklanek ale jak silnik złapie temp zaczyna głośniej chodzić zewnątrz nic nie słychać jednak w aucie słychać lekkie "klikanie lub cykanie" nie wiem jak to opisać ale po 3k już go nie ma albo silnik zagłusza. jestem zdesperowany bo chciałem trochę doinwestować auto i treaz nie wiem co mam zrobić;/ ps.olej kupiony z niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 ja kupiłem jak doradzał Mordulec valvoline max life orginalny w berlinie i od dawna temat cykania mam zamknięty a przebieg podobny do twojego bo to cabrio i chyba pierwszym autem w rodzinie u niemca nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeelDy Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 ja przejadę na tym co jest ze 2k i zobaczę może się uspokoi... któryś z chłopaków bmw sport pisał że jego się uspokoiła , a jak nie to ostatnia próba płukanka i valvoline przynajmniej będę miał porównanie 3 wiodących marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.