Pavo71 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Witam. Mam problem z moim e46. Około pół roku temu była wymieniana chłodnica w aucie. Od tego czasu co jakis czas mruga kontrolka płynu chłodniczego ( ta żółta chłodnica ) oraz nie ma ciepłego nawiewu. Nie wazne czy ustawie 18 czy 32 cały czas jest zimne powietrze w nawiewach. Wiecie co może być przyczyną ? słyszałem ze moze byc tak ze jest zapowietrzony układ chłodzenia ? podobno jego odpowietrzenie może pomoc ? z góry dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 a płynu masz tyle ile powinno byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Może ktoś odpowietrzał na zimnym nawiewie i trzeba dać temperaturę na maxa ciepłą,przód auta aby był lekko wyżej niż tył i do dzieła odpowietrzyć porządnie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 tylko i wyłącznie prawidłowe odpowietrzenie,nie widze innych przyczyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 tylko i wyłącznie prawidłowe odpowietrzenie,nie widze innych przyczyn dokładnie tak ja piszą przedmówcy!!! odpowietrz dobrze:) i po sprawie:) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zrobiła się poduszka na instalacji odpowietrzenie układu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavo71 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Macie racje to winna odpowietrzenia wczoraj sie za to zabrałem i wkoncu zaczeło leciec ciepłe powietrze. Rano uzupełniłem płyn i po nagrzaniu auta ukrecił srube do odpowietrzenia ;/ jade własnie do inchcape motor bo głupia śrubke ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 proszę,dziękuje,nie ma za co:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 nie wiem jak jest ale jak we46 z klimą ale w e39 z kuplem odpowietrzaliśmy układ na zgaszonym silniku. Ustaienie ogrzewania na maxa i włączony zapłontylko laliśmy płyn i odkręciliśmy odpowietrznik. Pompki od przepływu cieczy ( klimatyzacji zrobiły swoje) a po 2 musi silnik być zimny. a było to 523i z 96 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Dirty ni dziękuje ni pocałuj mnie w d... takie dzisiejsze wychowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Prosze bardzo 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavo71 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Śrubka znaleziona , układ odpowietrzony a wam dziękuję i piwka stawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavo71 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Koledzy problem się nadal pojawią. Ponownie szczególnie na ciepłym silniku zapala się kontrolka płynu. Jak odpowietrzyć prawidołowo płyn ? chociaż nie sądzę bo już raz był odpowietrzony i uzupełniony i wystarczy trochę się przejechac i znów nie ma ciepłego powietrza w środku i świeci się kontrolka. Raz na 10-15 odpaleń auta spod deski wydobywa się tak jakby świst może mieć to coś z tym wspólnego ? może to wina pompy wody albo termostatu ? dodam że silnik trzyma na wskażniku temp cały czas nawet czasem do rana jest ciepły tzn schodzi tylko do niebieskiej kontrolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Kolego zajrzyj pod auto w kanale może gdzieś płyn ucieka, jakaś dziurka może,wąż gdzieś pęknięty itp... Termostat to pierwsza sprawa jaką bym wymienił po kupnie Bmw A pompę dobry mechanik zawsze może sprawdzić... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavo71 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Wlasnie w tym problem ze nigdzie za bardzo nie ucieka płyn. A czasem tylko jakby cos syczy spod maski. Zapowietrza sie i nie ma cieplego ogrzewania a juz z dwa razy probowalem odpowietrzyc;/ co polecacie wymienic ? termostat ? pompe wody ? jaki firm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Zalej zbiorniczek do full-a Zagrzej Bunie do pionu czyli 90 Nawiew na ciepłe na maxa i bieg wiatraka tez max I zaczynasz odpowietrzanie Ale jeszcze wykręć korek o wyczyść go dokładnie być może jakiś syfek zatkał w nim odpowietrznik i powietrze nie wyjdzie nim na zewnątrz. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 jeśli wszystko sprawne(termostat,pompka)to walcz z odpowietrzeniem,jak w nagrzewnicy złapie bąbel,to nie tak łatwo się go pozbyć,nie sugeruj się tym,że już kilka razy to robiłeś,musisz walczyć do bólu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Korek od chłodnicy ma zaworek i jeśli jest nie sprawny wymienia się na nowy U siebie sam wymieniałem. Termostat to sam dla siebie wymieniałem na nowy bo często jest bolączką leciwych autek. Jeśli będziesz odpowietrzał stawiaj autko dziobem lekko do góry będzie łatwiej i pewniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavo71 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Robiłem na dwie metody. 1 metoda ogrzewania na maxa i odkrecam srubke od odpowietrzania i ledwo ją odkrece juz leci płyn 2 metoda silnik zgaszony ale tyle co nagrzany od razu po zgaszeniu odkrecam srubke i syczy jak wsciekle przez 2 minuty i po zabawie. przez chwile nie swieci sie kontrolka sie zapowietrzone ale dalej zimne powietrze i po chwili znow ta kontrolka ;/ termostatu ani pomy nie sprawdzalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 jak odkręcisz korek,na odpalonym silniku,to płyn wraca bez problemu?jednostajnym strumieniem?bez pęcherzy powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 bieg wiatraka tez max . ciepłe ustaw na max ale biegu wiatraka nie ma potrzeby ustawiac na maxa,wystarczy pierwsza predkosc,jak dasz na maxa to na postoju woda w obiegu szybko sie wychłodzi i termostaty sie poprzymykaja,i nie odpowietrzysz dobrze układu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavo71 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 jak odkręcisz korek,na odpalonym silniku,to płyn wraca bez problemu?jednostajnym strumieniem?bez pęcherzy powietrza? Na zimnym czy cieplym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Na zimnym to nie bardzo bo masz obieg zamknięty dopiero jak termostat otwiera to krąży płyn wszędzie jak alkohol chłopakom w Nysie w zeszły weekend. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavo71 Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Odpowietrzyłem chyba 3 zawleczkami bo tyle tych do odpowietrzania znalazłem zaczał z kazdej leciec płyn i przestała sie swiecic kontrolka od płynu chłodniczego i ciepłe powietrze leciało po czym jak zrobiłem 20km znow sie zapalila kontrolka i chyba sie znow zapowietrzyl ;/ wiec zaczynam wymieniam pompe wody termostat i sprawdzam glowice ehh ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur11192 Opublikowano 11 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 miałem te same objawy wymieniłem termostat i po problemie ...........jeszcze tylko kilka razy odpowietrzałem ale to moja nie wiedza była przyczyną tych kilku razy ................. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.