kristiano83 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 witam mam problem z falowaniem obrotow na jalowym biegu ,spadaja do ok 600 i wracaja co 2 sec do 1000 co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 zazwyczaj uszkodzona sonda lambda. pod kompa trzeba podpiąć i będzie wiadomo na 100% co jest przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Falowanie to najczęściej nieszczelności , ale tez może być sonda przerywka. Ten model nie posiada krokowego wiec odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristiano83 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 czyli stawiacie na sonde?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 tak, ale najpierw sprawdź szczelność dolotu, przepływke i zachowanie sondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Podłączenie do kompa tez wiele by pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristiano83 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 na kompie nie ma bledów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Livin Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Za obroty na biegu jałowym odpowiedzialny jest silniczek krokowy. Więc w pierwszej kolejności jego musisz sprawdzić. Wymontuj go i przepłucz jakimś odpowiednim środkiem albo użyj sprężonego powietrza. A najlepiej jakbyś miał jakiś zamiennik który wiesz że jest sprawny i sprawdził czy jest zmiana w falowaniu. Z falowaniem obrotów nie jest różowo bo ciężko wyczaić co jest problemem. Następną rzeczą w kolejce jest czujnik położenia wałka. Jeśli jest uwalony też mogą Ci obroty wariować. Na koniec jak już kolega wyżej wspomniał pozostają nieszczelności układu podciśnienia musisz sprawdzić wszystkie gumowe węże w silniku. Pościskaj je paluchami i jeśli jakiś wąż jest miękki jak plastelina to musisz się mu bliżej przyjrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Za obroty na biegu jałowym odpowiedzialny jest silniczek krokowy. Więc w pierwszej kolejności jego musisz sprawdzić. Wymontuj go i przepłucz jakimś odpowiednim środkiem albo użyj sprężonego powietrza. A najlepiej jakbyś miał jakiś zamiennik który wiesz że jest sprawny i sprawdził czy jest zmiana w falowaniu. 4 posty wyżej.... Falowanie to najczęściej nieszczelności , ale tez może być sonda przerywka. Ten model nie posiada krokowego wiec odpada. - czytać to nie boli, później pisać lolol Edytowane 7 Czerwca 2012 przez wisnia1419 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Jak na kompie nic nie wyszło to ja stawiałbym na silnik krokowy ;)bo sondę na pewno by wykazało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Jak na kompie nic nie wyszło to ja stawiałbym na silnik krokowy ;)bo sondę na pewno by wykazało. E46 Coupe 318 Ci 143 km - nie ma silnika krokowego w E36 w starym silniku był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 w takim wypadku myślę że najbardziej prawdopodobną przyczyną będzie jednak nieszczelność w dolocie, odpinałeś przepływomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 E46 Coupe 318 Ci 143 km - nie ma silnika krokowego w E36 w starym silniku był to trzeba wsadzić,i go wyczyścić:4: komputerowi też tak bezgranicznie nie wierz,nie raz potrafi okłamać,sprawdź sonde miernikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 to trzeba wsadzić,i go wyczyścić:4:komputerowi też tak bezgranicznie nie wierz,nie raz potrafi okłamać,sprawdź sonde miernikiem Tak można nawet i dwa zamontować będzie chodził równiej :4::4::4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristiano83 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 dzwoniøem wczoraj do ASO i sprawdzili ten model posiada krokowy wiec zaczne od jego sprawdzenia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Hmmm dziwne bo żaden z producentów silników krokowych nie ma w swojej ofercie produktu do tego modelu silnika, ale cóż sorry za wprowadzenie w błąd myślę ze ASO wiedza lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristiano83 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 no tak dzwonilem dzisiaj z ciekawosci do sklepu z czesciami i do tego modelu nie maja krokowego?!:mad:wiec dlaczego w ASO kobieta mi powiedziala,ze jest juz sam nie wiem prosze o pomoc!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 daj vin,to sprawdzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristiano83 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 WBABV71020JZ41992 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Livin Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Racja w Twoim silniku nie ma silniczka krokowego zwanego zaworem biegu jałowego. Przynajmniej tutaj nic nie ma RealOEM.com Diagram Selection Kolego[/url] wisnia1419 nie spinaj się wtedy nie wiedziałem że te silniki nie mają silniczka krokowego a że mam podobny silnik to wypisałem po prostu wszystko co jest odpowiedzialne za falowanie obrotów w mojej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Hehehe koleś z ASO wisi mi browara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 E46 Coupe 318 Ci 143 km - nie ma silnika krokowego w E36 w starym silniku był A który rok jest tego silnika bo ja mam z 2000r i silnik krokowy mam ostatnio nawet go mi kolega czyscił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 A który rok jest tego silnika bo ja mam z 2000r i silnik krokowy mam ostatnio nawet go mi kolega czyscił Nie wiem dokładnie ale wraz z wyjściem modelu auta E46 ten silnik miał modernizacje i ten owy silniczek feralny został wywalony z tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 staszek to jest oznaczenie 318 ale silnik jest tam dwu litrowy:) jest to całkowicie inna konstrukcja od tego co masz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 No dobra przyznam się wam skąd wiem ze tak jest a nie inaczej czyli tak jak powiedział Pan- Pani w ASO w zeszła sobotę przyciągałem właśnie taki model z Niemiec z leciuśko uszkodzonym bokiem do wymiany 1 błotniczek , lampka , kierunek i zarysowane drzwi ale tez wymieniam całe kupiłem igły w kolorze. Rocznik 2000 padłem masę kasiory za to cudo bo oż całe 560 euro + transport 350 zł. Myślę że tydzień już moja luba przesiądzie się z Seata na 318 Ci. Jak skończę walne fotki.Dodam narazie że jest to seria z przebiegiem 167.000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.